Гаразд, це хороший початок!
Ви запитували в казино, що здається не так? Можливо, ви отримували листи з поясненнями? Зазвичай після запуску перевірки гравцям надаються інструкції. Будь ласка, чи можете ви підтвердити, що ви надали правильні документи в правильному форматі, як і мали бути?
Я радий, що казино отримало високий індекс безпеки , завжди краще мати справу з таким казино, якщо скарга стала необхідною, наприклад. Я сприймаю це як хороший знак.
Буду чекати ваших відгуків.
Ok, that is a good start!
Have you asked the casino what seems to be wrong? Have you received some emails with explanations perhaps? Usually, once the verification is triggered, the instructions are given to players. Can you confirm you've submitted the correct documents in the right format the way you were supposed to, please?
I'm glad the casino was awarded by high safety index, it is always better to deal with such a casino if a complaint became necessary - for instance. I take that as a good sign.
I'll wait for your feedback.
Автоматичний переклад.