1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betroom 24 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, ви маєте на увазі якусь програму лояльності? Було б чудово, якби ви могли поділитися детальнішою інформацією 😉, наскільки я знаю, багато гравців жадають таких казино.
Hi there, do you mean some sort of loyalty program? Would be great if you could share more details 😉, as far as I know, lots of players crave such casinos.
Мій акаунт заблокували без пояснення причин. На рахунку залишилося понад 300 євро.
Мені не дають зайти в обліковий запис, техпідтримка не відповідає на мої листи, чат на сайті букмекерської контори мене заблокував.
Я пройшов перевірку, я не порушував правила букмекерської контори, я не використовував програмне забезпечення для обходу букмекерської контори.
Ніколи не реєструйтеся тут, якщо не хочете втратити гроші, нерви і час.
My account was blocked without explanation. There are more than 300 euros left in the account.
They do not allow me to log in to my account, tech support does not respond to my emails, the chat on the bookmaker's website blocked me.
I have passed the verification, I have not violated the bookmaker's rules, I have not used the software to bypass the bookmaker.
Never register here if you do not want to lose your money, nerves and time.
Отже, ви не знаєте, чому ваш обліковий запис закрили? Що сталося незадовго до цього? Можливо, ми знайдемо якісь підказки.
Можливо, інша скарга допоможе вам.
So you have no idea why was your account closed? What happened shortly before that? Maybe we will find some hints.
Maybe another complaint would help you out.
Користувався послугами Betroom24, робив ставки, частину грошей ставив на висновок. Після цього я більше не міг увійти в свій обліковий запис і отримав сповіщення електронною поштою про те, що мій обліковий запис заблоковано без пояснення причин.
З боку букмекерської контори не було ніяких спроб розібратися, хоча з мого боку було взято все, що було в моїх силах, але оскільки вони мене заблокували навіть у своєму чаті і не відповідали на електронні листи, я не зміг досягти жодного результату.
Я навіть не використовував жодних бонусів, використовував лише власні гроші. Ну, якщо мова йшла про якісь захмарні суми, то я ще розумію, що може викликати підозру в адміністрації, але кляті 300 євро – це копійки.
У будь-якому випадку, якби букмекер діяв чесно, то ставлення до нього було б зовсім іншим, тому що мені могли віддати мій депозит. І ТОМУ Я ЩЕ НЕ РАДЖУ НІКОМУ КЛАДАТИ СЮДИ ГРОШІ.
Оновлення 04.02.2023
На вашому веб-сайті зазначено, що Betroom24 має ліцензію Кюрасао. Але насправді це не так, ліцензіар мені відповів, що на даний момент Betroom24 не має ліцензії Curacao. Це також можна перевірити на офіційному сайті Кюрасао.
I used the services of Betroom24, made bets, put part of the money for withdrawal. After that, I could no longer get into my account and received an email notification that my account was blocked without explanation.
There were no attempts to figure it out on the part of the bookmaker, although everything in my power was taken on my part, but since they blocked me even in their chat and did not answer emails, I could not achieve any result.
I didn’t even use any bonuses, I used only my own money. Well, if we were talking about some exorbitant amounts, I still understand what could cause suspicion among the administration, but damn 300 euros is a penny.
In any case, if the bookmaker had acted fairly, then the attitude towards him would have been completely different because they could give me my deposit. AND SO STILL I DO NOT ADVISE ANYONE TO PUT THEIR MONEY HERE.
Update 04.02.2023
Your website states that Betroom24 are licensed by Curacao. But in fact, this is not so, the licensor answered me that at the moment Betroom24 does not have a Curacao license. This can also be checked on the official website of Curacao.
Мабуть, щось змусило казино вважати, що ваш обліковий запис потрібно закрити, іноді через розслідування AML, іноді гравець виглядає частиною організованої групи або використовує дуже схожу незвичайну модель ставок/депозитів, як хтось інший. У таких випадках казино не зовсім діляться, і це цілком зрозуміло. Незважаючи на те, що я не знаю, у чому справа у вашому випадку, я все одно вважаю, що скарга є хорошою ідеєю.
Будь ласка, надішліть відповідь органу ліцензування (radka@casino.guru). Або, як альтернатива, ви також можете оновити нам напряму, ви помітили цю функцію?
Вибачте, я зараз не можу перейти на російську мову, але ви можете знайти це в розділі « огляд », трохи нижче плюсів і мінусів.
There must be something that made the casino thinks your account needs to be closed, sometimes due to the AML investigations, sometimes the player seems to be part of an organized group, or used a very similar unusual betting/depositing pattern as somebody else. In such cases, casinos are not exactly sharing, and it is quite understandable. Even though I don't know what is the issue in your case, I still feel that the complaint is a good idea.
Feel free to share the licensing authority's reply, please (radka@casino.guru). Or alternatively, you can also update us directly, have you noticed this feature?
I'm sorry, can't switch to the Russian language now, but you can find that under the "overview" section, just below the pros and cons.
Привіт, Радка!
Я двічі створював скарги на Betroom 24 на вашому сайті. І обидва рази скарги відхилили, чесно кажучи, не пам’ятаю з якої причини.
Але якщо можливо, я можу подати скаргу ще раз для вашого розгляду. Я можу надати електронні листи/скріншоти про мою верифікацію в Betroom, а також електронні листи про внесення коштів, запит на зняття коштів і блокування мого облікового запису.
(Не так давно я звернувся до самого ліцензіара Кюрасао, щоб він допоміг вирішити мою проблему з Betroom. На що ліцензіат відповів, що він не зможе мені допомогти, оскільки Betroom більше не володіє їх ліцензією, я надішлю вам повідомлення на вашу електронну пошту, і ви можете переконатися)
Hello, Radka!
I created complaints about Betroom 24 twice on your site. And both times the complaints were rejected, to be honest, I don’t remember for what reason.
But if possible, I can file a complaint again for your consideration. I can provide emails / screenshots about my verification in Betroom, as well as emails about the deposit of funds, the request for withdrawal of funds and the blocking of my account.
(Not so long ago, I turned to the Curacao licensor himself to help resolve my problem with Betroom. To which the licensee replied that he would not be able to help me, since Betroom no longer owns their license, I will send you a message thread to your email and you can make sure)
Привіт,
Боюся, немає сенсу знову подавати скаргу. Ось пояснення:
«Оскільки ваша скарга була пов’язана зі ставками на спорт, у нас, на жаль, ще немає відділення, яке займається ставками на спорт. Якщо ви ще цього не знали, наш форум скарг Casino.guru розглядає скарги лише щодо онлайн-казино та ігор онлайн-казино . Ми не зможемо дати вам правильну пораду, оскільки ми не маємо достатнього розуміння ставок на спорт. Ми не зможемо компетентно оцінити всі плюси та мінуси, тому ми змушені відхилити вашу скаргу. Дякуємо за твоє розуміння».
Однак ви повинні спробувати альтернативи:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Будь ласка, надішліть відповідь органу ліцензування (radka@casino.guru).
Дякую
Hello,
no point in submitting a new complaint again, I'm afraid. This is the explanation:
"As your complaint was sports betting related, unfortunately, we don't have a branch dealing with sports betting yet. If you didn’t know that yet, our Casino.guru complaint forum deals with complaints regarding online casinos and online casino games only. We wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting. We wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint. Thank you for your understanding."
You should try alternatives though:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Feel free to share the licensing authority's reply, please (radka@casino.guru).
Thank you
Привіт.
Саме з цієї причини я згадав, і його відхилили. Через те, що немає відділу, який займається цим видом ставок. Я надсилав тобі листи. Перевірити свою електронну пошту. Сподіваюся, я все правильно зрозумів у цих листах і вони підтвердять те, про що я говорив.
Hello.
Exactly, I remembered for this reason and it was rejected. Due to the fact that there is no department dealing with this type of betting. I sent letters to you. Check your email. I hope I understood everything correctly in these letters and they will confirm what I was talking about.
Ймовірно, ліцензія в порядку, ви просто звернулися до невідповідного постачальника ліцензії.
Спочатку вам слід перевірити сайт казино на наявність валідатора та письмової інформації:
Потім натисніть на нього, щоб дізнатися більше про ліцензію:
Щоб зв'язатися з Antillephone, використовуйте:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
Це має спрацювати 🤞
The license is probably fine, you just contacted the incorrect license provider.
First, you should check the casino's site for the validator and written details:
Then click on it to find out more about the license:
To contact Antillephone use these:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
That should work 🤞
Привіт Радка. Прошу вибачення, що ввів вас і себе в оману. Так, все, що ви мені написали, правильно.
Hello Radka. I apologize for misleading you and myself. Yes, everything you wrote to me is correct.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.