ФорумКазиноNorsewin Casino - загальне обговорення

Norsewin Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від rastakiller
|
633 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Norsewin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

У мене така ж проблема з цим казино, як і з Slotobit Casino, про яку я писав у Slotobit Casino Discussion.

Я хотів вставити це сюди, але там написано, що ця публікація існує, так, але моя проблема тут та сама – це просто інша назва казино, і все, що я сказав, є те саме тут, у Norsewin.


Автоматичний переклад.
rastakiller
3 міс. тому

Привіт знову.

Не соромтеся спробувати різні слова. 😉

Але дозвольте мені допомогти - ось копія:

«Я стверджував, що безкоштовні обертання отримали бонусне завершення ставки, і баланс знизився до 20 євро, а не до 50, як зазначено на вашому сайті та в їхніх умовах.

У будь-якому разі я запитав у них це повідомлення, де вони сказали, що зв’яжуться з вами електронною поштою, оскільки чат не працює.

Також я надсилаю всі документи KYC, але нічого не відбувається, немає відповіді на електронну пошту, немає реакції KYC, жодного спілкування немає! Що якби я зробив депозит у цьому казино, я був би розлючений! і так, усе це було більше 24 годин тому, наприклад, як можна не спілкуватися так довго з клієнтами!?"

У будь-якому випадку, я відповів вам у дискусії Slotobit.

Те ж саме: свіже + менше казино. Максимальний виграш від бонусу становить 20 євро.

«Підтримка в чаті недоступна цілодобово і без вихідних»

Я б дотримувався більших казино, які підтримують клієнтів 24/7. Могло б бути краще. Свіжі та малі казино можуть бути погано відомими, їм може не вистачати людей тощо.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я намагався зв’язатися з платформою протягом кількох днів і не можу отримати відповідь.

Автоматичний переклад.
joaovictortforte
3 міс. тому

Ви маєте на увазі відповідь із чату чи електронною поштою?

Можливо, є якась проблема, з якою ви хотіли б, щоб ми вам допомогли?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я намагався зв’язатися з ними, щоб підтвердити свій обліковий запис, і мені вдалося це зробити, але тепер у мене виникла інша проблема з виведенням коштів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вже кілька днів намагаюся зняти гроші і не можу, а на повідомлення ніхто з підтримки не відповідає😠😡😡😡

Автоматичний переклад.
joaovictortforte
3 міс. тому

Привіт, що ви маєте на увазі під «протягом днів», будь ласка, скільки часу ви чекали на свої гроші? Ви змогли перевірити без проблем? Немає причин, чому ви ще не змогли зняти кошти?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ніхто не відповідає Я намагався зняти 2 тижні

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
joaovictortforte
3 міс. тому

Дякуємо за відповідь.

2 тижні — це саме той час, який ми даємо казино, щоб розібрати все, що потрібно, і надіслати гравцеві гроші.

Тож у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Ви можете знайти посилання на нього тут ⬅️

Ви за це?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене вже є обліковий запис тут, як я можу отримати допомогу?

Автоматичний переклад.
joaovictortforte
2 міс. тому

Хм, я мав на увазі скаргу з нами, а не обліковий запис. Я опублікував посилання у своїй попередній відповіді, і ми спробуємо вам допомогти, якщо ви ще нікуди не дійшли.

Як ви думаєте, чи зможете ви це зробити з нами?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого