ФорумКазиноCasino Empire - загальне обговорення

Casino Empire - загальне обговорення

2 р. тому від Vreni
|
2511 переглядів 2 відповіді |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Empire, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Хороший день


Я сподіваюся, що ви можете допомогти мені тут. Я більше не люблю сперечатися з імперією казино!

Або я не отримую відповіді, або це означає, що її переслали і я давно нічого не чув!


Я намагаюся спілкуватися в чаті з support@casinoempire.com з 10 травня 2022 року

щоб вирішити мою проблему, написав більше 50 листів 80% не відповів 4 × відповідь була написана і підтвердила, що я правий. Але гроші не повертаються. Я намагався зв'язатися з вами по телефону +35722 23 23 65, але номер телефону неправильний! Пише, що зв'язку немає!


1. ПРОБЛЕМА: ЦЕ БУЛО БЛИЗКО СУМУ 350 EUR, НАПРАЧЕНУ З 10 ТРАВНЯ, ВОНИ ДО ДАННОГО МОМЕНТУ МЕНІ НЕ ПОВЕРНУЛИ. ХОЧ ВИ ПІДТВЕРДИЛИ, ЩО БУЛО ПОДВІЙНО ЗАРЯТКУ. І ВОНИ ПОВЕРНУТЬ МЕНІ, АЛЕ ЦЕ НЕ В МОЄМУ РАХУНКУ!!!

(Мені довелося надіслати докази 10 разів)

Його досі немає в моєму обліковому записі.


2-й випуск


Через 1 день мій рахунок заблокували відразу після теми про занадто багато списаних 350 євро, тому що я залежний від азартних ігор.

Вони негайно заблокували мій рахунок в empire casino, що, на мою думку, теж добре.


Я написав support@casinoempire.com casino, що вони хочуть отримати список усіх трансакцій через подвійне списання 350 євро, але імперія казино знову активувала мій обліковий запис без мого дозволу. Вони заблокували мене лише 3-4 дні тому через мою залежність від азартних ігор. Після цього я поставив усі свої гроші в азартні ігри близько 3000 євро.


Я ввічливо написав support@casinoempire.com, щоб вони повернули або перерахували мені гроші. Мене повідомили, що клієнтам, які залежать від азартних ігор, суворо заборонено повторно активувати свій обліковий запис, особливо без мого дозволу. Хоча я не хочу повторно активувати свій обліковий запис.

Вони не повинні були повторно активувати мій обліковий запис, тому що я залежний від азартних ігор. Ти знав чому.



Знову ж таки, я хочу від вас допомоги.


Казино справді пограбувало мене навмисне.


Дякую за вашу допомогу та підтримку.


З добрими побажаннями


Автоматичний переклад.
Vreni
2 р. тому

Привіт, Врені!

Я розумію, що з вами погане поводження, але я все одно вважаю, що достатньо однієї скарги.

Подаючи три скарги, ви лише витрачаєте час свого та команди зі скарг.

Залежність від азартних ігор – це досить серйозна справа, тому ми подивимося, що ми дізнаємося про цю ситуацію.

Будь ласка, постарайтеся набратися терпіння.

Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога у вирішенні проблеми з азартними іграми, приділіть час і перевірте це:

https://casino.guru/problem-gambling

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

Існує також окремий розділ форуму, присвячений відповідальним азартним іграм:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling

Сподіваюся, ви знайдете їх корисними.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого