1 рік тому
Тут ви можете обговорити Esportiva.Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я був заблокований більше 1 року через можливе шахрайство, вони зникли разом з моїми грошима, коли я заходжу в чати, мені лише кажуть, що обліковий запис знаходиться на аналізі, але я без грошей більше року і без будь-яка відповідь. Мій обліковий запис видалено, але він все ще в їхній системі.
Таке враження, що коли ви заробляєте гроші, вони блокуються, шкода, що вони зникли більше ніж на 1 рік разом з моїми грошима.
1 рік – це занадто довго, щоб арештувати кошти, і у ваших умовах немає такого обмеження. Ваші підозри не мають жодних підстав.
Я просто прошу вас бути чесними та прозорими та надати мені конкретну інформацію.
I have been blocked for more than 1 year due to possible fraud, they disappeared with my money, when I enter the chats they only tell me that the account is under analysis, but I have been without my money for more than a year and without any response. My account has been deleted, but it is still in their system.
It seems that when you earn money it is blocked, it's a shame that they disappeared for more than 1 year with my money.
1 year is too long to seize funds and there is no such time limit in your terms and conditions. Your suspicion has no basis whatsoever.
I just ask that you be honest and transparent and give me concrete information.
Estou bloqueado a mais de 1 ano por possível fraude, sumiram com meu dinheiro, quando entro nos chats só me falam que a conta está em análise, porém estou sem meu dinheiro a mais de um ano e sem resposta nenhuma. Minha conta foi excluida, mas ainda consta no sistema deles.
parece que quando você ganha dinheiro é bloqueado, uma vergonha sumirem por mais de 1 ano com meu dinheiro.
1 ano é um tempo extenso demais para confiscar fundos e não há esse limite de tempo nos seus termos e condições. A suspeita de vocês não possui base alguma.
Peço apenas para que sejam honestos e transparentes e me deem informações concretas.
Привіт, перш за все я хотів би сказати, що мені шкода за ситуацію, в яку ви потрапили. Однак ми не казино, тому я не можу відповісти на ваше запитання чи надати вам цю інформацію.
Я припускаю, що якщо ви хочете отримати відповідь на це запитання, казино також не дало вам конкретної причини. Один рік – це занадто довго.
Тим не менш, ви думали про те, щоб подати скаргу? Ви можете зробити це за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all
Це єдиний спосіб, який я можу придумати на даний момент. Можливо, варто спробувати. Що ти думаєш?
Hi, first of all I'd like to say that I'm sorry for the situation you've got yourself into. However, we are not a casino and therefore I can't answer your question or give you this information.
I assume that if you want to have this question answered, the casino has not given you a concrete reason either. One year is too long.
Nevertheless, have you thought about filing a complaint? You could do so at this link: https://casino.guru/complaints/all
That's the only way I can think of at the moment. It might be worth a try. What do you think?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.