чи всі стикаються з тією ж проблемою, дайте мені знати, щоб я підняв цю проблему, щоб збільшити сервери OTP (код) для 1win, щоб вирішити цю проблему
is every facing the same issue let me know to raise this issue to increase OTP(Code) servers for 1win to solve this issue
для доброї інформації 1win використовує систему авторизації для виведення коштів, що вони використовують нашу пошту як друге підтвердження, надсилаючи код, я говорю про це
for kind information 1win uses a auth system to withdraw funds that they use our mail as a second confirmation by send a code i am talking about that
То чи правильно я розумію, що у вас є певний баланс в 1win, але щоб його зняти, вам потрібно додати код, який вони надіслали на вашу електронну пошту, але код не приходить або приходить занадто пізно?
Чи пробували ви також перевірити вкладки «Реклама» та «Соцмережі» в Gmail? Я часто знаходжу електронні листи від казино прямо там. Звичайно, ви також повинні перевірити свій файл спаму.
So do I understand it correctly that you have some balance in 1win, but in order to withdraw it, you need to add a code that they sent to your e-mail, but the code never comes or it comes too late?
Have you also tried checking your Promotions and Social tabs in Gmail? I often find e-mails from casino right there. Of course, you should also check your Spam file.
Привіт,
спробуйте перевірити свою папку зі спамом, а також будь-яку іншу папку електронної пошти під назвою «реклама» або «кошик».
Я вважаю, що вам слід звернутися до служби підтримки казино за подальшою допомогою. Має бути якийсь спосіб вирішити це.
Запитайте в казино та повідомте нам.
Hello,
try to check your spam folder as well as any other email folder called "promo" or "trash".
I feel that you should ask the casino's support for further help. There must be some way how to solve this.
Ask the casino and let us know.
У мене точно така ж проблема. Ви її вирішили?
Нічого немає ні в папці зі спамом, ні в будь-якому іншому місці, я зв’язався зі службою підтримки, і вони хотіли, щоб я змінив адресу електронної пошти. Щоб змінити мою пошту, їм потрібна була надмірна кількість інформації. Наприклад, номер моєї картки, знімок екрана квитанції про останній депозит від мого банку тощо. Мені сказали, що зміна триватиме від 5 до 24 годин. Минуло більше двох днів, а нічого не змінилося.
На пряме запитання, чи це поширена проблема, вони відповіли, закривши чат. Тож так, робіть із цього те, що хочете.
I have the exact same problem did it get solved for you?
There's nothing in the spam folder or anywhere else, I've been in contact with support and they wanted me to change my mail address. To change my mail they needed an excessive amount of information. For example my card number, a screenshot of a receipt of my latest deposit from my bank etc. They told me the change would take 5 to 24 hours. It has now been over two days and nothing has changed.
When asked directly if this is a common problem they responded by closing the chat. So yeah make of that what you wish.
Я хотів би запропонувати щось корисне, але, мабуть, ми обидва вважаємо, що це «ігровий майданчик» казино 🙁.
Я дякую вам за те, що ви винесли цю проблему на розгляд спільноти. До речі, цікаво, чи можна знайти подібне питання серед нещодавно поданих скарг.
Варто перевірити?
https://casino.guru/complaints/in_progress
Я був впевнений, що десь бачив те саме питання:
https://casino.guru/1win-casino-player-is-experiencing-withdrawal-issues
https://casino.guru/1win-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due-to
Що ви про це думаєте?
I'd love to suggest something useful, but I guess we both feel this is the casino's "playground" 🙁.
I thank you for bringing this issue to the community. Speaking of which, I wonder whether a similar issue can be found among recently submitted complaints.
Worth checking?
https://casino.guru/complaints/in_progress
I was sure I saw that somewhere - the same issue:
https://casino.guru/1win-casino-player-is-experiencing-withdrawal-issues
https://casino.guru/1win-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due-to
What do you think of that?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.