1 тиждень тому
Тут ви можете обговорити Ienabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я подумав, що не підходить для огляду, тому напишу тут
Я вніс депозит, але він не відобразиться. Чат також не відповідає. (Може, це неробочий час?) Однак, якщо це зняття, сумнівно, що депозит не відобразиться більше години
I thought it didn't fit the review, so I'll write it here
I made a deposit, but it will not be reflected. The chat is also unresponsive. (Maybe it's out of hours?) However, if it is a withdrawal, it is doubtful that the deposit will not be reflected for more than an hour
Минуло 24 години з моменту внесення BTC. Це ще не буде відображено на балансі казино. Також немає відповіді на запити електронною поштою, включаючи підтримку в чаті. Це також шахрайське казино?
Ліцензія на Кюрасао теж справжня?
It's been 24 hours since the BTC deposit was completed. It will not be reflected in the casino balance yet. There is also no response to email inquiries, including chat support. Is this also a scam casino?
Is the license in Curacao also real?
Мені дуже прикро чути про ваш досвід у цьому казино.
Чи вдалося вам зв’язатися зі службою підтримки щодо ситуації?
I am really sorry to hear about your experience at this casino.
Were you able to contact the support regarding the situation by now?
нічого.
Здається, на екрані чату написано: «Мене зараз немає, будь ласка, напишіть, я відповім пізніше». Проте зі мною не зв’язалися.
Чат завжди порожній. І мені здається, що на сайті немає контактів
nothing.
The chat screen seems to say "I'm not here now, please write, I'll reply later". However, I have not been contacted.
Chat is always empty. And it seems to me that there are no contact information on the site
Я побачив той самий результат, коли спробував чат.
Вам не пощастило зв’язатися з іншими партнерами, окрім електронної пошти, яку, я вважаю, ви пробували.. 🙁
Я також переконаний, що ви перевірили адресу гаманця, тому проблема має бути на стороні одержувача. добре Я сподіваюся, що хтось із казино незабаром буде доступний. Оскільки скарга була подана, нічого іншого не залишається, як дати їм ще кілька робочих днів, я б сказав.
Якщо пощастить, хтось із казино зв’яжеться з вами! Принаймні я на це сподіваюся.
I saw the very same result when I tried the chat.
Have no luck getting other wyas to get in touch, aside from the email, which I believe you have tried.. 🙁
I'm also convinced you checked the wallet address, so the issue must be on the recipient's side. Well. I hope someone from the casino will be available soon. Since the complaint was lodged, nothing else remains but to give them a few more working days, I'd say.
With luck, someone from the casino will get back to you! At least, I hope so.
Редька, дякую за пошук по сайту. Я вперше в італійському казино. Це був мій перший раз, і мені було боляче. Гравці безпорадні, коли їх ігнорує казино. Я думаю, що це темрява онлайн-казино. Тому зміни в оцінці через скарги повинні розглядатися швидко та чітко. Я думаю, що важко керувати цим сайтом. Однак той факт, що він має гідний рейтинг тут, означає, що є люди, які вірять у це і роблять депозити. Не думайте, що люди, які вірять, дурні. Це так сумно. Просто коли ви робите помилку, будьте тверді та швидко її виправляйте. Такі, як я, рубають собі голови, щоб надати інформацію. Не дай йому пропасти. * Якщо ви, хлопці, берете плату за публікацію з казино, це інша історія. Тоді це ваша справа
Redka, thank you for searching the site. It's my first time in an Italian casino. It was my first time and I was hurt. Players are helpless when they are ignored by the casino. I think it's the darkness of online casinos. Therefore, changes in evaluation due to complaints must be handled quickly and clearly. I think it is difficult to run this site. However, the fact that it has a decent rating here means that there are people who believe it and make deposits. Don't think that people who believe are stupid. It's so sad. Just when you make a mistake, be firm and quickly correct it. People like me are cutting their heads to provide information. Don't let it go to waste. * If you guys are taking a posting fee from the casino, it is a different story. Then it's your business
Я не чув від них. У такому випадку оцінка повинна бути негайно переглянута. Ваші правила приносять користь лише шахрайським казино. Припустімо, що один раз казино опинилося в списку з гідним рейтингом. Вони можуть вільно поводитися протягом декількох місяців. Якщо ви вірите в мене, ви повинні діяти рішуче. Вони впевнені, що злочинцями є шахрайські казино. Як тимчасовий захід, рейтинг має бути 3 або менше. Припустимо, вони зв’яжуться з вами зараз. Проте в їхній системі підтримки є серйозні недоліки.
Бувають моменти, коли я відчуваю, що реакція Casino Guru на шахрайські казино дуже нудна.
......Ви дійсно отримуєте від них гонорар за публікацію?
I haven't heard from them. In such a case, the evaluation should be revised promptly. Your rules only benefit fraudulent casinos. Suppose that once a casino is listed with a decent rating. They can behave freely for several months. If you believe in me, you should act decisively. They are convinced that the criminals are scam casinos. As a temporary measure, the rating should be 3 or less. Let's say they contact you now. Still, there are major deficiencies in their support system.
There are times when I feel that Casino Guru's response to scam casinos is very dull.
......Do you really get a publication fee from them?
Привіт.
Ситуація майже така ж, як і в іншому випадку іншого казино. Отже, якщо ви прочитаєте мою останню доповідь щодо обговорення Instant Casino, ця буде майже така ж.
Індекс безпеки стосується розрахунків; Думаю, вам буде лише корисно прочитати пояснення того, як ми перевіряємо казино 👈
Будь ласка, зосередьтеся на аспектах, що визначають безпеку казино. Частина, в якій згадуються скарги, також дуже важлива:
«Наша команда перевірки казино переглядає Інтернет, щоб знайти всі відповідні скарги, які дають нам гарне уявлення про те, як казино ставляться до своїх гравців. Ми вносимо всі скарги в нашу базу даних і призначаємо їм класифікацію на основі нашого сприйняття скарги (чи вважаємо ми, що що казино дійсно зробило щось не так) та інші фактори (наприклад, чи грав гравець реальними грошима чи бонусними грошима тощо), беручи до уваги спірну суму в кожній скарзі та вищезгаданої класифікації, ми отримуємо кількість чорних точок для кожної скарги, які потім використовуються в розрахунку індексу безпеки».
Зважаючи на це, неможливо визначити серйозність проблеми без належного розслідування; для цього ми зібрали процес подання скарги:
Крок 1 – Гравець заповнює форму скарги та надсилає її.
Крок 2. Ми аналізуємо скаргу та відповіді гравців у формі та розглядаємо казино та його Умови.
Крок 3 – Ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві будь-які додаткові запитання, щоб все добре зрозуміти.
Крок 4. На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино.
Крок 5. Якщо це необхідно, ми запрошуємо казино приєднатися до розмови та надати свою точку зору.
Крок 6 – На основі результатів ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино.
Скільки це все триватиме?
Час, що минув від подання скарги до її закриття, дуже різниться. Найшвидше обробляються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Інші скарги, однак, можуть забрати багато часу.
Ось деякі приблизні оцінки та інформація про скарги, пов’язана з часом:
Ви отримаєте першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12–24 годин.
Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.
Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої.
Ми робимо все можливе, щоб вирішити скарги якомога швидше, але це не завжди простий процес. Будь ласка, наберіться терпіння та надайте всю необхідну інформацію, щоб пришвидшити справу зі свого боку.
В основному це працює так. Це не є оптимальним, але й не було вашим рішенням зробити депозит у казино з індексом безпеки «нижче середнього», наприклад. Чи 6,1 з 10 звучить так, ніби нам потрібно платити за такий нижчий індекс безпеки? Це скоріше повідомлення з попередженням.
Знову ж таки, я розумію, що ви прагнете покращити те, як мої колеги коригують відгуки, але насправді найкраще, що ви можете зробити, це завжди негайно надсилати скаргу.
Hello.
The situation is pretty much the same as in the other case of another casino. So, if you read my lasteply for the Instant Casino discussion, this one will pretty much be the same.
Safety Index is about calculations; I think you would only benefit by reading the explanation of how we review casinos 👈
Focus on aspects determining the casino safety, please. The part mentioning complaints is very important too:
"Our casino review team browses the internet to find all relevant complaints, which give us a good idea of how casinos treat their players. We enter all complaints into our database and assign them a classification based on our perception of the complaint (whether we think that the casino has actually done something wrong or not) and other factors (such as whether the player played with real money or bonus money, etc.). Taking into account the disputed amount in each complaint and the aforementioned classification, we get a number of black points for each complaint, which are then used in the Safety Index calculation."
With that being said, there is no way to determine the severity of the issue without a proper investigation; for that, we assembled the complaint process:
Step 1 – Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2 – We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3 – We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4 – Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5 – If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6 – Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
How long will it all take?
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.
We do everything we can to resolve complaints as quickly as possible, but it's not always a straightforward process. Please be patient and provide all the necessary information to speed things up on your side.
This is basically how it works. It is not optimal, but neither was your decision to deposit in a casino with a "below average" Safety index, for example. Does 6,1 out of 10 sound like we have to be paid for such a lower Safety index? It is more of a message providing a warning.
Again, I understand you aim to improve the way my colleagues adjust reviews, but actually the best you can do is to always submit the complaint immediately.
Ми не думали, що 6,1 — це рейтинг, при якому гравці не повинні робити депозит. Скільки в порядку?
У будь-якому випадку гравець вибирає казино і робить депозит
We didn't think 6.1 was a rating that players shouldn't deposit at. How many are OK?
In any case, it is the player who chooses the casino and makes a deposit
Привіт,
Я думаю, що ми тут не для того, щоб диктувати гравцям, де вони повинні грати; це їхнє рішення; ми просто прагнемо надати гравцеві якомога більше підказок, щоб зробити безпечніший вибір. Математично 6,1 з 10 – це трохи більше половини; це так переконливо? Як я вже казав, недобре розглядати лише кількість; є багато інших речей, які в поєднанні з індексом безпеки можуть допомогти вам вирішити, чи хочете ви робити депозит у казино. розглянути форум; користувач розглядає скарги...
Іноді казино стає неактивним, ми не помічаючи цього або без будь-якого попередження, тому огляд може бути не скоригований вчасно. Окрім речей, які ми можемо відстежувати та використовувати, серед яких форум, відгуки користувачів і скарги, решта недоступне для нас, поки гравець не прийде сюди зі скаргою.
Я намагаюся пояснити, що у нас немає тисяч співробітників, які б постійно щоденно контролювали кожне казино.
Я припускаю, що ви можете бути трохи розчаровані, але у нас немає кращих варіантів.
Hello,
I think we are not here to dictate to players where they have to play; it is their decision; we just aim to provide as many clues as possible for the player to make a safer choice. Mathematically, 6,1 out of 10 is slightly more than a half; is that so convincing? As I was saying, it is not good to consider only the number; there are many other things that, combined with the Safety Index may help you decide whether you want or don't want to deposit in a casino. consider the forum; the user reviews the complaints...
Sometimes a casino becomes inactive without us noticing that or without any warning, so the review may not get adjusted in time. Aside from things we are able to track and use, among which the forum, user reviews, and complaints may be counted, the rest is beyond our reach until the player comes here submitting the complaint.
I'm trying to explain we do not have thousands of employees to constantly monitor each casino on a daily basis.
I imagine you might feel a bit disappointed, yet we have no better options.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.