ГоловнаФорумКазиноLotoland Casino - загальне обговорення

Lotoland Casino - загальне обговорення

 від danilolopes5959
|
2 351 переглядів 8 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Lotoland Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Нещодавно (перед Різдвом) я отримав великий виграш на горщики для риболовлі або золото на Lottoland. Зняв £12000. Коли мене запитали, де я зняв кошти, вони сказали, що через розмір виграшу потрібно звернутися до постачальника, і щойно вони підтвердили, що їм не потрібні документи, і зняття буде зі мною. Потім через кілька днів мене запитували про будь-який документ під сонцем. Я поставив їх і досі не чув ні слова. Які у мене шанси отримати кошти!? Дуже розчаровує, оскільки в минулому з ними взагалі не було проблем.

Автоматичний переклад.
RackJack

Привіт, судячи з того, що ви описуєте, я б спочатку не ставився до цього скептично. Якщо вам не доводилося проходити верифікацію раніше, а зараз казино перевіряє вас, це звичайна практика. Але я не розумію, чому вам раніше сказали, що їм не потрібні від вас документи.

Що стосується перевірки геймплея у провайдера, вона вже закінчилася і все було добре?

Тепер, коли ви проходите перевірку, чого від вас вимагає казино?

Однак я б однозначно рекомендував вам співпрацювати, і коли ви перевірите себе, я вірю, що ви отримаєте гроші.

Якщо цього не станеться, ми спробуємо допомогти.

це нормально? 🙂

Автоматичний переклад.

Так, це мене трохи збентежило, оскільки вони конкретно сказали, що документи не потрібні. Я вважаю, що частина з провайдером закінчена. Надіслали останні запитані документи та чекатимуть, щоб побачити, що сказано. Я, мабуть, трохи перебільшую, оскільки очевидно, що це велика сума грошей, і ніколи раніше не мав цієї проблеми. Lottoland був дуже хорошим у минулому.

Буду тримати вас в курсі. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
RackJack

Це нормально, іноді може виникнути невизначеність, якщо ви опинилися в ситуації, з якою раніше не стикалися. Якщо у вас був хороший досвід роботи з казино, я сподіваюся, що таким і залишиться.

Якщо буде якась проблема чи щось нове, я буду тут.

Автоматичний переклад.
Jaro

Добре, нове запитання, але розширення старого.

Вони зв’язалися зі мною, наприклад, у понеділок платіж було надіслано на картку, яка закінчується 1234. Я погнався за ними сьогодні, оскільки це зазвичай картка для швидкого зняття коштів. Сказали, що насправді це було зроблено з іншою карткою, не впізнали номер картки, тому запитали їх.

Потім вони сказали, що це насправді номер рахунку, який закінчується на ці цифри.

Спочатку не впізнав цих. Тоді мені сказали назву банку.

Єдиний рахунок, який я маю в цьому банку, є спільним рахунком у зовсім іншому банку.

Виявилося, що вони перерахували на мій спільний рахунок, 10 000% якого я ніколи не грав, оскільки моя дружина хвилюється через наші іпотечні кредити тощо.

Єдиний спосіб, яким вони могли це отримати, це коли я показав знімок екрана для підтвердження адреси для KYC.

Чи я помиляюся, вважаючи, що це абсолютно неприйнятно, і це слід передати як скаргу?

По-перше, вони мали це лише як підтвердження адреси, по-друге, вони завжди говорили мені, що виплати мають надходити на рахунок, з якого були зроблені депозити, і, нарешті, вони завжди говорили, навіть повідомляли мені в електронному листі, що це буде мій звичайний картку.

Дружини, що дбають, я дбаю, викликали такий непотрібний стрес.

Де я стою? Безглуздо скаржитися?

Автоматичний переклад.
RackJack

З того, що я прочитав, я не думаю, що було б розумно скаржитися, тому що ви, ймовірно, не зможете багато чого зробити. Я б точно зв’язався з казино і сказав їм надсилати гроші лише на один рахунок, з якого ви вносите кошти, а не на інший, який ви ділите з дружиною.

Мені було б цікаво дізнатися, як це можливо, щоб гроші були надіслані на інший рахунок, ніж той, який ви вказали. Я вважаю це досить непрактичним, і тому казино, ймовірно, доведеться вручну вводити цей обліковий запис, оскільки ви кажете, що єдине місце, звідки вони можуть отримати його, – це заява KYC.

Автоматичний переклад.
Jaro

file Я згоден, здається психічним, і вони буквально щойно підтвердили те саме!

Автоматичний переклад.
RackJack

Це досить дивно, тоді я б сказав їм надіслати це на обліковий запис, який вони мають, а не на якийсь інший обліковий запис. Тому що, як я вже сказав, якщо ви просто надсилали це їм як частину перевірки, вони, мабуть, ввели це вручну, а ви ні. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого