ФорумКазиноFonbet Casino - загальне обговорення

Fonbet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Jtsouk2468
|
3457 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Fonbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

найгірше, що існує в казино, поїдає лише злодіїв

Автоматичний переклад.
Jtsouk2468
1 рік тому

Привіт Jtsouk2468,

Мені запитати у вас докладнішу інформацію? Який ваш особистий досвід роботи з цим казино? Я переглянув рейтинг казино на сторінці казино, і він виглядає непогано, але ми хотіли б почути ваш особистий досвід. Я також бачу, що вони мали дві скарги в минулому, і обидві були вирішені позитивно. 🙂 file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вперше грав на велику суму без великої ставки (0,20) і депозитів у 10 євро.....справді розгортайте філіпс!

Автоматичний переклад.
napoli13m
1 рік тому

Я не можу зрозуміти, ти програв чи виграв 🙂.

Як ви думаєте, ви можете допомогти мені вирішити? Це була похвала чи, скажімо, скарга, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Honza
10 міс. тому

Грайте і дивіться

Автоматичний переклад.
Jtsouk2468
10 міс. тому

Ну, це дуже малоймовірно. Крім ваших різких, мовчазних слів, ви хочете щось додати?

Ви звинуватили казино, але що сталося? Здається, ви виграли набагато менше, ніж очікувалося, чи правильно я припускаю?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

А Фонбет Казино GR історія та загальний досвід...


Завдяки програмі лояльності вони мають щомісячний бонус на депозит. Я зробив депозит у розмірі 375 євро, але через мою плутанину бонус не був активований. Код потрібно було ввести в поле на сторінці профілю перед депозитом. У процесі депозиту немає полів коду. Нарешті, однак, представник у чаті не погодився активувати його вручну, це було те, про що я не просив безпосередньо, але це зазвичай роблять в інших казино. Тож я зіграв 1x суму цього депозиту та зняв свій баланс.


Потім я зробив новий депозит у розмірі 375 євро з успішною активацією бонусу в 300 євро, що вимагало обороту в 45 разів (13 500 євро). Тієї ночі мій оборот становив близько 7-8000 євро з нульовим балансом зняття та бонусом у 360 євро. Наступного дня я дізнався, що запит на виведення коштів оброблено, а бонус скасовано! У запитах до служби підтримки, де я згадував, до чого мали відношення ці двоє та яке порушення умов призвело до анулювання бонусу, їхня відповідь була такою: мені просто потрібно було спочатку дочекатися виведення коштів, і вони негативно ставилися до відновлення бонусу.


Це був типовий приклад того, наскільки вони дешеві у Fonbet Casino GR.


Протягом деякого часу досвід був досить гладким. Однак коли мені довелося показувати постійний прибуток, я відразу помітив, що їхня поведінка змінилася: необґрунтовані затримки з виведенням (останній тривав 1 тиждень) і байдуже ставлення до хамської поведінки підтримки.

Автоматичний переклад.
vashbet
8 міс. тому

t Відверто кажучи, зазвичай код потрібно використовувати належним чином, і не кожна система казино дозволяє підтримку надати вам такий бонус на депозит вручну. Шкода, що у вас не вийшло.

У будь-якому випадку, я б сказав, від бонусів можна відмовитися. Якщо вам не подобаються ставки, не беріть бонус.

Але я згоден, що груба підтримка та затримка (одного разу?) зняття коштів трохи незручні. Можливо, ви можете поділитися кількома знімками екрана, щоб продемонструвати, що, окрім цих людей, ви весь час були ввічливими та добрими.

Будемо сподіватися, що інші будуть більше в захваті.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Щодо бонусів, мені подобаються ставки. Я думаю, що ви пропустили суть. Відомий термін: не робіть запит на зняття коштів під час активного бонусу.


Щодо зняття коштів, це була найбільша затримка.

Запит на відкликання 30.01.2024 14:44:36. Спілкування по телефонній лінії 03.02.2024, де представник відповів, що просуватиме це як пріоритет. Запит електронною поштою та офіційна скарга 4.2.2024.

file

Нарешті 5 лютого 2024 року вони обробили запит на підтвердження платежу.

file

Я також кілька разів стикався з іншими затримками виведення коштів у Fonbet Casino GR, але, коли я звертався, проблема зазвичай вирішувалася наступного дня. Однак їхні пояснення причини затримок були дитячими: технічні проблеми та те, як я мав довше залишатися на сторінці запиту на зняття коштів. У той час сума зняття була знята з мого балансу в звичайному режимі, і запит також був записаний в звичайному режимі...


Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
vashbet
8 міс. тому

Дійсно дуже складне правило! Незважаючи на те, що мені важко повірити, що 45-кратні ставки цінуються, я радий, що ви знаєте, що робите.

Отже, ключовим моментом є те, що казино назвало причиною затримки технічні проблеми. Гаразд, я розумію, що ти переконаний, що це було лише дурне виправдання...

Завжди важко зрозуміти, чи намагається казино якимось чином загальмувати процес, чи існують розумні перешкоди.

Ще раз дякую за ваш досвід. 👍

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Найгірше казино, в яке коли-небудь грали. Тримайся подалі

Автоматичний переклад.
Sifa13
6 міс. тому

Мені дуже прикро за ваш поганий досвід у цьому казино. Ви давно там грали?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго вечора, я хотів запитати про це казино

У когось є подібний досвід? Я поспіхом зробив депозит у розмірі 50 євро. Я натиснув 500. Проблема полягає в тому, що вони просять мене перевести гроші, хоча я зняв гроші, щойно побачив повідомлення про помилку, яке я їм надіслав

повідомлення, я їм пояснив, що вони вже скільки днів забирають мою душу

сто карток, які вони повинні були мати під час реєстрації, вони не дозволяють мені їх взяти, що я можу зробити, не можу грати на таку велику суму, яка не відповідає цій сумі

Автоматичний переклад.
tsaousi1987
5 міс. тому

Привіт, я правильно розумію, що ви внесли більше, ніж хотіли, так? Проблема в тому, що зараз ви не можете зняти гроші, і ви написали їм, що це була ваша помилка, і ви хочете отримати гроші?

Щодо карток, їх потрібно було верифікувати, чи що з ними? Скільки часу тягнеться ця справа?

Звичайно, якщо я щось неправильно зрозумів, будь ласка, дайте мені знати, щоб я знав.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ви правильно зрозуміли, я повідомив їм, що сталася помилка, тому що коли я зробив депозит, я негайно подав запит на зняття, як тільки побачив суму, яка надійшла, звичайно, і ми ідентифікували всі документи, картки, телефон, селфі, все, що вони просили, це зараз з 5/8

Автоматичний переклад.
tsaousi1987
5 міс. тому

Так, ваш обліковий запис уже підтверджено, і ви чекали на зняття коштів тиждень. Дякую за роз'яснення.

У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів, щоб усе розібратися та надіслати вам гроші, тож наберіться терпіння, хоча я знаю, що це не найлегше. Ми побачимо, що станеться протягом наступних кількох днів, і якщо казино не скаже вам нічого відповідного, і ви не отримаєте свої гроші, я порекомендую інший спосіб дій.

Якщо щось зміниться або у вас буде щось нове, обов'язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гаразд, дуже дякую за допомогу, я буду тримати вас у курсі

Автоматичний переклад.
tsaousi1987
5 міс. тому

Ласкаво просимо, тому я чекаю і твердо вірю, що ви прийдете з позитивними новинами.

Автоматичний переклад.
tsaousi1987
5 міс. тому

tsaousis, на жаль, вам доведеться зробити оборот 1x, dll 500€.

Вони пов’язані законодавством про відмивання грошей, і я вважаю, що вони не будуть намагатися мати справу з людськими помилками та залишатимуться непохитними на своїй позиції.

Краще знайдіть терпіння і час і обертайте невеликі суми в рулетку.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого