ГоловнаФорумКазиноNorsewin Casino - загальне обговорення

Norsewin Casino - загальне обговорення

 від rastakiller
|
1 960 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Norsewin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

У мене така ж проблема з цим казино, як і з Slotobit Casino, про яку я писав у Slotobit Casino Discussion.

Я хотів вставити це сюди, але там написано, що ця публікація існує, так, але моя проблема тут та сама – це просто інша назва казино, і все, що я сказав, є те саме тут, у Norsewin.


Автоматичний переклад.
rastakiller

Привіт знову.

Не соромтеся спробувати різні слова. 😉

Але дозвольте мені допомогти - ось копія:

«Я стверджував, що безкоштовні обертання отримали бонусне завершення ставки, і баланс знизився до 20 євро, а не до 50, як зазначено на вашому сайті та в їхніх умовах.

У будь-якому разі я запитав у них це повідомлення, де вони сказали, що зв’яжуться з вами електронною поштою, оскільки чат не працює.

Також я надсилаю всі документи KYC, але нічого не відбувається, немає відповіді на електронну пошту, немає реакції KYC, жодного спілкування немає! Що якби я зробив депозит у цьому казино, я був би розлючений! і так, усе це було більше 24 годин тому, наприклад, як можна не спілкуватися так довго з клієнтами!?"

У будь-якому випадку, я відповів вам у дискусії Slotobit.

Те ж саме: свіже + менше казино. Максимальний виграш від бонусу становить 20 євро.

«Підтримка в чаті недоступна цілодобово і без вихідних»

Я б дотримувався більших казино, які підтримують клієнтів 24/7. Могло б бути краще. Свіжі та малі казино можуть бути погано відомими, їм може не вистачати людей тощо.


Автоматичний переклад.

Я намагався зв’язатися з платформою протягом кількох днів і не можу отримати відповідь.

Автоматичний переклад.
joaovictortforte

Ви маєте на увазі відповідь із чату чи електронною поштою?

Можливо, є якась проблема, з якою ви хотіли б, щоб ми вам допомогли?

Автоматичний переклад.

Я намагався зв’язатися з ними, щоб підтвердити свій обліковий запис, і мені вдалося це зробити, але тепер у мене виникла інша проблема з виведенням коштів.

Автоматичний переклад.

Вже кілька днів намагаюся зняти гроші і не можу, а на повідомлення ніхто з підтримки не відповідає😠😡😡😡

Автоматичний переклад.
joaovictortforte

Привіт, що ви маєте на увазі під «протягом днів», будь ласка, скільки часу ви чекали на свої гроші? Ви змогли перевірити без проблем? Немає причин, чому ви ще не змогли зняти кошти?

Автоматичний переклад.

Ніхто не відповідає Я намагався зняти 2 тижні

Змінено
Автоматичний переклад.
joaovictortforte

Дякуємо за відповідь.

2 тижні — це саме той час, який ми даємо казино, щоб розібрати все, що потрібно, і надіслати гравцеві гроші.

Тож у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Ви можете знайти посилання на нього тут ⬅️

Ви за це?

Змінено
Автоматичний переклад.

У мене вже є обліковий запис тут, як я можу отримати допомогу?

Автоматичний переклад.
joaovictortforte

Хм, я мав на увазі скаргу з нами, а не обліковий запис. Я опублікував посилання у своїй попередній відповіді, і ми спробуємо вам допомогти, якщо ви ще нікуди не дійшли.

Як ви думаєте, чи зможете ви це зробити з нами?

Автоматичний переклад.

Очікує на зняття

Сума: 500 євро

Дата створення: 6 січня 2025 р. о 2:08

Людина, яка виграла, чекає 4 дні, нічого не відбувається.. Я також не можу перевести свій виграш у фінські банки (Visa). Гроші в порядку, але я не можу їх повернути. Я не рекомендую це.

Автоматичний переклад.
mjaakkola

Спробуйте банківський переказ, оскільки я не думаю, що вони повертають на картку. Ви можете запитати живий чат

Автоматичний переклад.

Звичайні банки у Фінляндії не працюють, тільки netteller і skirll і немає чату в реальному часі..

Автоматичний переклад.

Очікує на зняття

Сума: 500 євро

Дата створення: 6 січня 2025 р. о 2:08

Людина, яка виграла, чекає 4 дні, нічого не відбувається.. Я також не можу перевести свій виграш у фінські банки (Visa). Гроші в порядку, але я не можу їх повернути. Я не рекомендую це.

Автоматичний переклад.

Тож у чому проблема зі способом оплати? Чи пробували ви попросити їх про альтернативи чи допомогу щодо того, як вам відступити? Я вважаю, що це найкращий спосіб дізнатися таку інформацію.

Автоматичний переклад.

file це тільки те, що ви отримуєте. я знімаю карту Visa, але не можу отримати зняття таким чином. Це просто неприємно!

Автоматичний переклад.
mjaakkola

Це досить безглуздо, коли сказано, що він доступний після депозиту, якщо ви зробили депозит за допомогою цього методу. Але я б точно повідомив про це казино, тому що вони повинні направляти вас і допомагати, щоб у вас не виникало проблем із виведенням коштів. Якщо це неможливо, ви можете зв'язатися з нами.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я чув, що це лише тоді, коли я створю крипто-акаунт, а їхня служба підтримки запитує в казино мій виграш у крипто, так я це зрозумів...

Автоматичний переклад.
mjaakkola

привіт Можна знати, що конкретно вам пояснили працівники казино?

Не соромтеся додати знімок екрана або текст електронного листа, щоб ми могли спробувати з’ясувати, чи має щось із цього сенс. У вас є щось доступне, будь ласка?

Спробуйте зв’язатися з ними ще раз, щоб ми могли побачити точну відповідь. Б’юся об заклад, це має бути корисним.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого