2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lotoland Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Нещодавно (перед Різдвом) я отримав великий виграш на горщики для риболовлі або золото на Lottoland. Зняв £12000. Коли мене запитали, де я зняв кошти, вони сказали, що через розмір виграшу потрібно звернутися до постачальника, і щойно вони підтвердили, що їм не потрібні документи, і зняття буде зі мною. Потім через кілька днів мене запитували про будь-який документ під сонцем. Я поставив їх і досі не чув ні слова. Які у мене шанси отримати кошти!? Дуже розчаровує, оскільки в минулому з ними взагалі не було проблем.
I recently (before Christmas) had a large win on fishing pots o gold on Lottoland. Withdrew £12000. Asked where my withdrawal was and they said due to size of win had to go to provider and once confirmed they didn’t need documents and withdrawal would be with me. Then got asked a few days later for every document under the sun. I supplied these and still haven’t heard a peep. What’s chances of me getting the funds!? Very disappointing as had no issues with them atall in past.
Привіт, судячи з того, що ви описуєте, я б спочатку не ставився до цього скептично. Якщо вам не доводилося проходити верифікацію раніше, а зараз казино перевіряє вас, це звичайна практика. Але я не розумію, чому вам раніше сказали, що їм не потрібні від вас документи.
Що стосується перевірки геймплея у провайдера, вона вже закінчилася і все було добре?
Тепер, коли ви проходите перевірку, чого від вас вимагає казино?
Однак я б однозначно рекомендував вам співпрацювати, і коли ви перевірите себе, я вірю, що ви отримаєте гроші.
Якщо цього не станеться, ми спробуємо допомогти.
це нормально? 🙂
Hello, judging by what you describe I wouldn't be skeptical at first. If you haven't had to verify before and now the casino is verifying you, that's a common practice. But I don't understand why they told you before that they don't need any documents from you.
As for the check gameplay with the provider, it is already over and everything was fine?
Now that you're going through verification, what does the casino ask for from you?
However, I would definitely recommend you to cooperate and when you verify yourself I believe you will get the money.
If that doesn't happen, we'll try to help.
Is that okay? 🙂
Так, це мене трохи збентежило, оскільки вони конкретно сказали, що документи не потрібні. Я вважаю, що частина з провайдером закінчена. Надіслали останні запитані документи та чекатимуть, щоб побачити, що сказано. Я, мабуть, трохи перебільшую, оскільки очевидно, що це велика сума грошей, і ніколи раніше не мав цієї проблеми. Lottoland був дуже хорошим у минулому.
Буду тримати вас в курсі. Дуже дякую
Yes that’s the bit what confused me is they specifically said no documents required. I believe the part with provider is over. Have sent over latest documents requested and will wait to see what’s said. I’m probably overthinking it a bit as obviously a large sum of money and never had this issue before. Lottoland been very good in the past.
Will keep you updated. Many thanks
Це нормально, іноді може виникнути невизначеність, якщо ви опинилися в ситуації, з якою раніше не стикалися. Якщо у вас був хороший досвід роботи з казино, я сподіваюся, що таким і залишиться.
Якщо буде якась проблема чи щось нове, я буду тут.
It's okay sometimes uncertainty can come if you are in a situation you have not experienced before. If you've had a good experience with the casino, I hope it stays that way.
If there is any problem or something new, I will be here.
Добре, нове запитання, але розширення старого.
Вони зв’язалися зі мною, наприклад, у понеділок платіж було надіслано на картку, яка закінчується 1234. Я погнався за ними сьогодні, оскільки це зазвичай картка для швидкого зняття коштів. Сказали, що насправді це було зроблено з іншою карткою, не впізнали номер картки, тому запитали їх.
Потім вони сказали, що це насправді номер рахунку, який закінчується на ці цифри.
Спочатку не впізнав цих. Тоді мені сказали назву банку.
Єдиний рахунок, який я маю в цьому банку, є спільним рахунком у зовсім іншому банку.
Виявилося, що вони перерахували на мій спільний рахунок, 10 000% якого я ніколи не грав, оскільки моя дружина хвилюється через наші іпотечні кредити тощо.
Єдиний спосіб, яким вони могли це отримати, це коли я показав знімок екрана для підтвердження адреси для KYC.
Чи я помиляюся, вважаючи, що це абсолютно неприйнятно, і це слід передати як скаргу?
По-перше, вони мали це лише як підтвердження адреси, по-друге, вони завжди говорили мені, що виплати мають надходити на рахунок, з якого були зроблені депозити, і, нарешті, вони завжди говорили, навіть повідомляли мені в електронному листі, що це буде мій звичайний картку.
Дружини, що дбають, я дбаю, викликали такий непотрібний стрес.
Де я стою? Безглуздо скаржитися?
Ok, new question but extension on the old.
They contacted me Monday payment had been sent to card ending 1234 for example. I chased them today as it’s usually a quick withdrawal card. Told it’s actually been done to a different card, didn’t recognise the card number so questioned them.
They then said it’s actually to an account number ending in those numbers.
Didn’t recognise these at first. Then they told me the bank name.
Only account I have with this bank is a joint account with completely different bank.
Turns out they have transferred to my joint account that I have 10000% never gambled on as my wife is worried about our re mortgages etc.
The only way they could have ever got this is when I showed a screen grab for my proof of address for KYC.
Am I wrong in thinking this is totally unacceptable and should escalate this as a complaint?
Firstly the fact they only had that as proof of address, secondly they’ve always told me payouts have to go to account deposits have been made from and lastly they’ve always told even told me specifically in email that it was going to my normal card.
Wifes fuming, I’m fuming caused such un needed stress.
Where do I stand? Pointless complaining?
З того, що я прочитав, я не думаю, що було б розумно скаржитися, тому що ви, ймовірно, не зможете багато чого зробити. Я б точно зв’язався з казино і сказав їм надсилати гроші лише на один рахунок, з якого ви вносите кошти, а не на інший, який ви ділите з дружиною.
Мені було б цікаво дізнатися, як це можливо, щоб гроші були надіслані на інший рахунок, ніж той, який ви вказали. Я вважаю це досить непрактичним, і тому казино, ймовірно, доведеться вручну вводити цей обліковий запис, оскільки ви кажете, що єдине місце, звідки вони можуть отримати його, – це заява KYC.
From what I've read, I don't think it would be wise to complain, because you probably wouldn't be able to do much about it. I would definitely communicate with the casino and tell them to only send money to one account you deposit from and not the other one you share with wife.
I would be interested to know how it is possible that the money was sent to a different account than the one you specified. I find it quite impractical and therefore the casino would probably have to manually enter this account since you say that the only place they can get it from is from the KYC statement.
Я згоден, здається психічним, і вони буквально щойно підтвердили те саме!
I agree, seems mental and they’ve literally just confirmed the same!
Це досить дивно, тоді я б сказав їм надіслати це на обліковий запис, який вони мають, а не на якийсь інший обліковий запис. Тому що, як я вже сказав, якщо ви просто надсилали це їм як частину перевірки, вони, мабуть, ввели це вручну, а ви ні. 🤷♂️
That's quite strange, then I would tell them to send it to the account they have and not to some other account. Because like I said, if you were just sending it to them as part of the verification, they must have entered it manually when you didn't. 🤷♂️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.