ГоловнаФорумКазиноMegaBet Casino - загальне обговорення

MegaBet Casino - загальне обговорення

 від ingridalmeida2905
|
1 724 переглядів 4 відповіді |
|
Тут ви можете обговорити MegaBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Мій обліковий запис заблоковано, я більше не можу отримати до нього доступ, не кажучи вже про те, щоб зняти свої гроші, і я не можу отримати підтримку

Автоматичний переклад.
ingridalmeida2905

Ну, за нашою інформацією, казино закрилося .

Я думаю, це досить добре пояснює закриття облікового запису. 🙁 На вашому рахунку залишилися гроші? Я молюся, щоб цього не сталося, тому що повернути гроші із закритого казино майже неможливо.

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Казино Megabet обдурили мене.


Я поповнив депозит і зробив ставки на кіберспорт. Після цього я виграв свою ставку і вирішив зіграти в краш-ігри, я виграв там майже 400 доларів і вирішив вивести гроші, після чого у мене виникла проблема, що процедура виведення не обробляється. Я вирішив написати в техпідтримку месенджера Telegram і мені сказали, що транзакції на суму понад 100 доларів додатково перевіряються і займають до 24 годин. Я чекав 24 години, але висновок так і не прийшов. Після цього я знову написав у службу підтримки месенджера Telegram і мені сказали, що мені потрібно пройти KYC (хоча спочатку казино представляється як криптоказино, в якому KYC не потрібен), але ладно, я пройшов KYC (надіслав паспорт і селфі з паспортом) і попросив у цій підтримці мені хоча б повернути депозит, на мій подив, гроші, які я раніше не знімав і не міг зняти KYC була негайно видалена з мене, але залишилася кількість 105 ТОН застрягла в казино, і ця підтримка більше для мене мовчить. Пише, що потрібно дочекатися відповіді від провайдера. Я закрив опцію виведення і залишився обдуреним. Коли я намагаюся натиснути кнопку виведення, мені показують напис «Pass KYC». Після натискання на цей знак я перенаправляюся на сторінку «Профіль KYC», де НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ ПРОЙТИ KYC. Це означає, що я обов’язково маю написати в службу підтримки, щоб я міг зробити огляд. file



Може, ви мені якось допоможете?

Автоматичний переклад.
sharkboy23

Я не впевнений, чи правильно я все це розумію.

Отже, ви пройшли KYC, але попросили службу підтримки повернути свої депозити?

Не могли б ви пояснити причину цього, будь ласка?

Якщо ви пройшли перевірку, вони повинні схвалити ваше зняття, коли це можливо. Ось чому я дійсно цього не розумію, знаєте.

Будь ласка, опишіть нам, як саме розвивається ситуація, і, сподіваюся, ми зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого