1 рік тому
Тут ви можете обговорити Fonbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт Jtsouk2468,
Мені запитати у вас докладнішу інформацію? Який ваш особистий досвід роботи з цим казино? Я переглянув рейтинг казино на сторінці казино, і він виглядає непогано, але ми хотіли б почути ваш особистий досвід. Я також бачу, що вони мали дві скарги в минулому, і обидві були вирішені позитивно. 🙂
Hello Jtsouk2468,
Shall I ask you for more details? What is your personal experience with this casino? I looked at the casino rating on the casino's page and it doesn't look too bad, but we'd love to hear about your personal experience. I also see that they had two complaints in the past and both were resolved positively. 🙂
Я вперше грав на велику суму без великої ставки (0,20) і депозитів у 10 євро.....справді розгортайте філіпс!
I played for the first time a large amount without a large bet (0.20) and deposits of 10 euros.....sweep phillips really!
επαιξα για πρωτη φορα ενα μεγαλο ποσο χωρις μεγαλο πονταρισμα (0,20) και καταθεσεις των 10 ευρω.....σκουπα phillips πραγματικα!
Я не можу зрозуміти, ти програв чи виграв 🙂.
Як ви думаєте, ви можете допомогти мені вирішити? Це була похвала чи, скажімо, скарга, будь ласка?
I can't comprehend whether you lost or won 🙂.
Do you think you can help me decide? Was this praise, or let's say a complaint, please?
Ну, це дуже малоймовірно. Крім ваших різких, мовчазних слів, ви хочете щось додати?
Ви звинуватили казино, але що сталося? Здається, ви виграли набагато менше, ніж очікувалося, чи правильно я припускаю?
Well, this is very unlikely. Aside from your harsh, non-saying words, is there something you want to add?
You accused the casino, but what has happened? It sounds like you have won much less than expected, am I assuming correctly?
А Фонбет Казино GR історія та загальний досвід...
Завдяки програмі лояльності вони мають щомісячний бонус на депозит. Я зробив депозит у розмірі 375 євро, але через мою плутанину бонус не був активований. Код потрібно було ввести в поле на сторінці профілю перед депозитом. У процесі депозиту немає полів коду. Нарешті, однак, представник у чаті не погодився активувати його вручну, це було те, про що я не просив безпосередньо, але це зазвичай роблять в інших казино. Тож я зіграв 1x суму цього депозиту та зняв свій баланс.
Потім я зробив новий депозит у розмірі 375 євро з успішною активацією бонусу в 300 євро, що вимагало обороту в 45 разів (13 500 євро). Тієї ночі мій оборот становив близько 7-8000 євро з нульовим балансом зняття та бонусом у 360 євро. Наступного дня я дізнався, що запит на виведення коштів оброблено, а бонус скасовано! У запитах до служби підтримки, де я згадував, до чого мали відношення ці двоє та яке порушення умов призвело до анулювання бонусу, їхня відповідь була такою: мені просто потрібно було спочатку дочекатися виведення коштів, і вони негативно ставилися до відновлення бонусу.
Це був типовий приклад того, наскільки вони дешеві у Fonbet Casino GR.
Протягом деякого часу досвід був досить гладким. Однак коли мені довелося показувати постійний прибуток, я відразу помітив, що їхня поведінка змінилася: необґрунтовані затримки з виведенням (останній тривав 1 тиждень) і байдуже ставлення до хамської поведінки підтримки.
A Fonbet Casino GR story and general experience...
Through the loyalty program they have a monthly deposit bonus. I made a deposit of €375 but due to my confusion the bonus was not activated. The code had to be entered in a field on the profile page before depositing. There are no code fields in the deposit process. Finally, however, the representative in the live chat did not agree to activate it manually, it was something that I did not ask for directly, but which in other casinos they usually do. So I played 1x the amount of that deposit and proceeded to withdraw my balance.
Then I made a new deposit of €375 with successful activation of the €300 bonus, which required a turnover of 45 times (€13500). That night I had a turnover of around €7-8,000 with 0 withdrawal balance and a bonus of €360. The next day I found out that the withdrawal request had been processed and the bonus had been cancelled! In the support requests where I mentioned what these two had to do with and what violation of terms warranted the bonus void, their response was: I just had to wait for the withdrawal to go through first and they were negative about restoring the bonus.
It was a typical example of how cheap they are at Fonbet Casino GR.
For quite some time the experience was pretty smooth. However when I happened to show consistent profits, I immediately saw their behavior change: unreasonable delays in withdrawals (the last one took 1 week) and indifferent to rude behavior from support.
t Відверто кажучи, зазвичай код потрібно використовувати належним чином, і не кожна система казино дозволяє підтримку надати вам такий бонус на депозит вручну. Шкода, що у вас не вийшло.
У будь-якому випадку, я б сказав, від бонусів можна відмовитися. Якщо вам не подобаються ставки, не беріть бонус.
Але я згоден, що груба підтримка та затримка (одного разу?) зняття коштів трохи незручні. Можливо, ви можете поділитися кількома знімками екрана, щоб продемонструвати, що, окрім цих людей, ви весь час були ввічливими та добрими.
Будемо сподіватися, що інші будуть більше в захваті.
t Frankly, it's quite usual that the code needs to be used properly, and not every casino system allows support to give you such a deposit bonus manually. Shame it didn't work out for you.
Anyway, I'd say, bonuses are free to refuse. If you don't like the wagering, don't take the bonus.
But I agree that rude support and delayed (just one?) withdrawals are a bit uncomfortable. Maybe you can share some screenshots to demonstrate that, aside from these people, you were polite and nice the whole time.
Let's hope others will be delighted more.
Щодо бонусів, мені подобаються ставки. Я думаю, що ви пропустили суть. Відомий термін: не робіть запит на зняття коштів під час активного бонусу.
Щодо зняття коштів, це була найбільша затримка.
Запит на відкликання 30.01.2024 14:44:36. Спілкування по телефонній лінії 03.02.2024, де представник відповів, що просуватиме це як пріоритет. Запит електронною поштою та офіційна скарга 4.2.2024.
Нарешті 5 лютого 2024 року вони обробили запит на підтвердження платежу.
Я також кілька разів стикався з іншими затримками виведення коштів у Fonbet Casino GR, але, коли я звертався, проблема зазвичай вирішувалася наступного дня. Однак їхні пояснення причини затримок були дитячими: технічні проблеми та те, як я мав довше залишатися на сторінці запиту на зняття коштів. У той час сума зняття була знята з мого балансу в звичайному режимі, і запит також був записаний в звичайному режимі...
About the bonuses, I enjoy the wagering. I think that you missed the point. The known term is: don't make a withdrawal request during an active bonus.
About withdrawals, that was the most extreme delayed.
Requested withdrawal on 30.01.2024 14:44:36. Communication via phone line on 3.2.2024, where the representative replied that he would promote it as a priority. Email request & Official complaint on 4.2.2024.
Finally on 5.2.2024 they processed the request for payment approval.
I have also experienced other withdrawal delays at Fonbet Casino GR a couple of times but for which, when I contacted, the issue was usually resolved by the next day. However, their explanations for the reason for the delays were childish: technical issues and how I should have stayed longer on the withdrawal request page. At the time the withdrawal amount was deducted from my balance normally and the request was recorded also normally...
Дійсно дуже складне правило! Незважаючи на те, що мені важко повірити, що 45-кратні ставки цінуються, я радий, що ви знаєте, що робите.
Отже, ключовим моментом є те, що казино назвало причиною затримки технічні проблеми. Гаразд, я розумію, що ти переконаний, що це було лише дурне виправдання...
Завжди важко зрозуміти, чи намагається казино якимось чином загальмувати процес, чи існують розумні перешкоди.
Ще раз дякую за ваш досвід. 👍
A very handful rule indeed! Despite the fact that I find it hard to believe 45x wagering is appreciated, I'm glad you know what you're doing.
So, the key point is that the casino claimed technical issues as a reason for the delay. Fine, I understand you are convinced it was just a stupid excuse...
It's always hard to tell whether a casino is somehow trying to stall the process or whether there are reasonable obstacles.
Thanks again for your experience. 👍
Мені дуже прикро за ваш поганий досвід у цьому казино. Ви давно там грали?
I'm really sorry for your bad experience at this casino. Have you played there for a long time?
Доброго вечора, я хотів запитати про це казино
У когось є подібний досвід? Я поспіхом зробив депозит у розмірі 50 євро. Я натиснув 500. Проблема полягає в тому, що вони просять мене перевести гроші, хоча я зняв гроші, щойно побачив повідомлення про помилку, яке я їм надіслав
повідомлення, я їм пояснив, що вони вже скільки днів забирають мою душу
сто карток, які вони повинні були мати під час реєстрації, вони не дозволяють мені їх взяти, що я можу зробити, не можу грати на таку велику суму, яка не відповідає цій сумі
Good evening, I wanted to ask about this particular casino
Does anyone have a similar experience? I made a deposit of 50€ in my haste I pressed 500 the problem is that they ask me to cash it out even though I made a withdrawal as soon as I saw the Error I sent them
message, I explained to them that they have been taking my soul for how many days now
a hundred cards they were supposed to have when the registration was made they won't let me take them what can I do don't get to play such a large amount that's not what this amount was for in any way
Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το συγκεκριμένο καζίνο εσν
καποιος έχει ανάλογο εμπειρία . Έκανα κατάθεση 50€ πάνω στην βιασύνη μου πάτησα 500 το ζήτημα είναι ότι μου ζητάνε να το τζιράρω παρόλο που έκανα αμέσως ανάληψη μόλις είδα το Λάθος τους εστειλα
μηνυμα τους εξήγησα και πέρα ότι μου βγάλανε την ψυχή πόσες μέρες τώρα με
εκατο χαρτιά που υποτίθεται τα είχαν όταν έγινε η εγγραφή δεν με αφήνουν να τα πάρω τι μπορώ να κάνω δεν γίνετε να παίξω τόσο μεγάλο ποσό δεν ήταν για εκεί αυτό το ποσό σε καμία περίπτωση
Привіт, я правильно розумію, що ви внесли більше, ніж хотіли, так? Проблема в тому, що зараз ви не можете зняти гроші, і ви написали їм, що це була ваша помилка, і ви хочете отримати гроші?
Щодо карток, їх потрібно було верифікувати, чи що з ними? Скільки часу тягнеться ця справа?
Звичайно, якщо я щось неправильно зрозумів, будь ласка, дайте мені знати, щоб я знав.
Hi, do I understand correctly that you deposited more than you wanted, yes ? The problem is that now you can't withdraw the money and you wrote to them that it was a mistake on your part and you would like to cashout ?
As for the cards, did they need to be verified or what's going on with ? How long has this case been going on ?
Of course, if I have misunderstood something, please let me know so I know.
Ви правильно зрозуміли, я повідомив їм, що сталася помилка, тому що коли я зробив депозит, я негайно подав запит на зняття, як тільки побачив суму, яка надійшла, звичайно, і ми ідентифікували всі документи, картки, телефон, селфі, все, що вони просили, це зараз з 5/8
You understood correctly, I informed them that a mistake was made because as I made the deposit, I immediately requested a withdrawal as soon as I saw the amount that came in of course and we have identified all the documents, cards, phone, selfies, everything that they asked for, this is now from 5/8
Πολύ σωστά καταλάβατε τους ενημέρωσα ότι έγινε λάθος διότι όπως έκανα την κατάθεση αμέσως ζήτησα ανάληψη μόλις είδα το ποσό που μπήκε φυσικά και έχουμε ταυτοποιήσει όλα τα έγγραφα κάρτες τηλέφωνο σελφι τα πάντα ότι ζήτησαν αυτό είναι τώρα από τις 8 /5
Так, ваш обліковий запис уже підтверджено, і ви чекали на зняття коштів тиждень. Дякую за роз'яснення.
У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів, щоб усе розібратися та надіслати вам гроші, тож наберіться терпіння, хоча я знаю, що це не найлегше. Ми побачимо, що станеться протягом наступних кількох днів, і якщо казино не скаже вам нічого відповідного, і ви не отримаєте свої гроші, я порекомендую інший спосіб дій.
Якщо щось зміниться або у вас буде щось нове, обов'язково повідомте мені.
Oh right, so your account is already verified and you've been waiting for a week for your withdrawal. Thank you for the clarification.
Anyway, we give casinos 14 days to sort everything out and send you the money, so try to be patient, even though I know it's not the easiest thing to do. We'll see what happens in the next few days and if the casino doesn't tell you anything relevant and you don't get your money, then I'll recommend another course of action.
If something changes or you have something new, be sure to let me know.
Ласкаво просимо, тому я чекаю і твердо вірю, що ви прийдете з позитивними новинами.
You are welcome, so I will wait and I firmly believe that you will come with positive news.
tsaousis, на жаль, вам доведеться зробити оборот 1x, dll 500€.
Вони пов’язані законодавством про відмивання грошей, і я вважаю, що вони не будуть намагатися мати справу з людськими помилками та залишатимуться непохитними на своїй позиції.
Краще знайдіть терпіння і час і обертайте невеликі суми в рулетку.
tsaousis unfortunately you will have to make the turnover 1x, dll 500€.
They are bound by money laundering legislation and I reckon they won't bother to deal with human error and will remain steadfast in their position.
Better to find patience and time and spin small amounts in roulette.
tsaousis δυστυχώς θα πρέπει να πραγματοποιήσεις το τζίρο 1x, δλδ 500€.
Δεσμεύονται από τη νομοθεσία περί ξεπλύματος χρήματος και εκτιμώ πως δε θα μπούνε στο κόπο να ασχοληθούν με το ανθρώπινο λάθος και θα παραμείνουν αδιάλλακτοι στη θέση τους.
Καλύτερα να βρεις υπομονή και χρόνο και να τζιράρεις μικροποσά σε ρουλέτα.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.