ГоловнаФорумКазиноКод електронної пошти 1win

Код електронної пошти 1win

 від vamsimohan75452
|
4 833 переглядів 13 відповідей |
|

1win надсилає код на пошту, щоб підтвердити зняття, але я не отримую код, я отримую код через день у 1% у 100%

Автоматичний переклад.

Я використовую пошту iCloud, і ми знаємо, що вона швидка

Автоматичний переклад.

чи всі стикаються з тією ж проблемою, дайте мені знати, щоб я підняв цю проблему, щоб збільшити сервери OTP (код) для 1win, щоб вирішити цю проблему

Автоматичний переклад.
vamsimohan75452

для доброї інформації 1win використовує систему авторизації для виведення коштів, що вони використовують нашу пошту як друге підтвердження, надсилаючи код, я говорю про це

Автоматичний переклад.

чи є спосіб зняти без коду

Автоматичний переклад.
vamsimohan75452

я маю на увазі зняття коштів

Автоматичний переклад.

я щойно попросив 1win змінити мій gmail, вони сказали, що це займає 24 години

Автоматичний переклад.
vamsimohan75452

То чи правильно я розумію, що у вас є певний баланс в 1win, але щоб його зняти, вам потрібно додати код, який вони надіслали на вашу електронну пошту, але код не приходить або приходить занадто пізно?

Чи пробували ви також перевірити вкладки «Реклама» та «Соцмережі» в Gmail? Я часто знаходжу електронні листи від казино прямо там. Звичайно, ви також повинні перевірити свій файл спаму.

Автоматичний переклад.

чи хтось стикається з таким же, як я

Змінено автором
Автоматичний переклад.

file невідомі причини та помилки під час виведення коштів з Індії

file

Автоматичний переклад.
Daniel

так

Автоматичний переклад.
vamsimohan75452

Привіт,

спробуйте перевірити свою папку зі спамом, а також будь-яку іншу папку електронної пошти під назвою «реклама» або «кошик».

Я вважаю, що вам слід звернутися до служби підтримки казино за подальшою допомогою. Має бути якийсь спосіб вирішити це.

Запитайте в казино та повідомте нам.

Автоматичний переклад.

У мене точно така ж проблема. Ви її вирішили?

Нічого немає ні в папці зі спамом, ні в будь-якому іншому місці, я зв’язався зі службою підтримки, і вони хотіли, щоб я змінив адресу електронної пошти. Щоб змінити мою пошту, їм потрібна була надмірна кількість інформації. Наприклад, номер моєї картки, знімок екрана квитанції про останній депозит від мого банку тощо. Мені сказали, що зміна триватиме від 5 до 24 годин. Минуло більше двох днів, а нічого не змінилося.

На пряме запитання, чи це поширена проблема, вони відповіли, закривши чат. Тож так, робіть із цього те, що хочете.

Автоматичний переклад.
jollenry

Я хотів би запропонувати щось корисне, але, мабуть, ми обидва вважаємо, що це «ігровий майданчик» казино 🙁.

Я дякую вам за те, що ви винесли цю проблему на розгляд спільноти. До речі, цікаво, чи можна знайти подібне питання серед нещодавно поданих скарг.

Варто перевірити?

https://casino.guru/complaints/in_progress

Я був впевнений, що десь бачив те саме питання:

file

https://casino.guru/1win-casino-player-is-experiencing-withdrawal-issues

https://casino.guru/1win-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due-to

Що ви про це думаєте?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого