3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Ninlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
І диво сталося. І я виграв... який момент... Я отримав помилку, і я був такий щасливий... У будь-якому випадку, я продовжив... і так, я знову виграв... а потім ми продовжили серію помилок... . Я в процесі вилучення сьогодні 5 днів ... давайте подивимося ... У чаті ви не можете це зрозуміти .... постійна відповідь - вибачте ... чим ми можемо допомогти ... будь-що інше. .. З цього моменту також продовжуйте робити знімки екрана...
And the miracle happened. And I won... what a moment.. I got an error and I was so happy... Anyway, I continued... and yes, I won again... and then we went on an error streak.... I'm in in process of withdrawal 5 days today ...let's see... With live chat you can't figure it out....the constant response is sorry..how can we help..anything else... From here on out keep taking screenshot too...
Και έγινε το θαύμα.και κέρδισα...τι στιγμή εκείνη..με έβγαλε ένα error και έμεινα με τι χαρά... Τέλος πάντων συνέχισα...κ ναι ξανακέρδισα ...και μετά πηγαίναμε σερί error....Έχω μπει σε διαδικασία ανάληψης 5ημερα σήμερα ...άντε να δούμε... Με τις ζωντανη συνομιλία δεν μπορείς να βάλεις άκρη....η μονημη απάντηση είναι λυπάμαι..πώς μπορούμε να βοηθήσουμε..σε κάτι άλλο... Από κει και μετά συνέχισε και εγώ να τραβάω στιγμιότυπο οθόνης...
Вибачте, але я не зрозумів, яку помилку ви маєте на увазі.
Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка?
Чи було якесь повідомлення про помилку, коли ви виграли, чи, можливо, це було, коли ви запитували зняття коштів?
Сподіваюся, що все буде виправлено, як має бути, і ви зможете отримати свою оплату.
Дайте нам знати, якщо ми можемо чимось допомогти напевно.
I'm sorry, but I couldn't understand what kind of error you mean.
Could you be more specific, please?
Was there some kind of error message when you won, or was it when you requested the withdrawal, perhaps?
I hope that everything will be fixed as it should be and that you'll be able to get your payment.
Let us know if there is anything we can help with for sure.
Я вигравав 1000..€, і це викинуло мене з гри...знову гроші нікуди не надходили...Я продовжую іншу гру, і я почав отримувати прибуток...у всіх, крім усіх ігор, які отримували прибуток у той момент, коли мене вигнали ... це казино коли-небудь перевірялося????? .. дозвольте мені забрати ті, у які я грав, тому що я грав у них ... О, я все ще чекаю на зняття коштів.. воно обробляється ... це займе кілька місяців, і якщо ... як ви мені допоможете ви знаєте. дякую
I was winning 1,000..€ and it kicked me out of the game...again the money didn't enter anywhere...I continue with another game and I started getting a return...in all but all the games that were making a profit at the moment it kicked me out out ...has this casino ever been audited????? .. let me take back the ones I played because I played them ... Oh and I'm still waiting for the withdrawal.. it's being processed ... it will take some months and if ... how you will help me you know. thanks
Κέρδιζα 1.000..€ και με πέταξε έξω από το παιχνίδι...ξανά μπήκα πουθενά τα λεφτά...συνεχίζω με άλλο παιχνίδι και άρχισε να παίρνω επιστροφή...σε ολα μα σε όλα όλα τα παιχνίδια που την στιγμή βγάζανε κέρδος με πέταγε έξω ...έχει ελεγχθεί ποτέ αυτό το καζίνο;;;; .. ας πάρω πίσω αυτά που έπαιξα γιατί τα έπαιξα ...Ε και ακόμα περιμένω την ανάληψη..είναι υπό επεξεργασία...θα πάρει κανένα μήνα και αν ...το πώς θα με βοηθήσετε εσείς ξέρετε.ευχαριστω
Це може бути справді цікавим випадком для нашої групи розгляду скарг.
Я вважаю, що ми могли б спробувати допомогти з цією проблемою. Казино має надати ваш ігровий журнал, і все має бути там видно.
Тож надішліть скаргу за цим посиланням . Поясніть усе добре й точно, як це сталося з нашою командою, а також вкажіть суму, яку ви насправді чекаєте на зняття.
Будь ласка, повідомте нам, чи вдалося вам його надіслати.
This could be a really interesting case for our complaint team.
I believe that we could try to help with this issue. The casino should provide your game log, and everything should be visible there, you know.
So, file a complaint by following this link, please. Explain everything well and exactly as it happened to our team, and include the amount you're actually waiting to withdraw as well.
Please let us know if you were successful in submitting it.
Глікерія, не кажи мені цього, тому що я також виграв і подав запит на зняття коштів, але, як я читав, компанії потрібно 3 дні, щоб вивільнити гроші, а потім це вже справа банку. Я зробив запит у суботу, і спосіб його виконання є на картці
Glykeria, don't tell me that because I have also won and have requested a withdrawal but as I read it takes 3 days for the company to release the money and then it's a matter of the bank. I made a request on Saturday and the way to do it is on the card
Γλυκερία μην με λες τέτοια γτι και εγώ έχω κερδίσει και έχω αιτηθεί ανάληψη αλλά όπως διάβασα κάνει 3 μέρες για να αποδεσμεύσει η εταιρεία τα χρήματα και μετά είναι θέμα τράπεζας.εγω έκανα αίτημα το Σάββατο και ο τρόπος να τα κάνω ναμπουν στην κάρτα
Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?
Ми хотіли б почути будь-які оновлення щодо вашого вилучення, тому, будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.
Is your account fully verified at this casino?
We would like to hear any update regarding your withdrawal, so please inform us on how it goes.
Мені нормально заплатили за 3 дні, як мені сказали, і велику суму..тільки тому, що це було перше зняття, я хвилювався, в моєму випадку все добре
I was paid normally in 3 days as they told me and a large amount..just because it was the first withdrawal I was worried, everything is fine in my case
Πληρώθηκα κανονικά σε 3 μέρες όπως μου είπαν και μεγάλο ποσό..απλά επειδή ήταν η πρώτη ανάληψη αγχώθηκα,όλα καλά για την περίπτωση μου
Отже, ви отримали свій виграш. Я радий.
Чи збираєтеся ви продовжувати грати в цьому казино?
So, you got your winnings all good. I am glad.
Are you going to continue and play at this casino now, you reckon?
Можливо, ви також захочете написати відгук. Ось посилання , де ви можете це зробити.
Це може допомогти багатьом іншим, коли вони прочитають, як працює це казино.
Maybe you would like to write a review as well. Here's the link where you can do so.
It can help many others when reading about how this casino works.
2600 євро все ще чекає.. Я відвідував школи, і ви отримали користь.. прості речі.... Кожного разу, коли я запитую відповідь, вони ви хочете щось ще, щоб допомогти вам.... Чим ви можете мені допомогти, мої гроші, які я хочу ..
2600 € still waiting.. I did the schools and you benefited.. simple things.... Every time I ask for an answer they are you want something else to help you.... What can you help me my money I want..
2600 € ακόμα περιμένω.. εγώ έκανα τα σχολεία και εσύ επωφελήθηκες..απλά πράγματα.... Κάθε φορά που ρωτάω για απάντηση τους είναι θέλετε κάτι άλλο να σας βοηθήσω.... Τι να με βοηθήσεις τα λεφτά μου θέλω..
У всіх великих сумах це раптово створює проблеми... Я виграв 2600, але не зараховано ..5 днів
In all big sums it suddenly gives problem...I won 2600 but not credited ..5 days
Σε όλα τα μεγάλα ποσά ξαφνικά βγάζει πρόβλημα... Κέρδισα 2600 αλλά δεν πιστώθηκαν ..5 μερες
Я тобі інше скажу... який ти віп? чи знаєте ви, що ви не можете вивести більше 1000 на день? Я особисто отримав набагато більше, ніж ви, і мені зробили транзакцію безпосередньо на картку, а не на банківський рахунок.. тому що ви написали тут, і я отримав від цього користь, тому що я знову зняв і знову отримав гроші, це від мене
I'll tell you the other thing... what kind of vip are you? do you know that you can't withdraw more than 1000 per day? I personally got a lot more than you and I had the transaction done directly to the card not to a bank account.. because you wrote here and I benefited from it, because I withdrew again and got paid again, these from me
Θα σου πω το άλλο...τι vip είσαι?το ξέρεις ότι δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη ημερησίως πάνω από 1000?εγώ προσωπικά πήρα πολλά περισσότερα σε σχέση με σένα και η συναλλαγή έβαλα να γίνει κατευθείαν στην κάρτα όχι σε τραπεζικό λογαριασμό..όσο για το ότι εσύ έγραψες εδώ και εγώ επωφελήθηκα ασχολίαστο,γιατί ξαναέκανα ανάληψη και ξαναπληρωθηκα,αυτά από εμενα
Якщо служба підтримки казино не надає допомоги, спробуйте подати скаргу нашій команді тут і перевірити, чи зможемо ми якось допомогти.
що ти кажеш
Перейдіть за цим посиланням і добре опишіть ситуацію, щоб наша команда могла зрозуміти, що там сталося.
І обов’язково тримайте нас в курсі, будь ласка.
If there is no help offered from the support of the casino, you should try to file a complaint here with our team and see if we'll be able to help somehow.
What do you say?
Please follow this link and describe the situation well, so our team can understand what happened there.
And surely keep us updated, please.
Я тобі інше скажу... який ти віп? чи знаєте ви, що ви не можете вивести більше 1000 на день? Я особисто отримав набагато більше, ніж ви, і мені зробили транзакцію безпосередньо на картку, а не на банківський рахунок.. тому що ви написали тут, і я отримав від цього користь, тому що я знову зняв і знову отримав гроші, це від мене
I'll tell you the other thing... what kind of vip are you? do you know that you can't withdraw more than 1000 per day? I personally got a lot more than you and I had the transaction done directly to the card not to a bank account.. because you wrote here and I benefited from it, because I withdrew again and got paid again, these from me
Θα σου πω το άλλο...τι vip είσαι?το ξέρεις ότι δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη ημερησίως πάνω από 1000?εγώ προσωπικά πήρα πολλά περισσότερα σε σχέση με σένα και η συναλλαγή έβαλα να γίνει κατευθείαν στην κάρτα όχι σε τραπεζικό λογαριασμό..όσο για το ότι εσύ έγραψες εδώ και εγώ επωφελήθηκα ασχολίαστο,γιατί ξαναέκανα ανάληψη και ξαναπληρωθηκα,αυτά από εμενα
Насправді, знаєте, існує інша проблема, з якою стикається Глікерія.
Крім того, будь ласка, використовуйте кнопку «відповісти», коли пишете допис, на який хочете відповісти комусь напряму, щоб користувач міг отримати про це сповіщення.
There is a different issue Glykeria experiences, actually, you know.
Also, please use the "reply" button whenever writing a post you would like to reply to someone directly, so the user can be notified of it.
Ви бачили скріншоти вище? А коли ти став vip з €1000, які ти виграв???? У VIP 2 можна отримати ці гроші, як вам це вдалося??? Надішліть нам фото, щоб довести, що все, що ви стверджуєте, справдилося.....
Did you see the screenshots above? And when did you become vip with €1000 that you won???? In VIP 2 you can get this money, how did you do it??? Send us a photo to prove to us that everything you claim came true.....
Τα παραπάνω στιγμιότυπα οθόνης τα είδες;;;;;;; Και εσύ πότε έγινες vip με 1000 € που κέρδισες ;;;; Στο VIP 2 μπορείς να πάρεις αυτά τα λεφτά εσύ πως το έκανες ;;; Στείλε μας μία φωτογραφία να μας αποδείξεις ότι έγινε αλήθεια όλο αυτό που υποστηρίζεις.....
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.