1 рік тому
Тут ви можете обговорити MegaBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мій обліковий запис заблоковано, я більше не можу отримати до нього доступ, не кажучи вже про те, щоб зняти свої гроші, і я не можу отримати підтримку
My account has been blocked, I can no longer access it, let alone withdraw My Money, and I can't get support
minha conta foi bloqueada, não consigo mais acessar e muito menos sacar o Meu Dinheiro, e não estou conseguindo suporte
Ну, за нашою інформацією, казино закрилося .
Я думаю, це досить добре пояснює закриття облікового запису. 🙁 На вашому рахунку залишилися гроші? Я молюся, щоб цього не сталося, тому що повернути гроші із закритого казино майже неможливо.
Дайте мені знати, будь ласка.
Well, according to our information, the casino has closed.
I guess it explains the account closure pretty well. 🙁 Has any money left in your account? I pray it has not, because getting money back from a closed casino is almost impossible.
Let me know, please.
Казино Megabet обдурили мене.
Я поповнив депозит і зробив ставки на кіберспорт. Після цього я виграв свою ставку і вирішив зіграти в краш-ігри, я виграв там майже 400 доларів і вирішив вивести гроші, після чого у мене виникла проблема, що процедура виведення не обробляється. Я вирішив написати в техпідтримку месенджера Telegram і мені сказали, що транзакції на суму понад 100 доларів додатково перевіряються і займають до 24 годин. Я чекав 24 години, але висновок так і не прийшов. Після цього я знову написав у службу підтримки месенджера Telegram і мені сказали, що мені потрібно пройти KYC (хоча спочатку казино представляється як криптоказино, в якому KYC не потрібен), але ладно, я пройшов KYC (надіслав паспорт і селфі з паспортом) і попросив у цій підтримці мені хоча б повернути депозит, на мій подив, гроші, які я раніше не знімав і не міг зняти KYC була негайно видалена з мене, але залишилася кількість 105 ТОН застрягла в казино, і ця підтримка більше для мене мовчить. Пише, що потрібно дочекатися відповіді від провайдера. Я закрив опцію виведення і залишився обдуреним. Коли я намагаюся натиснути кнопку виведення, мені показують напис «Pass KYC». Після натискання на цей знак я перенаправляюся на сторінку «Профіль KYC», де НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ ПРОЙТИ KYC. Це означає, що я обов’язково маю написати в службу підтримки, щоб я міг зробити огляд.
Може, ви мені якось допоможете?
Megabet casinos scammed me.
I replenished the deposit and placed bets on eSports. After that, I won my bet and I decided to play crash games, I won almost $ 400 there and decided to withdraw money, after which I had the problem that the withdrawal procedure is not processed. I decided to write to the technical support of the Telegram messenger and I was told that transactions over $ 100 are additionally verified and take up to 24 hours. I waited 24 hours and the conclusion never came to me. After that, I again wrote to the support of the Telegram messenger and I was told that I need to pass KYC (although the casino initially presents itself as a crypto casino, in which KYC is not needed), but okay, I passed KYC (I sent a passport and a selfie with a passport) and asked in this support that I at least get the deposit back, to my surprise, the money that I did not withdraw earlier and could not withdraw KYC was immediately removed from me, but the remaining amount of 105 TON is stuck in the casino, and this support more to me silent. Says that you need to wait for a response from a provider. I closed the withdrawal option and remained cheated. When I try to press the withdrawal button, I am shown the sign "Pass KYC". After clicking on this sign, I am redirected to the "KYC profile" page, where THERE IS NO POSSIBILITY TO PASS KYC. This means I absolutely have to write in support so I can do a review.
Maybe you can help me somehow?
Megabet Casinos haben mich betrogen.
Ich habe die Einzahlung aufgefüllt und Wetten auf eSports platziert. Danach gewann ich meine Wette und ich beschloss, crash Games zu spielen, ich gewann dort fast $ 400 und beschloss, Geld abzuheben, worauf ich das Problem hatte, dass das Auszahlungsverfahren nicht verarbeitet wird. Ich beschloss, in den technischen Support des Telegram-Boten zu schreiben, und mir wurde gesagt, dass Transaktionen über 100 $ zusätzlich überprüft werden und bis zu 24 Stunden dauern. Ich habe 24 Stunden gewartet und die Schlussfolgerung ist mir nie eingegangen. Danach schrieb ich wieder zur Unterstützung des Telegram-Boten und mir wurde gesagt, dass ich KYC passieren muss (obwohl das Casino sich ursprünglich als Krypto-Casino präsentiert, in das KYC nicht benötigt wird), aber okay, ich habe KYC bestanden (ich habe einen Pass und ein Selfie mit einem Pass gesendet) und habe in diesen Support gebeten, dass ich zumindest die Kaution zurückbekomme, zu meiner Überraschung wurde mir das Geld, das ich nicht früher abzog und KYC nicht auszahlen konnte, sofort entfernt, aber der verbleibende Betrag von 105 TON ist im Casino stecken geblieben, und diese Unterstützung mehr für mich schweigen. Sagt, dass Sie auf eine Antwort von einem Anbieter warten müssen. Ich habe die Auszahlungsmöglichkeit geschlossen und bin betrogen geblieben. Wenn ich versuche, die Ausgabetaste zu drücken, wird mir das Schild "Pass KYC" angezeigt. Nachdem ich auf dieses Schild geklickt habe, werde ich zur Seite "KYC-Profil" weitergeleitet, wo ES KEINE MÖGLICHKEIT GIBT, KYC zu PASSIEREN. Das heißt, ich muss unbedingt zur Unterstützung schreiben, damit ich eine Überprüfung durchführen kann.
Vielleicht können Sie mir irgendwie helfen?
Я не впевнений, чи правильно я все це розумію.
Отже, ви пройшли KYC, але попросили службу підтримки повернути свої депозити?
Не могли б ви пояснити причину цього, будь ласка?
Якщо ви пройшли перевірку, вони повинні схвалити ваше зняття, коли це можливо. Ось чому я дійсно цього не розумію, знаєте.
Будь ласка, опишіть нам, як саме розвивається ситуація, і, сподіваюся, ми зможемо допомогти.
I am not sure if I understand all this correctly.
So, you have passed the KYC, but you asked the support to get your deposits back?
Could you explain the reason for doing so, please?
If you passed the verification, they should approve your withdrawal whenever possible. So that is why I really don't understand it, you know.
Please describe to us how the situation stands exactly, and hopefully we'll be able to help.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.