2 р. тому
Тут ви можете обговорити Betplay.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я не шукаю гроші і намагався активувати бонус, але той факт, що вони зникли з моїх транзакцій з облікового запису, і здавалося, що я ніколи не вносив депозит, а також брехав, але підтримка з доказами та гроші на блокчейн була надіслана з мого гаманець в казино. Заздалегідь спасибі.
Я просто хочу, щоб це було публічно, тому що це казино жахливе, оскільки персонал і служба підтримки брешуть, і вони мають фальшивий бонус на депозит для кількох вибраних облікових записів. Інший момент: вони маніпулюють даними користувачів на своєму веб-сайті, щоб відповідати їхнім неетичним способам.
З найкращими побажаннями
I am not looking for the money and did try to activate the bonus, but the fact they made my account transactions disappear and made it seem like I never deposited as well as lying but the support with proof and blockchain proof money has been sent from my wallet to there casino. Thanks in advance.
I just want this to be public because this casino is a terrible one since the staff and support lie and they have a fake deposit bonus for select few accounts. Another point is they manipulate user data on their website to fit their unethical ways.
Best regards
Здравствуйте,
Тут все публічно і скарги не виняток. Не хвилюйся.
Усі гравці можуть переглянути вашу скаргу тут .
Якщо я правильно зрозумів, ви внесли депозит через криптовалютний гаманець і спробували активувати бонус. Потім ваш депозит зник з балансу вашого рахунку, і ви не отримали вітальний бонус. Маю рацію?
Ну, я б сказав, що лише докази можуть підтвердити те, що сталося. У будь-якому випадку, це нове казино, тому добре, що ви подали скаргу, ми подивимося, як казино відреагує на це питання.
Hello,
Everything is public here and complaints are not an exception. Don't worry.
All players can view your complaint here.
If I get it correctly, you'd deposited via the crypto wallet and tried to activate the bonus. Then your deposit disappeared from your account balance and you did not get the welcome bonus. Am I right?
Well, I'd say that only evidence can prove what did happen. Anyway, it's a fresh casino so it's good you submitted the complaint, we shall see how will the casino respond to this issue.
Привіт усім гравцям, на жаль, казино та підтримка не працюють належним чином. Я програв там 3600 євро за кілька днів, граючи на низьких ставках. Я отримав лише два додаткові бонуси: один 40 євро, інший 1 євро, я зв’язався з ними і стверджую, що я я не маю права ні на що, навіть на бонус на наступний депозит або ви не знаєте, можливо, зв’яжіться з власником цього казино чи якоюсь установою, яка б допомогла, тому що я відчуваю себе обдуреним цим казино, і у мене є докази, хтось допоможе? Дякуємо і бажаємо успіхів у грі.
Hello all players, unfortunately the casino and the support are not working properly I lost 3600 euros there in a few days playing at low stakes I got only two additional bonuses in one 40 euros in the other 1 euro, I contacted them and claim that I am not entitled to anything, not even a bonus on the next deposit or you don't know, maybe contact the owner of this casino or some institution that would help because I feel cheated by this casino and I have evidence will someone help? Thank you and good luck in the game.
Привіт.
Не могли б ви пояснити, що змушує вас відчувати себе обдуреним? Я, чесно кажучи, наразі не можу точно сказати.
Так чи інакше, існує місце під назвою Resolution Center, через яке всі гравці можуть подати скаргу повністю безкоштовно, і я бачу, що ви вже цим скористалися.
Я не зміг знайти більше деталей у самій скарзі , тому чекаю кожного оновлення.
Hello there.
Could you explain what makes you feel cheated, please? I honestly can't tell for sure at the moment.
One way or another, there is a place called Resolution Center through which all players are allowed to submit a complaint completely for free, and I see you have taken advantage of that already.
I could not find further details in the complaint itself, hence I'll wait for every update.
Привіт, судячи з того, що я бачив, казино працює без ліцензії і навіть не приймає гравців з Іспанії, тому якщо ви вирішуєте, грати тут чи ні, я б цього не робив, щоб у вас не було будь-які проблеми.
Ви можете перевірити Правила та умови, щоб дізнатися, чи це так і чи щось змінилося, але казино не повинно приймати гравців з вашої країни.
Hi, according to what I've seen the casino operates without a license and doesn't even accept players from Spain, so if you're deciding whether to play here or not, I wouldn't do it so you don't have any problems.
You can check the Terms and Conditions to see if that's the case and if anything has changed, but the casino shouldn't take players from your country.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.