Привіт, не могли б ви поділитися посиланням на це казино, оскільки, схоже, у нас його немає в нашій базі даних, якщо я написав його правильно.
Щодо самого казино, я сподіваюся, що інші гравці зможуть щось сказати про нього та порекомендувати його вам або опишуть свій досвід, який вони отримали тут.
Я сподіваюся, що ви досягнете успіху, і якщо ви випадково спробуєте це казино, не соромтеся повідомити нам, як вам це вдалося. Звичайно, ви ніколи не можете бути надто обережними, тому будьте обережні та спробуйте спочатку дізнатися про це.
Удачі. ☘️😉
Hello, could you share the link to this casino because it looks like we don't have it in our database if I spelled it correctly.
Regarding the casino itself, I hope that other players will be able to say something about it and recommend it to you or describe some of their experiences they have had here.
I hope you'll be successful and if you happen to try this casino, don't hesitate to let us know how it went for you. Of course, you can never be too cautious, so be careful and try to find out about it first.
Good luck. ☘️😉
Привіт і дякую за посилання. Наразі я зробив його пасивним, про всяк випадок, перш ніж ми перевіримо його та отримаємо більше інформації про це казино. Я вже передав це нашій групі даних, і незабаром вони почнуть над цим «працювати». Отже, чи є у вас досвід роботи з цим казино?
Hello and thank you for the link. I made it passive for now, just in case, before we check it out and have more info about this casino. I've passed it to our data team already, and soon they will start to "work" on it. So, do you have any kind of experience with this casino?
Добрий ранок
Я не можу зняти гроші, не заплативши 340 євро комісії, чи можливо це?
Good morning
I can't withdraw money without paying €340 in fees, is it possible?
Bom dia
não consigo levantar dinheiro sem pagar 340€ de taxas, será possível?
О, це занадто великі збори, коли ви говорите 340 євро. Як довго ви намагалися зняти гроші і чи намагалися ви запитати службу підтримки, як це можливо, що ви повинні платити такі величезні комісії за зняття коштів? Ви намагаєтеся зняти велику суму?
Дайте мені знати, щоб ми спробували допомогти.
Oh, that's too big fees when you say 340€. How long have you been trying to withdraw money and have you tried to ask the support how is it possible that you have to pay such huge fees for your withdrawal ? Are you trying to withdraw a large amount ?
Let me know so we can try to help.
На моєму рахунку було 4850 євро, але яку б суму я не намагався зняти, вона завжди запитує ту саму ставку, я не знаю, чи вона фіксована, чи для загальної суми балансу. Зараз у мене є 2800 євро, і він продовжує просити ту саму суму.
I had €4850 in the account but whatever amount I try to withdraw it always asks for the same rate, I don't know if it is fixed or for the total amount of the balance. Now I have €2800 and it continues to ask for the same amount.
Eu tinha 4850€ na conta mas qualquer que seja a quantia que tente levantar pede sempre a mesma taxa, não sei se é fixa ou é pelo valor total do saldo. Agora tenho 2800€ e continua a pedir o mesmo valor.
У мене одне запитання: ви впевнені, що це гонорари? Чи може замість цього бути незрівнянний ліміт ставок?
У будь-якому випадку зверніться до служби підтримки або в чат, зробіть скріншот і принесіть його сюди. Якщо вам вдасться знайти будь-кого в Інтернеті, зробіть знімок екрана, який показує, що відбувається, коли ви намагаєтеся надіслати виведення.
Я б сказав, що ми могли б використовувати щось більш конкретне для роботи.
I have one question: are you sure those are fees? Could it be an unmatched wagering limit instead?
In any case, ask the support or chat, create a screenshot, and bring it here. In case you can find anyone online, capture a screenshot showing what is happening when you try to submit the withdrawal.
I'd say we could use something more concrete to work with.
Дякую тобі!
За словами мого перекладача, там написано 7% після виграшу. Відверто кажучи, я не бачу запитання, лише цю відповідь, хоча вона схожа на автоматичну відповідь.
Чи можете ви люб’язно поспілкуватися в чаті з оператором, який також надасть запитання?
У будь-якому випадку, який спосіб оплати ви збираєтеся використовувати? І чи знайшли ви цей збір у правилах? Я б точно перевірив це.
Thank you!
According to my translator, it says 7% after the winnings. Frankly, I can't see the question, just this answer, although it sounds like an auto-response.
Can you kindly engage in chat with an operator, who will also provide the question?
Anyway, which payment option do you aim to use? And have you found this fee listed in the rules? I would certainly check that out.
Привіт!
Я провів певне дослідження, але, відверто кажучи, огляд далеко не завершений, здається. Завдяки вашій зацікавленості я тепер маю нагоду запитати додаткові відомості, що також означає, що я хотів би трохи пришвидшити це. 😉
На щастя, це трохи допоможе!
Hey there!
I did some research, but frankly, the review is far from complete, it seems. Thanks to your interest, though, I now have a chance to ask for further details, which also means I'd like to speed it up a bit. 😉
Luckily, it will help a little!
Сподіваюся, ви зможете нам допомогти! Тому що вони хочуть, щоб я зробив депозит у розмірі 100 євро, щоб зняти свій виграш!
I hope you can help us! Because they want me to make a deposit of 100 Euro to withdraw my winnings!
Надявам се да ни помогнете! Понеже ми искат да направя депозит от 100 Евро, за да си изтегля печалбите!
О, я б сказав, що це досить багато, зазвичай потрібен депозит для підтвердження, але я б не сказав, що він такий високий. У вас вже є перевірений рахунок казино?
Дай мені знати.
Oh, that's quite a lot I'd say, usually a verification deposit is necessary but I wouldn't say it's that high. You already have a verified casino account ?
Let me know.
привіт Якщо у вас є таке відчуття, просто змиріться з ним. Чи можу я запитати, чи ви вже зробили депозит або грали з бонусом? Ваш обліковий запис підтверджено чи ще ні?
Hey. If you have this feeling, just go with it. May I ask if you have deposited already, or played with a bonus there? Is your account verified, or not yet?
Привіт. Це насправді був бездепозитний бонус, чи ви внесли гроші туди? Як бачите, я не до кінця розумію. Ви хочете сказати, що ваш обліковий запис підтверджено? Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, просто повідомте нам, і ми допоможемо вам.
Hello. Was it actually a no deposit bonus, or have you deposited the money there? As you can see, I do not fully understand. Are you saying your account is verified, is that right? If you feel like you need some help from our complaint team just let us know, please, and we will lead you there.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.