ФорумКазиноBetx101 Casino - загальне обговорення

Betx101 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 міс. тому від vanya.tkach
|
1531 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
2 міс. тому

Мій обліковий запис також заблокували кілька днів тому. Це сталося через кілька хвилин після того, як я подав запит на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я виграв із 10 фріспінів 8 доларів США в їхньому казино, а потім роблю спортивні ставки до виграшу 75 доларів США

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож якщо у вас усе ще виникають проблеми, я думаю, що наша команда зможе їх розглянути. Для перевірки точно, і якщо ви грали в слоти, це може бути добре, але вони вирішать.

Я бачу, що вам вдалося відкрити скаргу , тому подивимося, що буде далі.

Якщо у вас є щось нове, обов'язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мій обліковий запис також заблокували кілька днів тому. Це сталося через кілька хвилин після того, як я подав запит на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! Казино не надсилало вам жодних електронних листів і не повідомляло, чому виникла ця ситуація? Крім того, вам потрібно було перевірити чи ви проходите цей процес? Ви грали з бонусом?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож якщо у вас усе ще виникають проблеми, я думаю, що наша команда зможе їх розглянути. Для перевірки точно, і якщо ви грали в слоти, це може бути добре, але вони вирішать.

Я бачу, що вам вдалося відкрити скаргу , тому подивимося, що буде далі.

Якщо у вас є щось нове, обов'язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, не перевіряв мої документи та не відповідав на мої електронні листи. Якщо вони не можуть заплатити 75 доларів - то ви повинні перенести це казино в чорний список.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Вони не відповідають на електронні листи. Я запитав в чаті, мабуть вони щось перевіряють.

Чи пройшов я процес перевірки, я не знаю. Я надіслав документи, але вони довго стояли як очікуючі. Я думав, що замовлення виведення коштів прискорить процес перевірки. Бувало по-різному. Мій обліковий запис заблокували через кілька хвилин.

Я не використовую бонуси.

Додам, що в моєму випадку це понад 3000 доларів

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

чи можете ви написати їм support@betx101.com ЯК АДМІНІСТРАТОР цього форуму та запитав про нашу перевірку та відкликання? Схоже, ви відповідаєте нам лише на те, що у вас, а що у вас. Ви повинні їх писати - не тільки ми.

Автоматичний переклад.
Azael
1 місяць тому

Ого - вот це вони тебе розвели-як лоха. ти довго думав - щоб внести 3000 долларыв в цю парашу єбучу?

zapezduu
1 місяць тому

Я вніс 100 і виграв понад 3000

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони не відповідають на електронні листи. Я запитав в чаті, мабуть вони щось перевіряють.

Чи пройшов я процес перевірки, я не знаю. Я надіслав документи, але вони довго стояли як очікуючі. Я думав, що замовлення виведення коштів прискорить процес перевірки. Бувало по-різному. Мій обліковий запис заблокували через кілька хвилин.

Я не використовую бонуси.

Додам, що в моєму випадку це понад 3000 доларів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хм, можливо, вони перевіряють ігровий процес, але якщо вони цього не підтвердили, це лише моє припущення. Я бачу, що з документами у вашій справі також нічого не відбувається, але можливо, доки ця перевірка не пройде, ваш обліковий запис буде заблоковано на певний час.

Звичайно, якщо протягом наступних кількох днів ви не отримаєте від них жодних конкретних повідомлень, дайте мені знати, і я обов’язково подаду скаргу.

Але я сподіваюся, що буде інакше і вийде добре.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

чи можете ви написати їм support@betx101.com ЯК АДМІНІСТРАТОР цього форуму та запитав про нашу перевірку та відкликання? Схоже, ви відповідаєте нам лише на те, що у вас, а що у вас. Ви повинні їх писати - не тільки ми.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Оскільки я адмін на форумі, я не спілкуюся з казино. У нас є команда зі скарг, де ви подали скаргу, і коли вони дізнаються від вас усе, що їм потрібно, вони зв’яжуться з казино. Тому постарайтеся трохи терпіти, і я вірю, що цей крок відбудеться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

мій обліковий запис тепер перевірено

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

коли я перший раз знімав гроші то перевірили за пару днів,а вже як я захотів знімати гроші другий раз то вже рахунок мій перевіряється і без всякої відповіді вже більше двох тижнів.так що не раджу грати там

vanya.tkach
1 місяць тому

Ти робив депозит коли виводив перший раз?

1 місяць тому

Спочатку мені написали Привіт, дорогий Микола,


Ми раді повідомити вам, що ваш обліковий запис успішно підтверджено.


Тепер ви маєте повний доступ до всіх функцій і послуг. Якщо у вас виникли запитання, зверніться до нашої служби підтримки.

Тоді ми раді повідомити вам, що обмеження вашого облікового запису успішно знято.


Тепер ви можете отримати доступ до свого облікового запису без будь-яких обмежень. Якщо у вас виникнуть проблеми, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нашою командою підтримки.

Після того, як я спробував відмовитися, і вони сказали: Шановний Миколо,


Дякуємо за звернення. Ми розуміємо вашу стурбованість.

Однак після подальшого розгляду ваш обліковий запис було призупинено через дії, які порушували наші положення та умови, зокрема зловживання бонусами.


Початкова перевірка та зняття обмежень не звільняють облікові записи від постійного моніторингу. Якщо ви вважаєте, що це помилка, надайте будь-яку підтверджуючу документацію, і ми знову розглянемо вашу справу.


Ми цінуємо ваше розуміння та раді допомогти вам вирішити цю проблему.


ТОЖ ЦЕ КАЗИНО Є ШАХРАЙСТВОМ - ЯКЩО ВИ ВИГРАЛИ - ВОНИ ЗУПИНЮЮТЬ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну після цього довіра до казино вже втрачена

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Спочатку мені написали Привіт, дорогий Микола,


Ми раді повідомити вам, що ваш обліковий запис успішно підтверджено.


Тепер ви маєте повний доступ до всіх функцій і послуг. Якщо у вас виникли запитання, зверніться до нашої служби підтримки.

Тоді ми раді повідомити вам, що обмеження вашого облікового запису успішно знято.


Тепер ви можете отримати доступ до свого облікового запису без будь-яких обмежень. Якщо у вас виникнуть проблеми, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нашою командою підтримки.

Після того, як я спробував відмовитися, і вони сказали: Шановний Миколо,


Дякуємо за звернення. Ми розуміємо вашу стурбованість.

Однак після подальшого розгляду ваш обліковий запис було призупинено через дії, які порушували наші положення та умови, зокрема зловживання бонусами.


Початкова перевірка та зняття обмежень не звільняють облікові записи від постійного моніторингу. Якщо ви вважаєте, що це помилка, надайте будь-яку підтверджуючу документацію, і ми знову розглянемо вашу справу.


Ми цінуємо ваше розуміння та раді допомогти вам вирішити цю проблему.


ТОЖ ЦЕ КАЗИНО Є ШАХРАЙСТВОМ - ЯКЩО ВИ ВИГРАЛИ - ВОНИ ЗУПИНЮЮТЬ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хм, я бачив, що казино заблокувало ваш рахунок відповідно до того, що ви написали. Вони сказали вам щось більш конкретне, чому це сталося, чи просто те, що ви описуєте, тобто зловживання бонусами?

Я бачив, що ви скопіювали те саме в скаргу, і мені цікаво знати, що буде вирішено та як наша команда впорається з цим.

Але поки що нам доведеться почекати, поки ми підемо далі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

вони не сказали жодної додаткової інформації. Таким чином, вони можуть заблокувати будь-яких користувачів і назвати бонуси за зловживання та конфіскувати виграші,

Автоматичний переклад.
zapezduu
1 місяць тому

Шкода, важливо буде те, що наша команда дізнається і як буде розвиватися. Тож доведеться почекати. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я отримав електронний лист із повідомленням про те, що мій обліковий запис закрито. Причина в тому, що вони не приймають гравців з Польщі. Вони дали мені можливість створити обліковий запис і внести депозит. Зазвичай, коли гравці з Польщі не можуть користуватися казино, немає можливості зареєструватися. У мене вкрали депозит.

Автоматичний переклад.
Azael
1 місяць тому

Коли ви заповнювали реєстрацію, чи потрібно було вибрати країну та чи була там Польща? Як я вже сказав, я продовжу й подам скаргу, тому що це також здається несправедливим кроком з боку казино.

Так що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого