2 р. тому
Тут ви можете обговорити DomGame Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це казино жахливе. Це повний жарт, що ви даєте їм ідеальну оцінку, і це дійсно знижує вашу довіру. Це казино, а також інші в їх мережі, такі як irish luck і supernova, є найпоганішим онлайн-казино, з яким я мав справу. Їхній процес перевірки займає вічність, і вони вимагають від вас перестрибнути через стільки обручів. Вони шукають у ваших документах щось незначне, щоб затримати процес, я вважаю, що вони це роблять, тому відмовляться. У грудні Dom Game обробив для мене зняття коштів. 14 і сказав, що надійде на мій рахунок через 7-10 днів. Я досі не отримав його. Точна оцінка. Ви, хлопці, абсолютний жарт!!! Ірландська удача і Supernova виплачують мені мій виграш кількома частинами, і ви також високо оціните їх!!! яка афера!!!
This casino is horrible. Its a complete joke that you give them a perfect rating and it really detracts from your credibility. This Casino, as well as the other ones in their network such as irish luck and supernova, are the sleeziest online casino that i have dealt with. Their verification process takes forever and they require you to jump through so many hoops. They look for anything miniscule thing wrong in your paperwork to delay the process I beleive they do this so will give up. Dom Game processed a wire withdrawl for me on dec. 14 and said it would arrive in my account in 7-10 days. I still haven't gotten it. Pefrect rating. You guys are an absoulute joke!!! Irish luck and Supernova are paying me my winnings in multiple installments and you guys rate them highly as well!!! what a scam!!!
Привіт, хоча я розумію, що на вас вплинув поганий досвід, зверніть увагу, що загальна оцінка є комбінацією кількох аспектів. Навряд чи ми можемо оцінити якесь казино від імені вашого власного унікального досвіду. Це причина, чому кожен тут може написати відгук користувача, а також подати скаргу. Щодо скарг, то на даний момент було лише 4 скарги на це казино, і всі вони були відхилені як необґрунтовані.
Не соромтеся подати свою скаргу тут: https://casino.guru/complaints
Ми завжди намагаємося допомогти всім гравцям. 🙂
Hello, though I understand you are affected by a bad experience, please note that the overall rating score is a combination of several aspects. We can hardly rate any casino on behalf of your own, unique experience. This is the reason why everybody here can write a user review as well as submit a complaint. Concerning complaints, there have been only 4 complaints against this casino so far and all were rejected as unjustified.
Feel free to submit your complaint here: https://casino.guru/complaints
We always try to help out all players. 🙂
Чи поставили б ви казино погану оцінку, якби на нього буквально не було скарг? Звичайно, ні. Рейтинг - це не жарт. Поки що це дуже розумно і має сенс. Якщо у вас є проблеми з ними, і ви відчуваєте, що вони погано до вас ставляться, у вас є можливість подати власну скаргу. Тоді ми зробимо все можливе, щоб це вирішити.
Would you give a casino the bad rating if there were literally no complaints submitted against them? Of course not. The rating isn't a joke. It's very reasonable and makes sense so far. If you have an issue with them and you feel like they don't treat you well, then you have the option of submitting your own complaint. Then we'll do our best to get this resolved.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.