ФорумКазиноLOOT.BET Casino - загальне обговорення

LOOT.BET Casino - загальне обговорення

5 міс. тому від vanya.tkach
|
915 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити LOOT.BET Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

Я хотів би взнати про це казино все, можливо це???

vanya.tkach
5 міс. тому

Я не впевнений, що це можливо, але ви можете почати з прочитання огляду на нашому сайті 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я зареєструвався на сайті за допомогою реєстраційного коду та отримав безкоштовні колеса, а коли вони закінчилися, я почав виконувати вимоги щодо ставок, щоб виконати Rollover. Виявляється, коли я завершив його на 94%, це не дозволило мені використати більше бонусних грошей (з’явилося повідомлення про помилку «недостатньо балансу»). Я був здивований, побачивши, що у мене більше 200 євро бонусу баланс. Я зв’язався зі службою підтримки через чат (здається, я вже знав, що буде), і вони сказали мені, що бонус був неправильно зарахований і що була помилка в його конфігурації. На що я відповів, що це не моя вина, і я виконав усі вимоги, необхідні для заповнення бонусної панелі. бонус. Відтворення, які я завжди робив за 0,20 євро, поки мені не вдалося досягти 94%. Тепер вони зняли бонусний баланс і перезапустили його (Reset). І я вважаю це неприйнятним, оскільки я проводив години й години, завжди дотримуючись правил, щоб досягти мети перекидання. Я знімав усі свої дії на друк і відео. Я дякую вам за співпрацю. Я не активував бонус знову, оскільки відчував, що мене обманули, і я не відповідаю за помилку. З повагою

Автоматичний переклад.
Caipi2024
3 тиж. тому

Чи пояснили вам, чому насправді ви не можете отримати цей бонус? Яке там було обмеження, можливо, це було пов’язано з країною вашого проживання?🤷‍♀️ Я сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам вирішити цю проблему у вашій скарзі , оскільки це справді здається мені несправедливим, справді .🤞

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Ромі. Вони не пояснювали конкретно передбачувану помилку, вони лише вказали, що бонус був неправильно налаштований. Я вже залишив необхідні відбитки в скарзі тут, на гуру, щоб точно оцінити, що сталося. Але я зізнаюся, що нелегко прийняти те, що сталося, враховуючи, що сума, яку я виграв у безкоштовних обертаннях, була невеликою, вона не перевищувала 30 євро, і я провів багато годин, обертаючись лише на 0,20, щоб завершити перекидання. Я просто вважаю, що це «випадковість» і дивно, що мене не сповістили в середині прогресу до завершення ролловера та досягнення 94%, і лише тоді з’явилося повідомлення про те, що у мене немає балансу (хоча насправді я мав приблизно 240 євро) на балансі готівки. бонус і лише 6% залишилося для завершення перекидання. Що стосується країни, то нав'язувань не було. Я прочитав умови та умови бонусу, вимоги для виконання перекидання та дотримувався правил, як описано. Я відчув себе обдуреним, і думаю, що вони зробили це навмисно. При цьому враховується, що виграш – це не весь баланс, який я виграв, а ліміт зняття коштів у розмірі 50 євро. І я думаю, що години, які я провів перед ними, не варті 50 євро, але з міркувань гідності та добросовісності я хочу, щоб вони виконали те, що пропонується. І я починаю думати, що положення та умови деяких казино, які вже добре готові робити все, що їм заманеться, мають деякі неузгодженості, коли йдеться про відповідальність. Я надзвичайно розчарований і, чесно кажучи, враховуючи час, який я витратив, я не думаю, що більше десь викуплю бонуси. Дійсно печаль. Дякую за увагу. Ромі!

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

casinoguru, я більше ніколи не буду звертати увагу на рейтинг вашого сайту, знову сайт, де можна лише внести депозит :D завдяки порадам сайту, які допомогли мені вибрати казино, я втратив близько 20 000 євро за 1 рік через ваш високий 8 ,9,10 класифікації...цей сайт теж жарт..все стало таким недобросовіснимсайт і постачальник послуг, тому привіт..але тільки тому, що вони можуть зробити все завдяки вам, наприклад, якщо 99 зі 100 гравців оцінюють це дуже негативно, ти все одно отримуєш оцінку 8,5 +..хто оцінює, повинен змінити професію, бо він цього або не розуміє, або має гроші, за які все погане перетворюється на хороші сайти... Я ніколи не звертаю уваги на те, що ви пишете про казино більше, тому що це просто погано для мене як для гравця...

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Ромі. Вони не пояснювали конкретно передбачувану помилку, вони лише вказали, що бонус був неправильно налаштований. Я вже залишив необхідні відбитки в скарзі тут, на гуру, щоб точно оцінити, що сталося. Але я зізнаюся, що нелегко прийняти те, що сталося, враховуючи, що сума, яку я виграв у безкоштовних обертаннях, була невеликою, вона не перевищувала 30 євро, і я провів багато годин, обертаючись лише на 0,20, щоб завершити перекидання. Я просто вважаю, що це «випадковість» і дивно, що мене не сповістили в середині прогресу до завершення ролловера та досягнення 94%, і лише тоді з’явилося повідомлення про те, що у мене немає балансу (хоча насправді я мав приблизно 240 євро) на балансі готівки. бонус і лише 6% залишилося для завершення перекидання. Що стосується країни, то нав'язувань не було. Я прочитав умови та умови бонусу, вимоги для виконання перекидання та дотримувався правил, як описано. Я відчув себе обдуреним, і думаю, що вони зробили це навмисно. При цьому враховується, що виграш – це не весь баланс, який я виграв, а ліміт зняття коштів у розмірі 50 євро. І я думаю, що години, які я провів перед ними, не варті 50 євро, але з міркувань гідності та добросовісності я хочу, щоб вони виконали те, що пропонується. І я починаю думати, що положення та умови деяких казино, які вже добре готові робити все, що їм заманеться, мають деякі неузгодженості, коли йдеться про відповідальність. Я надзвичайно розчарований і, чесно кажучи, враховуючи час, який я витратив, я не думаю, що більше десь викуплю бонуси. Дійсно печаль. Дякую за увагу. Ромі!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт Я просто сподіваюся, що вони зможуть пояснити це скасування бонусу та його причину нашій групі розгляду скарг і зв’яжуться з ними з цього приводу. Я повністю розумію ваше розчарування, особливо після стількох годин гри з цим бонусом. Якщо у вас є якісь оновлення від казино, обов’язково повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

casinoguru, я більше ніколи не буду звертати увагу на рейтинг вашого сайту, знову сайт, де можна лише внести депозит :D завдяки порадам сайту, які допомогли мені вибрати казино, я втратив близько 20 000 євро за 1 рік через ваш високий 8 ,9,10 класифікації...цей сайт теж жарт..все стало таким недобросовіснимсайт і постачальник послуг, тому привіт..але тільки тому, що вони можуть зробити все завдяки вам, наприклад, якщо 99 зі 100 гравців оцінюють це дуже негативно, ти все одно отримуєш оцінку 8,5 +..хто оцінює, повинен змінити професію, бо він цього або не розуміє, або має гроші, за які все погане перетворюється на хороші сайти... Я ніколи не звертаю уваги на те, що ви пишете про казино більше, тому що це просто погано для мене як для гравця...

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я безумовно поважаю вашу думку та ваше рішення. Насправді ми можемо вам чимось допомогти? Чи є у вас якась проблема, яку ми могли б спробувати вирішити? Будь ласка, дайте нам знати, якщо щось є.

Тим часом ви можете прочитати статтю про те, як ми перевіряємо всі онлайн-казино, щоб ви могли краще зрозуміти, що включено в цей процес, де наша команда даних збирає всю відповідну інформацію, включену в індекс безпеки кожного казино. Ось посилання , якщо вам цікаво.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Одно из самых тупорылых и уродских казино в которых я играл. Взял бесплатные вращения за регистрацию, которые дали около 9 евро, но при в ходе в любую игру появляется сообщение о том что у меня недостаточный баланс. Осторожно , мошенники!

platonovyura1987
3 тиж. тому

Привіт!


Якщо ви скористалися вітальним бонус-кодом від CasinoGuru, його можна продовжити лише за реальні кошти - швидше за все, тому ви бачите повідомлення про помилку.



Автоматичний переклад.
LOOT.BET Casino
3 тиж. тому

О, так! То чому після призначення бонусу у специфікаціях немає цієї інформації? Яка ваша мета? Ви знаєте, що я відповідала всім вимогам і була обдурена? Але справа виходить за межі, тому що я буду рухатися вперед із європейським судовим процесом і звітуватиму перед усіма існуючими компетентними органами.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Смішно, що я залишив скаргу тут, але не отримав жодної конкретної уваги чи відповіді від loot.bet. У мене є всі докази того, що сталося. Людині невдячно витрачати 9 годин на гру і лише коли вона відповідає вимогам, вона «згадує» скасувати бонус і тому, що я повідомив про це в чаті, інакше ніхто б нічого не сказав. У будь-якому разі Гуру продовжує заохочувати цей бонус. Подивимося, що скажуть понад 500 тисяч підписників моєї сторінки.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Смішно, що я залишив скаргу тут, але не отримав жодної конкретної уваги чи відповіді від loot.bet. У мене є всі докази того, що сталося. Людині невдячно витрачати 9 годин на гру і лише коли вона відповідає вимогам, вона «згадує» скасувати бонус і тому, що я повідомив про це в чаті, інакше ніхто б нічого не сказав. У будь-якому разі Гуру продовжує заохочувати цей бонус. Подивимося, що скажуть понад 500 тисяч підписників моєї сторінки.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

loot.bet

Автоматичний переклад.
LOOT.BET Casino
3 тиж. тому

Какого черта тогда ваш бонус делает в разделе бездепозитных бонусов на данном сайте? Вы в сговоре с администрацией сайта?

Caipi2024
2 тиж. тому

вітаю.

Ми хочемо пояснити події, які вплинули на ваш досвід роботи на нашій платформі.


Наша технічна команда виявила помилку, яка впливає принаймні на одну умову подарунка, коли він видається користувачам у різних випадках. Щоб зупинити поширення, деякі подарунки потрібно було скасувати автоматично, а інші — вручну, як у вашому випадку.


Усі дії застосовані відповідно до пункту 11.1 Умов використання. Оскільки сповіщення користувачів, які зробили хоча б одну дію з несправним подарунком, зайняло деякий час, ми ще не зв’язалися з вами вчасно, і ви спершу надіслали повідомлення нашій службі підтримки клієнтів.


Ми дуже уважно стежимо за станом поточних подарунків, щоб ніхто не зіткнувся з такою ж проблемою. Будь ласка, дозвольте нам висловити наші щирі вибачення за те, що вплинули на ваше враження від LOOT.BET і знайшли належний час, щоб відповісти.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Хочу лише додати примітку про привітання 100 FS. Перш за все, потрібна перевірка посвідчення особи, а також підтвердження електронної пошти та номера телефону. Ставки тільки на реальні гроші, тому необхідно зробити чистий депозит. У цьому випадку гравець втрачає можливість отримати набагато кращий бонус на перший депозит.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.