2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lotoland Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Нещодавно (перед Різдвом) я отримав великий виграш на горщики для риболовлі або золото на Lottoland. Зняв £12000. Коли мене запитали, де я зняв кошти, вони сказали, що через розмір виграшу потрібно звернутися до постачальника, і щойно вони підтвердили, що їм не потрібні документи, і зняття буде зі мною. Потім через кілька днів мене запитували про будь-який документ під сонцем. Я поставив їх і досі не чув ні слова. Які у мене шанси отримати кошти!? Дуже розчаровує, оскільки в минулому з ними взагалі не було проблем.
I recently (before Christmas) had a large win on fishing pots o gold on Lottoland. Withdrew £12000. Asked where my withdrawal was and they said due to size of win had to go to provider and once confirmed they didn’t need documents and withdrawal would be with me. Then got asked a few days later for every document under the sun. I supplied these and still haven’t heard a peep. What’s chances of me getting the funds!? Very disappointing as had no issues with them atall in past.
Привіт, судячи з того, що ви описуєте, я б спочатку не ставився до цього скептично. Якщо вам не доводилося проходити верифікацію раніше, а зараз казино перевіряє вас, це звичайна практика. Але я не розумію, чому вам раніше сказали, що їм не потрібні від вас документи.
Що стосується перевірки геймплея у провайдера, вона вже закінчилася і все було добре?
Тепер, коли ви проходите перевірку, чого від вас вимагає казино?
Однак я б однозначно рекомендував вам співпрацювати, і коли ви перевірите себе, я вірю, що ви отримаєте гроші.
Якщо цього не станеться, ми спробуємо допомогти.
це нормально? 🙂
Hello, judging by what you describe I wouldn't be skeptical at first. If you haven't had to verify before and now the casino is verifying you, that's a common practice. But I don't understand why they told you before that they don't need any documents from you.
As for the check gameplay with the provider, it is already over and everything was fine?
Now that you're going through verification, what does the casino ask for from you?
However, I would definitely recommend you to cooperate and when you verify yourself I believe you will get the money.
If that doesn't happen, we'll try to help.
Is that okay? 🙂
Так, це мене трохи збентежило, оскільки вони конкретно сказали, що документи не потрібні. Я вважаю, що частина з провайдером закінчена. Надіслали останні запитані документи та чекатимуть, щоб побачити, що сказано. Я, мабуть, трохи перебільшую, оскільки очевидно, що це велика сума грошей, і ніколи раніше не мав цієї проблеми. Lottoland був дуже хорошим у минулому.
Буду тримати вас в курсі. Дуже дякую
Yes that’s the bit what confused me is they specifically said no documents required. I believe the part with provider is over. Have sent over latest documents requested and will wait to see what’s said. I’m probably overthinking it a bit as obviously a large sum of money and never had this issue before. Lottoland been very good in the past.
Will keep you updated. Many thanks
Це нормально, іноді може виникнути невизначеність, якщо ви опинилися в ситуації, з якою раніше не стикалися. Якщо у вас був хороший досвід роботи з казино, я сподіваюся, що таким і залишиться.
Якщо буде якась проблема чи щось нове, я буду тут.
It's okay sometimes uncertainty can come if you are in a situation you have not experienced before. If you've had a good experience with the casino, I hope it stays that way.
If there is any problem or something new, I will be here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.