2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Empire, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хороший день
Я сподіваюся, що ви можете допомогти мені тут. Я більше не люблю сперечатися з імперією казино!
Або я не отримую відповіді, або це означає, що її переслали і я давно нічого не чув!
Я намагаюся спілкуватися в чаті з support@casinoempire.com з 10 травня 2022 року
щоб вирішити мою проблему, написав більше 50 листів 80% не відповів 4 × відповідь була написана і підтвердила, що я правий. Але гроші не повертаються. Я намагався зв'язатися з вами по телефону +35722 23 23 65, але номер телефону неправильний! Пише, що зв'язку немає!
1. ПРОБЛЕМА: ЦЕ БУЛО БЛИЗКО СУМУ 350 EUR, НАПРАЧЕНУ З 10 ТРАВНЯ, ВОНИ ДО ДАННОГО МОМЕНТУ МЕНІ НЕ ПОВЕРНУЛИ. ХОЧ ВИ ПІДТВЕРДИЛИ, ЩО БУЛО ПОДВІЙНО ЗАРЯТКУ. І ВОНИ ПОВЕРНУТЬ МЕНІ, АЛЕ ЦЕ НЕ В МОЄМУ РАХУНКУ!!!
(Мені довелося надіслати докази 10 разів)
Його досі немає в моєму обліковому записі.
2-й випуск
Через 1 день мій рахунок заблокували відразу після теми про занадто багато списаних 350 євро, тому що я залежний від азартних ігор.
Вони негайно заблокували мій рахунок в empire casino, що, на мою думку, теж добре.
Я написав support@casinoempire.com casino, що вони хочуть отримати список усіх трансакцій через подвійне списання 350 євро, але імперія казино знову активувала мій обліковий запис без мого дозволу. Вони заблокували мене лише 3-4 дні тому через мою залежність від азартних ігор. Після цього я поставив усі свої гроші в азартні ігри близько 3000 євро.
Я ввічливо написав support@casinoempire.com, щоб вони повернули або перерахували мені гроші. Мене повідомили, що клієнтам, які залежать від азартних ігор, суворо заборонено повторно активувати свій обліковий запис, особливо без мого дозволу. Хоча я не хочу повторно активувати свій обліковий запис.
Вони не повинні були повторно активувати мій обліковий запис, тому що я залежний від азартних ігор. Ти знав чому.
Знову ж таки, я хочу від вас допомоги.
Казино справді пограбувало мене навмисне.
Дякую за вашу допомогу та підтримку.
З добрими побажаннями
Good day
I hope you can help me here. I don't like arguing with the casino empire anymore!
Either I don't get an answer or it means it's been forwarded and I haven't heard anything for a long time!
I've been trying to live chat with support@casinoempire.com since May 10, 2022
to solve my problem, have written more than 50 emails 80% is not answered 4 × answer was written and confirmed that I am right. But money will not be refunded. I tried to reach you by phone at contact number +35722 23 23 65, but the phone number is wrong! It says no connection!
1. PROBLEM : IT WAS ABOUT THE 350EUR AMOUNT CHARGED FROM MAY 10TH THEY STILL HAVE NOT REFUNDED ME UP TO DATE. ALTHOUGH YOU HAVE CONFIRMED THAT IT HAS BEEN DOUBLE CHARGED. AND THEY WILL REFUND ME BUT IT'S STILL NOT IN MY ACCOUNT!!!
(I had to send proof 10 times)
It's still not in my account.
2nd issue
1 day later I had my account blocked immediately after the topic of too much debited 350eur because I am addicted to gambling.
They blocked my account at empire casino immediately which i think is nice too.
I wrote support@casinoempire.com casino that they want a list of all transactions because of the double debited 350eur, but casino empire activated my account again without my permission. They blocked me just 3 or 4 days before because of my gambling addiction. After that I gambled all my money around 3000eur.
I politely wrote support@casinoempire.com that they should refund or transfer the money to me. I was informed that gambling addicted customers are strictly forbidden to reactivate their account, especially without my permission. Although I don't want to reactivate my account.
They shouldn't have reactivated my account because I'm addicted to gambling. You knew why.
Again, I would like help from you.
Casino really robbed me on purpose.
Thank you for your help & and support.
With kind regards
Guten Tag
Ich hoffe sie können mir hier weiterhelfen helfen. Ich mag nicht mehr mit dem casino empire zu streiten!
Entweder bekomme ich kein Antwort oder es heisst ist weitergeleitet und höre lange wieder nichts!
Ich versuche seit 10.Mai 2022 mit support@casinoempire.com mit Live-Chat
mein Problem zu lösen, habe sicher über 50 Emails geschrieben 80% wird nicht beantwortet 4 × wurde Antwort geschrieben und bestätigt dass ich recht habe. Aber Geld wird nicht zurück erstattet. Ich gabe versucht telefonisch unter Kontakt Nr. +35722 23 23 65. Zu erreichen aber die Telefonnummer stimmt nicht! Keine Verbindung heisst es!
1. PROBLEM : ES GING UM DIE 350EUR ZUVIEL ABGEBUCHTE BETRAG VOM 10.MAI SIE HABEN MIR BIS JETZT IMMER NOCH NICHT ZURÜCK ERSTATTET. OBWOHL SIE HABEN ES BESTÄTIGT DASS ES DOPPELT ABGEBUCHT WORDEN IST. UND SIE WERDEN MIR ZURÜCK ERSTATTEN IST ABER IMMER NOCH NICHT AUF MEIN KONTO!!!
( habe 10× nachweisen schicken müssen)
Ist bis jetzt immer noch nicht auf mein Konto.
2.Problem
Ich habe 1 Tag später nach dem Thema zuviel abgebuchte 350eur mein konto sofort sperren lassen da ich spielsüchtig bin.
Sie haben mein konto bei empire Casino sofort gesperrt was ich auch schön finde.
Ich habe support@casinoempire.com casino geschrieben das eine liste mit dem ganze transactionen wegen dem doppelt abgebuchte 350eur haben wil, aber casino empire hat von alleine mein konto wieder aktiviert ohne mein Erlaubnis. Sie haben ja kurz 3 oder 4 tage zuvor gesperrt wegen mein Spielsucht. Nachdem habe ich meine ganze Geld verspielt ca 3000eur.
Ich habe support@casinoempire.com höflich geschrieben sie sollen mir das Geld wieder zurück erstatten bzw Überwiesen. Habe mich informiert sei rein verboten spielsüchtigen Kunden konto erneut aktivieren vor allem ohne mein Erlaubnis. Obwohl ich nicht mein konto erneut aktivieren möchte.
Sie hätten mein konto nicht wieder aktivieren sollten, weil ich spielsüchtig bin. Sie haben denn Grund gewußt.
Auch hier möchte ich Hilfe von Ihnen.
Casino hat mich wirklich absichtlich beraubt.
Danke für ihre Hilfe & und Unterstützung.
Freundliche Grüsse
Привіт, Врені!
Я розумію, що з вами погане поводження, але я все одно вважаю, що достатньо однієї скарги.
Подаючи три скарги, ви лише витрачаєте час свого та команди зі скарг.
Залежність від азартних ігор – це досить серйозна справа, тому ми подивимося, що ми дізнаємося про цю ситуацію.
Будь ласка, постарайтеся набратися терпіння.
Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога у вирішенні проблеми з азартними іграми, приділіть час і перевірте це:
https://casino.guru/problem-gambling
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative
Існує також окремий розділ форуму, присвячений відповідальним азартним іграм:
https://casino.guru/forum/responsible-gambling
Сподіваюся, ви знайдете їх корисними.
Hello Vreni,
I understand you feel mistreated, but I still think that just one complaint is enough.
By submitting three complaints, you only waste your and Complaint Team's time too.
Gambling addiction is a pretty serious matter, so we shall see what we find out about this situation.
Please try to be patient.
If you feel like you need help dealing with the gambling issue, please take a moment and check this:
https://casino.guru/problem-gambling
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative
There is also a particular forum section dedicated especially to Responsible Gambling:
https://casino.guru/forum/responsible-gambling
Hope you'll find those useful.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.