привіт
Мені прикро чути, що у вас виникла така проблема. Відверто кажучи, людина, якій ви відповіли, більше не є членом цієї спільноти. Тому я хотів би втрутитися і поставити вам кілька запитань щодо проблеми, якщо ви не заперечуєте.
Я б сказав, що контакт – це зазвичай найважливіше, тож чи контактуєте ви якось із кимось із казино? З моменту подання відкликання пройшло досить багато часу. Чи надсилали ви документи на перевірку, і чи отримували відповідь щодо цього процесу?
Я знаю, що це багато питань, але я просто хочу отримати додаткову інформацію, яка може виявитися корисною.
Дайте мені знати, будь ласка.
Hi there.
I'm sorry to hear you're facing such an issue, frankly, the person you replied to is no longer a member of this community. Thus, I'd like to step in and ask you a few questions regarding the problem, if you don't mind.
I'd say contact is usually the most important thing, so are you by any means in contact with someone from the casino, please? It has been quite some time since the withdrawal was submitted. Have you sent documents to be validated, and have you received any response regarding the process, perhaps?
I know it's a lot of questions, but I just aim to get further information that might prove useful.
Let me know, please.
Автоматичний переклад.