ФорумКазиноНе виплачено мого виграшу

Не виплачено мого виграшу

2 р. тому від maravudrag7
|
3521 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Я виграв 3000 доларів, і він все ще очікує на розгляд. Раніше я знімав без проблем, але цього разу мені ще не заплатили. Я надіслав 2 електронні листи із запитом, коли вони вивільнять мої кошти, але не отримав відповіді

Автоматичний переклад.
maravudrag7
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода, що зараз ви зіткнулися з такою проблемою.

Я б сказав, що ваші більші виграші можуть викликати додаткову перевірку. У будь-якому випадку, казино повинно тримати вас в курсі.

Чи можете ви порадити казино? Було б корисно знати, де ви зіткнулися з цією проблемою.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Allspinswin — це казино, яке я знімав багато разів у минулому, і вони завжди були швидкими, але ніколи так довго. Я отримав електронний лист із повідомленням про те, що мій відклик розглянуто, і вони повідомлять мені будь-які оновлення. Такого ніколи не було в минулому, тому я сподіваюся, що вони прийдуть добре. Також було надіслано електронний лист із повідомленням, що всі мої документи затверджено та оновлено

Автоматичний переклад.
maravudrag7
2 р. тому

Привіт,

Я б сказав, що якщо ви регулярно оновлюєтеся, все гаразд. Можливо, минуло досить багато часу після повної верифікації вашого облікового запису, тому казино просто потребувало оновлення. Будь ласка, повідомте нам, коли отримаєте свій виграш.

Скоро, сподіваюся.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Хороші новини Radka allspinswin надіслав мені електронний лист із повідомленням, що вони обробили мій вивід, і вони відновили мою довіру та залишатимуться з ними.

Дякую, що вислухали мене та відповіли

Вінка

Автоматичний переклад.
maravudrag7
2 р. тому

Привіт,

добре знати - вітаю! 🙂

Будь ласка, яка була причина цієї випадкової затримки?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Не впевнений, можливо, як вони сказали, просто переглядаючи моє зняття. Тепер це відновило мою віру в allspinswin, оскільки вони були моїм основним казино, у яке я граю.

Дякую за увагу.

Вінка

Автоматичний переклад.
maravudrag7
2 р. тому

Я б сказав, що ви вважаєте підхід казино розумним. 🙂

Якщо ви коли-небудь відчуєте щось, що варто згадати та поділитися, поверніться та повідомте нам про це 👍

Автоматичний переклад.
Bundyballz
2 р. тому

Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Я б сказав, що 17 днів – це забагато.

Будь ласка, яку останню інформацію ви отримали від казино?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, дякую тобі за це. Сьогодні мені повідомили, що сьогодні оброблено моє зняття. Затримка сталася через технічну проблему з боку їхніх платіжних постачальників.

Автоматичний переклад.
maravudrag7
2 р. тому

Привіт, Мара, скільки часу їм знадобилося, щоб заплатити? Наразі я маю зняття, яке очікує на розгляд протягом 17 робочих днів.

Автоматичний переклад.
Bundyballz
2 р. тому

Цікаво, у вас є якась причина від казино?

Я думаю, що це варте скарги . 🤔

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого