5 дн. тому
Тут ви можете обговорити Casabet.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив депозит за допомогою своєї картки revolut, транзакція була успішною, статус прийнято. Але вже два дні казино не зараховує мої гроші. Підтримка завжди каже, що через кілька годин ви отримаєте свої гроші, інші агенти кажуть, що мої гроші не надійшли в казино, я надіслав скріншоти та все необхідне, але ніхто мені не допомагає. Я вперше зустрічаю щось подібне в казино.
I made a deposit with my revolut card, transaction was succesful and the status is accepted. But it is two days now the casino does not credit my money. Support always says in some hours you will receive your money, other agents say that my money were not received to the casino, i have sent screenshots and everything needed but nobody helps me. First time that i meet something like this in a casino.
Боже-богу... те, що точно знищить апетит до гри.
Ці проблеми є справжньою проблемою, особливо якщо казино наймає третю компанію, яка називається платіжним провайдером, для обробки всіх транзакцій від імені казино. Коли виникає проблема, це може виглядати так само, як ця ситуація.
Мені шкода, що ти кашляєш посередині. Завтра в багатьох країнах ще одне банківське свято, тому я б не очікував жодного прориву до того часу.
Незважаючи на те, що це звучить досить безглуздо, я боюся, що вам доведеться набратися терпіння та дочекатися, поки казино вирішить це. Або, краще сказати, дайте йому більше часу. Хотілося б, щоб я міг надати щось корисне, але, зважаючи на обставини, я б сказав, що втручатися ще зарано.
Чи не могли б ви оновити нам у п’ятницю? Звичайно, ми не хочемо залишити вас безпорадними.
Oh my,.. something that will definitely ruin one's appetite for playing.
These problems are real pain, especially if the casino hires a 3rd party company called a payment provider to handle all transactions on behalf of the casino. When the problem occurs, it may look just like this situation.
I'm sorry to see you cough in the middle. Tomorrow is another banking holiday in many countries, so I would not expect any breakthrough by then.
Despite it sounding quite stupid, I fear you have to be patient and wait for the casino to resolve that. Or, better said, give it more time. I wish I could provide something useful, yet I'd say given the circumstances, it is too early to step in.
Could you kindly update us on Friday though? It is not that we aim to leave you helpless, of course.
У всіх казино, які використовують цей метод, мої гроші миттєво доставляються в казино. Я не розумію, в чому проблема з цим казино, і вони кажуть мені, що вони повинні перевірити тощо. Мої гроші точно були надіслані їхньому платіжному провайдеру.
In all casinos using this method my money are being delivered instantly to casino. I don't understand what is the problem with this Casino and they say to me that they have to check etc. My money for sure was sent to their payment provider.
я тобі вірю.
Чи знаєте ви, що казино також можуть позичати гравцям гроші, щоб вони могли грати миттєво, але гроші приходять через кілька годин або днів? Що ж, деякі казино, з іншого боку, не такі щедрі й наполягають на тому, щоб чекати, доки платіж дійде до одержувача.
Я намагаюся донести, що тільки кожне казино може дати вам повне пояснення того, що сталося. 🙁
I believe you.
Did you know that casinos may also lend players money so they can play instantly, yet the money comes a few hours or days later? Well, some casinos, on the other hand, are not that generous and insist on waiting for the payment to reach the recipient.
I am trying to convey that only each casino can give you a complete explanation of what happened. 🙁
Вони повинні повідомити клієнтів, щоб ми знали і не вносили там депозит за цих умов
They should inform customers so we know and do not deposit there under these conditions
Вони, звичайно, повинні; ви маєте рацію Спілкування дуже важливе.
They surely should; you're right. Communication is very important.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.