3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Norsewin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене така ж проблема з цим казино, як і з Slotobit Casino, про яку я писав у Slotobit Casino Discussion.
Я хотів вставити це сюди, але там написано, що ця публікація існує, так, але моя проблема тут та сама – це просто інша назва казино, і все, що я сказав, є те саме тут, у Norsewin.
I have same problem with this casino as I have with Slotobit Casino of which I wrote in Slotobit Casino Discussion.
i wanted to paste that here but it says that post exist, yes but my problem here is the same is just another casino name and all I have said there is the same thing here in Norsewin.
Привіт знову.
Не соромтеся спробувати різні слова. 😉
Але дозвольте мені допомогти - ось копія:
«Я стверджував, що безкоштовні обертання отримали бонусне завершення ставки, і баланс знизився до 20 євро, а не до 50, як зазначено на вашому сайті та в їхніх умовах.
У будь-якому разі я запитав у них це повідомлення, де вони сказали, що зв’яжуться з вами електронною поштою, оскільки чат не працює.
Також я надсилаю всі документи KYC, але нічого не відбувається, немає відповіді на електронну пошту, немає реакції KYC, жодного спілкування немає! Що якби я зробив депозит у цьому казино, я був би розлючений! і так, усе це було більше 24 годин тому, наприклад, як можна не спілкуватися так довго з клієнтами!?"
У будь-якому випадку, я відповів вам у дискусії Slotobit.
Те ж саме: свіже + менше казино. Максимальний виграш від бонусу становить 20 євро.
«Підтримка в чаті недоступна цілодобово і без вихідних»
Я б дотримувався більших казино, які підтримують клієнтів 24/7. Могло б бути краще. Свіжі та малі казино можуть бути погано відомими, їм може не вистачати людей тощо.
Hello again.
Feel free to try different words. 😉
But let me help here - this is the copy:
"I claimed free spins got the bonus finish the wager and balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms.
Anyway i asked them that trough message, where they tell you they gonna get back to you via email since live chat is not working.
Also I send all KYC documents but nothing is happening no email answer no KYC reaction no communication at all ! What if I made a deposit in that casino I would be furious! and yeah all that was way over 24 hours ago like how is possible not to have no communication for that long wit customers!?"
In any case, I responded to you in the Slotobit Discussion.
The same thing, though: A fresh + smaller casino. The maximum win from the bonus is 20€.
"Live chat support is not available 24/7"
I would stick with bigger casinos supporting customers 24/7. Could be better. Fresh and small casinos may not be well-established, might be short on people, and so on.
Я намагався зв’язатися з платформою протягом кількох днів і не можу отримати відповідь.
I've been trying to get in touch with the platform for days and I can't get a reply.
Estou a dias tentando entrar em contato com a plataforma não consigo respostas e não consigo sacar
Ви маєте на увазі відповідь із чату чи електронною поштою?
Можливо, є якась проблема, з якою ви хотіли б, щоб ми вам допомогли?
Do you mean a reply from the chat or by email?
Is there any issue you would like us to help you with, perhaps?
Я намагався зв’язатися з ними, щоб підтвердити свій обліковий запис, і мені вдалося це зробити, але тепер у мене виникла інша проблема з виведенням коштів.
I was trying to contact them to confirm my account and I managed to do so, but now I'm having another problem with the withdrawal.
Eu estava tentando contato para confirma a conta e conseguir agora estou com outro problema com eles que e o saque
Вже кілька днів намагаюся зняти гроші і не можу, а на повідомлення ніхто з підтримки не відповідає😠😡😡😡
I've been trying to withdraw the money for days and I can't, and no one from support answers my messages😠😡😡😡
Estou a dias tentando sacar o dinheiro e não consigo, e ninguém do suporte responde as mensagem😠😡😡😡
Привіт, що ви маєте на увазі під «протягом днів», будь ласка, скільки часу ви чекали на свої гроші? Ви змогли перевірити без проблем? Немає причин, чому ви ще не змогли зняти кошти?
Hello, what do you mean by "for days" please, how long have you been waiting for your money ? Have you been able to verify without any problems ? No reason why you haven't been able to withdraw yet ?
Дякуємо за відповідь.
2 тижні — це саме той час, який ми даємо казино, щоб розібрати все, що потрібно, і надіслати гравцеві гроші.
Тож у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Ви можете знайти посилання на нього тут ⬅️
Ви за це?
Thank you for your reply.
2 weeks is exactly the time we give casinos to sort out everything that is needed and send the player the money.
So in this case I would recommend you to open a complaint and our team will try to help you.
You can find a link to it here ⬅️
Are you up for it ?
Хм, я мав на увазі скаргу з нами, а не обліковий запис. Я опублікував посилання у своїй попередній відповіді, і ми спробуємо вам допомогти, якщо ви ще нікуди не дійшли.
Як ви думаєте, чи зможете ви це зробити з нами?
Hmm, I meant complaint with us not account. I posted a link in my previous reply and we would try to help you if you haven't gotten anywhere yet.
Do you think you will be able to do that with us ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.