8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Norsewin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене така ж проблема з цим казино, як і з Slotobit Casino, про яку я писав у Slotobit Casino Discussion.
Я хотів вставити це сюди, але там написано, що ця публікація існує, так, але моя проблема тут та сама – це просто інша назва казино, і все, що я сказав, є те саме тут, у Norsewin.
I have same problem with this casino as I have with Slotobit Casino of which I wrote in Slotobit Casino Discussion.
i wanted to paste that here but it says that post exist, yes but my problem here is the same is just another casino name and all I have said there is the same thing here in Norsewin.
Привіт знову.
Не соромтеся спробувати різні слова. 😉
Але дозвольте мені допомогти - ось копія:
«Я стверджував, що безкоштовні обертання отримали бонусне завершення ставки, і баланс знизився до 20 євро, а не до 50, як зазначено на вашому сайті та в їхніх умовах.
У будь-якому разі я запитав у них це повідомлення, де вони сказали, що зв’яжуться з вами електронною поштою, оскільки чат не працює.
Також я надсилаю всі документи KYC, але нічого не відбувається, немає відповіді на електронну пошту, немає реакції KYC, жодного спілкування немає! Що якби я зробив депозит у цьому казино, я був би розлючений! і так, усе це було більше 24 годин тому, наприклад, як можна не спілкуватися так довго з клієнтами!?"
У будь-якому випадку, я відповів вам у дискусії Slotobit.
Те ж саме: свіже + менше казино. Максимальний виграш від бонусу становить 20 євро.
«Підтримка в чаті недоступна цілодобово і без вихідних»
Я б дотримувався більших казино, які підтримують клієнтів 24/7. Могло б бути краще. Свіжі та малі казино можуть бути погано відомими, їм може не вистачати людей тощо.
Hello again.
Feel free to try different words. 😉
But let me help here - this is the copy:
"I claimed free spins got the bonus finish the wager and balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms.
Anyway i asked them that trough message, where they tell you they gonna get back to you via email since live chat is not working.
Also I send all KYC documents but nothing is happening no email answer no KYC reaction no communication at all ! What if I made a deposit in that casino I would be furious! and yeah all that was way over 24 hours ago like how is possible not to have no communication for that long wit customers!?"
In any case, I responded to you in the Slotobit Discussion.
The same thing, though: A fresh + smaller casino. The maximum win from the bonus is 20€.
"Live chat support is not available 24/7"
I would stick with bigger casinos supporting customers 24/7. Could be better. Fresh and small casinos may not be well-established, might be short on people, and so on.
Я намагався зв’язатися з платформою протягом кількох днів і не можу отримати відповідь.
I've been trying to get in touch with the platform for days and I can't get a reply.
Estou a dias tentando entrar em contato com a plataforma não consigo respostas e não consigo sacar
Ви маєте на увазі відповідь із чату чи електронною поштою?
Можливо, є якась проблема, з якою ви хотіли б, щоб ми вам допомогли?
Do you mean a reply from the chat or by email?
Is there any issue you would like us to help you with, perhaps?
Я намагався зв’язатися з ними, щоб підтвердити свій обліковий запис, і мені вдалося це зробити, але тепер у мене виникла інша проблема з виведенням коштів.
I was trying to contact them to confirm my account and I managed to do so, but now I'm having another problem with the withdrawal.
Eu estava tentando contato para confirma a conta e conseguir agora estou com outro problema com eles que e o saque
Вже кілька днів намагаюся зняти гроші і не можу, а на повідомлення ніхто з підтримки не відповідає😠😡😡😡
I've been trying to withdraw the money for days and I can't, and no one from support answers my messages😠😡😡😡
Estou a dias tentando sacar o dinheiro e não consigo, e ninguém do suporte responde as mensagem😠😡😡😡
Привіт, що ви маєте на увазі під «протягом днів», будь ласка, скільки часу ви чекали на свої гроші? Ви змогли перевірити без проблем? Немає причин, чому ви ще не змогли зняти кошти?
Hello, what do you mean by "for days" please, how long have you been waiting for your money ? Have you been able to verify without any problems ? No reason why you haven't been able to withdraw yet ?
Дякуємо за відповідь.
2 тижні — це саме той час, який ми даємо казино, щоб розібрати все, що потрібно, і надіслати гравцеві гроші.
Тож у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Ви можете знайти посилання на нього тут ⬅️
Ви за це?
Thank you for your reply.
2 weeks is exactly the time we give casinos to sort out everything that is needed and send the player the money.
So in this case I would recommend you to open a complaint and our team will try to help you.
You can find a link to it here ⬅️
Are you up for it ?
Хм, я мав на увазі скаргу з нами, а не обліковий запис. Я опублікував посилання у своїй попередній відповіді, і ми спробуємо вам допомогти, якщо ви ще нікуди не дійшли.
Як ви думаєте, чи зможете ви це зробити з нами?
Hmm, I meant complaint with us not account. I posted a link in my previous reply and we would try to help you if you haven't gotten anywhere yet.
Do you think you will be able to do that with us ?
Очікує на зняття
Сума: 500 євро
Дата створення: 6 січня 2025 р. о 2:08
Людина, яка виграла, чекає 4 дні, нічого не відбувається.. Я також не можу перевести свій виграш у фінські банки (Visa). Гроші в порядку, але я не можу їх повернути. Я не рекомендую це.
Pending Withdrawal
Amount: 500 EUR
Date Created: January 6, 2025 at 2:08 AM
The person who won has been waiting for 4 days, nothing happens.. I can't get my winnings to Finnish banks either (Visa). The money is fine, but I can't get it back. I don't recommend it.
Pending Withdrawal
Amount: 500 EUR
Date Created: January 6, 2025 at 2:08 AM
voittoa saanu oottaa jo 4 päivää, mitään ei tapahdu.. myöskään suomen pankkeihin ei saa voittoja (visa) rahat kelpaa kyllä, mutta takasin sitä ei saa. en suosittele.
Спробуйте банківський переказ, оскільки я не думаю, що вони повертають на картку. Ви можете запитати живий чат
Try bank transfer as I don't think they withdraw back to card. You can ask live chat
Звичайні банки у Фінляндії не працюють, тільки netteller і skirll і немає чату в реальному часі..
Normal banks don't work in Finland, only netteller and skirll and there is no live chat..
Normaali pankit ei toimi suomeen, vain netteller ja skirll ja ei ole live chat..
Очікує на зняття
Сума: 500 євро
Дата створення: 6 січня 2025 р. о 2:08
Людина, яка виграла, чекає 4 дні, нічого не відбувається.. Я також не можу перевести свій виграш у фінські банки (Visa). Гроші в порядку, але я не можу їх повернути. Я не рекомендую це.
Pending Withdrawal
Amount: 500 EUR
Date Created: January 6, 2025 at 2:08 AM
The person who won has been waiting for 4 days, nothing happens.. I can't get my winnings to Finnish banks either (Visa). The money is fine, but I can't get it back. I don't recommend it.
Pending Withdrawal
Amount: 500 EUR
Date Created: January 6, 2025 at 2:08 AM
voittoa saanu oottaa jo 4 päivää, mitään ei tapahdu.. myöskään suomen pankkeihin ei saa voittoja (visa) rahat kelpaa kyllä, mutta takasin sitä ei saa. en suosittele.
Тож у чому проблема зі способом оплати? Чи пробували ви попросити їх про альтернативи чи допомогу щодо того, як вам відступити? Я вважаю, що це найкращий спосіб дізнатися таку інформацію.
So what is the problem with the payment method? Have you tried asking them for alternatives or help on how you should withdraw? I think that should be the best way to find out such information.
Це досить безглуздо, коли сказано, що він доступний після депозиту, якщо ви зробили депозит за допомогою цього методу. Але я б точно повідомив про це казино, тому що вони повинні направляти вас і допомагати, щоб у вас не виникало проблем із виведенням коштів. Якщо це неможливо, ви можете зв'язатися з нами.
It's pretty stupid when it says it's available after deposit if you deposited using this method. But I would definitely communicate all this with the casino, because they should guide you and help you so that you don't have a problem making a withdrawal. If this is not possible, then you can contact us.
Я чув, що це лише тоді, коли я створю крипто-акаунт, а їхня служба підтримки запитує в казино мій виграш у крипто, так я це зрозумів...
I heard it's only if I create a crypto account, and their customer service then asks the casino for my winnings in crypto, that's how I understood it...
kuulemma vain jos teen jonku cryptotilin, ja niitten asiakaspalvelu pyytää sit casinolta cryptoina voittoni, näin ymmärsin...
привіт Можна знати, що конкретно вам пояснили працівники казино?
Не соромтеся додати знімок екрана або текст електронного листа, щоб ми могли спробувати з’ясувати, чи має щось із цього сенс. У вас є щось доступне, будь ласка?
Спробуйте зв’язатися з ними ще раз, щоб ми могли побачити точну відповідь. Б’юся об заклад, це має бути корисним.
Hi! May I know what the casino employees specifically explained to you?
Feel free to add a screenshot or email body, so we can try to figure out whether any of that makes sense. Do you have something available, please?
Try to reach out to them once more so we can see the exact response. Should be helpful, I wager.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.