ГоловнаФорумКазиноIenabet Casino - загальне обговорення

Ienabet Casino - загальне обговорення

 від mmgg33441
|
824 переглядів 15 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Ienabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я подумав, що не підходить для огляду, тому напишу тут



Я вніс депозит, але він не відобразиться. Чат також не відповідає. (Може, це неробочий час?) Однак, якщо це зняття, сумнівно, що депозит не відобразиться більше години

Автоматичний переклад.

Минуло 24 години з моменту внесення BTC. Це ще не буде відображено на балансі казино. Також немає відповіді на запити електронною поштою, включаючи підтримку в чаті. Це також шахрайське казино?

Ліцензія на Кюрасао теж справжня?

Автоматичний переклад.

Тут, що б не сталося, якби гравець не скаржився, рейтинг казино не впав би. Я подам скаргу, тому, будь ласка, зробіть це

Автоматичний переклад.
mmgg33441

Мені дуже прикро чути про ваш досвід у цьому казино.

Чи вдалося вам зв’язатися зі службою підтримки щодо ситуації?

Автоматичний переклад.

нічого.

Здається, на екрані чату написано: «Мене зараз немає, будь ласка, напишіть, я відповім пізніше». Проте зі мною не зв’язалися.

Чат завжди порожній. І мені здається, що на сайті немає контактів

Автоматичний переклад.
mmgg33441

Я побачив той самий результат, коли спробував чат.

Вам не пощастило зв’язатися з іншими партнерами, окрім електронної пошти, яку, я вважаю, ви пробували.. 🙁

support@IENABET.com

Я також переконаний, що ви перевірили адресу гаманця, тому проблема має бути на стороні одержувача. добре Я сподіваюся, що хтось із казино незабаром буде доступний. Оскільки скарга була подана, нічого іншого не залишається, як дати їм ще кілька робочих днів, я б сказав.

Якщо пощастить, хтось із казино зв’яжеться з вами! Принаймні я на це сподіваюся.

Автоматичний переклад.

Редька, дякую за пошук по сайту. Я вперше в італійському казино. Це був мій перший раз, і мені було боляче. Гравці безпорадні, коли їх ігнорує казино. Я думаю, що це темрява онлайн-казино. Тому зміни в оцінці через скарги повинні розглядатися швидко та чітко. Я думаю, що важко керувати цим сайтом. Однак той факт, що він має гідний рейтинг тут, означає, що є люди, які вірять у це і роблять депозити. Не думайте, що люди, які вірять, дурні. Це так сумно. Просто коли ви робите помилку, будьте тверді та швидко її виправляйте. Такі, як я, рубають собі голови, щоб надати інформацію. Не дай йому пропасти. * Якщо ви, хлопці, берете плату за публікацію з казино, це інша історія. Тоді це ваша справа

Автоматичний переклад.

Я не чув від них. У такому випадку оцінка повинна бути негайно переглянута. Ваші правила приносять користь лише шахрайським казино. Припустімо, що один раз казино опинилося в списку з гідним рейтингом. Вони можуть вільно поводитися протягом декількох місяців. Якщо ви вірите в мене, ви повинні діяти рішуче. Вони впевнені, що злочинцями є шахрайські казино. Як тимчасовий захід, рейтинг має бути 3 або менше. Припустимо, вони зв’яжуться з вами зараз. Проте в їхній системі підтримки є серйозні недоліки.




Бувають моменти, коли я відчуваю, що реакція Casino Guru на шахрайські казино дуже нудна.



......Ви дійсно отримуєте від них гонорар за публікацію?



Автоматичний переклад.
mmgg33441

Привіт.

Ситуація майже така ж, як і в іншому випадку іншого казино. Отже, якщо ви прочитаєте мою останню доповідь щодо обговорення Instant Casino, ця буде майже така ж.

Індекс безпеки стосується розрахунків; Думаю, вам буде лише корисно прочитати пояснення того, як ми перевіряємо казино 👈

Будь ласка, зосередьтеся на аспектах, що визначають безпеку казино. Частина, в якій згадуються скарги, також дуже важлива:

«Наша команда перевірки казино переглядає Інтернет, щоб знайти всі відповідні скарги, які дають нам гарне уявлення про те, як казино ставляться до своїх гравців. Ми вносимо всі скарги в нашу базу даних і призначаємо їм класифікацію на основі нашого сприйняття скарги (чи вважаємо ми, що що казино дійсно зробило щось не так) та інші фактори (наприклад, чи грав гравець реальними грошима чи бонусними грошима тощо), беручи до уваги спірну суму в кожній скарзі та вищезгаданої класифікації, ми отримуємо кількість чорних точок для кожної скарги, які потім використовуються в розрахунку індексу безпеки».

Зважаючи на це, неможливо визначити серйозність проблеми без належного розслідування; для цього ми зібрали процес подання скарги:

Крок 1 – Гравець заповнює форму скарги та надсилає її.

Крок 2. Ми аналізуємо скаргу та відповіді гравців у формі та розглядаємо казино та його Умови.

Крок 3 – Ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві будь-які додаткові запитання, щоб все добре зрозуміти.

Крок 4. На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино.

Крок 5. Якщо це необхідно, ми запрошуємо казино приєднатися до розмови та надати свою точку зору.

Крок 6На основі результатів ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино.


Скільки це все триватиме?

Час, що минув від подання скарги до її закриття, дуже різниться. Найшвидше обробляються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Інші скарги, однак, можуть забрати багато часу.

Ось деякі приблизні оцінки та інформація про скарги, пов’язана з часом:

Ви отримаєте першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12–24 годин.

Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої.

Ми робимо все можливе, щоб вирішити скарги якомога швидше, але це не завжди простий процес. Будь ласка, наберіться терпіння та надайте всю необхідну інформацію, щоб пришвидшити справу зі свого боку.


В основному це працює так. Це не є оптимальним, але й не було вашим рішенням зробити депозит у казино з індексом безпеки «нижче середнього», наприклад. Чи 6,1 з 10 звучить так, ніби нам потрібно платити за такий нижчий індекс безпеки? Це скоріше повідомлення з попередженням.

Знову ж таки, я розумію, що ви прагнете покращити те, як мої колеги коригують відгуки, але насправді найкраще, що ви можете зробити, це завжди негайно надсилати скаргу.


Автоматичний переклад.

Ми не думали, що 6,1 — це рейтинг, при якому гравці не повинні робити депозит. Скільки в порядку?

У будь-якому випадку гравець вибирає казино і робить депозит

Автоматичний переклад.
mmgg33441

Привіт,

Я думаю, що ми тут не для того, щоб диктувати гравцям, де вони повинні грати; це їхнє рішення; ми просто прагнемо надати гравцеві якомога більше підказок, щоб зробити безпечніший вибір. Математично 6,1 з 10 – це трохи більше половини; це так переконливо? Як я вже казав, недобре розглядати лише кількість; є багато інших речей, які в поєднанні з індексом безпеки можуть допомогти вам вирішити, чи хочете ви робити депозит у казино. розглянути форум; користувач розглядає скарги...

Іноді казино стає неактивним, ми не помічаючи цього або без будь-якого попередження, тому огляд може бути не скоригований вчасно. Окрім речей, які ми можемо відстежувати та використовувати, серед яких форум, відгуки користувачів і скарги, решта недоступне для нас, поки гравець не прийде сюди зі скаргою.

Я намагаюся пояснити, що у нас немає тисяч співробітників, які б постійно щоденно контролювали кожне казино.

Я припускаю, що ви можете бути трохи розчаровані, але у нас немає кращих варіантів.


Автоматичний переклад.

Я вважаю, що було б краще висловитися більш чітко щодо таких нереагуючих казино. Незалежно від суми грошей, я вважаю, що необхідно вжити суворих заходів щодо депозитів і зняття коштів

Автоматичний переклад.
mmgg33441

Я думаю, що наші товариші по команді з Центру вирішення питань досить віддані, коли справа доходить до невідповідності. Однак є нюанси, які слід враховувати. На жаль, ніхто не може передбачити, коли представник казино зрештою замовкне. Відверто кажучи, я не можу зрозуміти, що ви хотіли висловити "суворими заходами проти депозитів і зняття коштів". Чи можливо, щоб наші чорні точки, засновані на спірній сумі, були близькими?


Автоматичний переклад.

Депозити та зняття коштів важливі як для гравців, так і для казино. Це набагато важливіше, ніж розмір казино, ігри, спосіб внесення та зняття коштів, підтримувані мови та наявність бонусів. Вам не здається дивним, що казино залишає запити про них більше місяця? Те, що відбувається в сто доларів, може статися в десять тисяч доларів. Тому, змінюючи оцінку, ви повинні думати про зміст, який стався, а не про суму грошей чи суму грошей.

Що стосується депозитів і зняття коштів, то якщо вони відбудуться хоча б один раз, рейтинг повинен знизитися приблизно до 3

Автоматичний переклад.
mmgg33441

Привіт,

Я вважаю, що ми обговорюємо одні й ті ж теми. Але ви не помічаєте той факт, що індекс безпеки стосується ймовірності отримання платежу. Однак, оскільки на кожне відкликання впливає безліч факторів, кожен випадок необхідно оцінювати окремо. Тому ми повертаємося до використання чорних точок, коли мова йде про те, як ми це визнаємо. Ми не говоримо, як швидко казино збирається заплатити - це сфера форуму та відгуків користувачів.

Хоча це, ймовірно, означатиме, що одна проблема вказуватиме на те, що казино погане, я, по суті, розумію, що ви говорите. Однак це зведе нанівець всю мету Індексу безпеки. Ми не просто перераховуємо найкращі чи найгірші казино. Це пояснює, чому чорні точки були обрані як маркер і чому скарги настільки важливі, якщо ви хочете спробувати нове казино.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого