ГоловнаФорумКазиноNinlay Casino - загальне обговорення

Ninlay Casino - загальне обговорення

 від Glykeria
|
3 855 переглядів 46 відповідей |
|
1 23
Тут ви можете обговорити Ninlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

І диво сталося. І я виграв... який момент... Я отримав помилку, і я був такий щасливий... У будь-якому випадку, я продовжив... і так, я знову виграв... а потім ми продовжили серію помилок... . Я в процесі вилучення сьогодні 5 днів ... давайте подивимося ... У чаті ви не можете це зрозуміти .... постійна відповідь - вибачте ... чим ми можемо допомогти ... будь-що інше. .. З цього моменту також продовжуйте робити знімки екрана... file

Автоматичний переклад.
Glykeria

Вибачте, але я не зрозумів, яку помилку ви маєте на увазі.

Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка?

Чи було якесь повідомлення про помилку, коли ви виграли, чи, можливо, це було, коли ви запитували зняття коштів?

Сподіваюся, що все буде виправлено, як має бути, і ви зможете отримати свою оплату.

Дайте нам знати, якщо ми можемо чимось допомогти напевно.

Автоматичний переклад.

Я вигравав 1000..€, і це викинуло мене з гри...знову гроші нікуди не надходили...Я продовжую іншу гру, і я почав отримувати прибуток...у всіх, крім усіх ігор, які отримували прибуток у той момент, коли мене вигнали ... це казино коли-небудь перевірялося????? .. дозвольте мені забрати ті, у які я грав, тому що я грав у них ... О, я все ще чекаю на зняття коштів.. воно обробляється ... це займе кілька місяців, і якщо ... як ви мені допоможете ви знаєте. дякую

Автоматичний переклад.
Glykeria

Це може бути справді цікавим випадком для нашої групи розгляду скарг.

Я вважаю, що ми могли б спробувати допомогти з цією проблемою. Казино має надати ваш ігровий журнал, і все має бути там видно.

Тож надішліть скаргу за цим посиланням . Поясніть усе добре й точно, як це сталося з нашою командою, а також вкажіть суму, яку ви насправді чекаєте на зняття.

Будь ласка, повідомте нам, чи вдалося вам його надіслати.

Автоматичний переклад.
Glykeria

Глікерія, не кажи мені цього, тому що я також виграв і подав запит на зняття коштів, але, як я читав, компанії потрібно 3 дні, щоб вивільнити гроші, а потім це вже справа банку. Я зробив запит у суботу, і спосіб його виконання є на картці

Автоматичний переклад.
sakissak74

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Ми хотіли б почути будь-які оновлення щодо вашого вилучення, тому, будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.

Автоматичний переклад.

Мені нормально заплатили за 3 дні, як мені сказали, і велику суму..тільки тому, що це було перше зняття, я хвилювався, в моєму випадку все добре

Автоматичний переклад.
sakissak74

Отже, ви отримали свій виграш. Я радий.

Чи збираєтеся ви продовжувати грати в цьому казино?

Автоматичний переклад.

Звичайно, в ньому багато ігор, рекомендую без застережень

Автоматичний переклад.
sakissak74

Можливо, ви також захочете написати відгук. Ось посилання , де ви можете це зробити.

Це може допомогти багатьом іншим, коли вони прочитають, як працює це казино.

Автоматичний переклад.
sakissak74

Тож я залишу ці тут... filefilefilefile

Автоматичний переклад.

2600 євро все ще чекає.. Я відвідував школи, і ви отримали користь.. прості речі.... Кожного разу, коли я запитую відповідь, вони ви хочете щось ще, щоб допомогти вам.... Чим ви можете мені допомогти, мої гроші, які я хочу ..

Автоматичний переклад.
Romi

У всіх великих сумах це раптово створює проблеми... Я виграв 2600, але не зараховано ..5 днів

Автоматичний переклад.

Я тобі інше скажу... який ти віп? чи знаєте ви, що ви не можете вивести більше 1000 на день? Я особисто отримав набагато більше, ніж ви, і мені зробили транзакцію безпосередньо на картку, а не на банківський рахунок.. тому що ви написали тут, і я отримав від цього користь, тому що я знову зняв і знову отримав гроші, це від мене

Автоматичний переклад.

У всіх великих сумах це раптово створює проблеми... Я виграв 2600, але не зараховано ..5 днів

Автоматичний переклад.

Якщо служба підтримки казино не надає допомоги, спробуйте подати скаргу нашій команді тут і перевірити, чи зможемо ми якось допомогти.

що ти кажеш

Перейдіть за цим посиланням і добре опишіть ситуацію, щоб наша команда могла зрозуміти, що там сталося.

І обов’язково тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Я тобі інше скажу... який ти віп? чи знаєте ви, що ви не можете вивести більше 1000 на день? Я особисто отримав набагато більше, ніж ви, і мені зробили транзакцію безпосередньо на картку, а не на банківський рахунок.. тому що ви написали тут, і я отримав від цього користь, тому що я знову зняв і знову отримав гроші, це від мене

Автоматичний переклад.

Насправді, знаєте, існує інша проблема, з якою стикається Глікерія.

Крім того, будь ласка, використовуйте кнопку «відповісти», коли пишете допис, на який хочете відповісти комусь напряму, щоб користувач міг отримати про це сповіщення.

Автоматичний переклад.
Romi

Ви бачили скріншоти вище? А коли ти став vip з €1000, які ти виграв???? У VIP 2 можна отримати ці гроші, як вам це вдалося??? Надішліть нам фото, щоб довести, що все, що ви стверджуєте, справдилося.....


Автоматичний переклад.

Це сьогоднішні filefile

Автоматичний переклад.

Гей, дівчино, тобі важко? Я намагаюся тобі допомогти і зрозуміти. Я був дуже зайнятий

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого