1 рік тому
Тут ви можете обговорити BetGlobal Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тож я вирішив спробувати це нове казино, і тепер моє зняття коштів відкладено. Вони сказали, що час обробки мого виведення (криптовалюти) лише 24 години. Цей час минув (трохи більше 11 годин), і тепер вони сказали, що у них є технічні проблеми "на стороні провайдера". Я хотів би запитати, чи хтось коли-небудь чув про такі технічні проблеми з казино, які перешкоджають зняття? Мені це здається дивним, але я не експерт. У будь-якому випадку я сподіваюся, що проблема буде вирішена найближчим часом, і я оновлю інформацію для спільноти casino.guru, коли врешті-решт буде оброблено зняття коштів або якщо у мене виникнуть додаткові проблеми. Схрещуємо пальці, щоб сьогодні це було вирішено!
So I decided to give this new casino a try and now my withdrawal is delayed. They said that the processing time for my withdrawal (cryptocurrency) is only 24 hours. That time has passed (by just over 11 hours) and now they've said that they are having technical problems "on the ISP side" I'd like to ask, has anyone has ever heard of such technical problems with a casino preventing a withdrawal? This seems strange to me but I'm not an expert. In any case I hope that the issue will be resolved soon and I will update the casino.guru community when the withdrawal is eventually processed or if I run into more problems. Fingers crossed that this is resolved today!
Привіт!
Мені прикро, що ваше відкликання затримано! Що ж, я чув про багато технічних проблем, які заважають гравцям або казино завершити виведення коштів. На мій погляд, безглуздо навіть намагатися порівнювати свою ситуацію з чиєюсь, тому що я не можу сказати, що означає цей провайдер,... Наскільки я можу припустити, це може бути постачальник послуг Інтернету, але це не здається дуже близьким припущенням. Ну, я б дав цій ситуації кілька днів.
Якщо пощастить, будь-які технічні проблеми можуть просто пройти, зазвичай це займає певний час. Я теж схрещую пальці! 🤞🤞
Будь ласка, тримайте нас в курсі.
Hey there!
I'm sorry to hear your withdrawal has been delayed! Well, I have heard of many technical issues preventing players or casino s from finishing withdrawals. The way I see it, it is pointless to even try to compare your situation with someone else's because I can't tell what this ISP stands for,... Could be an Internet Service Provider, as far as I can guess, yet it does not feel like a very close guess. Well, I would give this situation a few days.
With luck, whatever technical problems may just pass, usually it takes a certain amount of time. My fingers are crossed too! 🤞🤞
Keep us posted, please.
Питання було вирішено задовільно! Мені пояснили, що проблема пов’язана з постачальником платіжних послуг, тому вони попросили мене зробити мінімальний депозит за допомогою іншого методу оплати, а потім зняти без необхідності грати через новий мінімальний депозит. Я пройшов процес, а потім пішов у чат, щоб повідомити їх, а потім після цього вони обробили зняття протягом декількох хвилин, а також зарахували на мій рахунок бонус без депозиту, щоб вибачитися за незручності. Загалом вони дуже добре впоралися з цією проблемою, і я дуже задоволений.
The issue was satisfactory resolved! They explained to me that the problem was with the payment provider so they asked me to make a minimum deposit using another payment method and then withdraw without having to play through the new minimum deposit. I went through the process, and then I went to the live chat to inform them and then after that they processed the withdrawal within minutes and they also credited my account with a no deposit bonus to apologize for the inconvenience. All in all they handled this issue very well and I am very pleased.
Приємно бачити, що казино поважає свого клієнта, вони допомогли вам вирішити ситуацію і навіть дали дрібницю. Я думаю, що якби кожне казино поводилося так, гравці мали б більше довіри.
Тож вітаю з перемогою та сподіваюся, що вона вам сподобається. Я вважаю, що після цього досвіду з казино ви залишитесь тут знову, чи не так? 🤔😎
It's great to see that the casino respects its customer and they helped you to resolve the situation and even gave you a little something extra. I think that if every casino behaved like that, the players would have more trust.
So congratulations on getting the win and I hope you enjoy it. I suppose after this experience with the casino you will stay here again, am I right ? 🤔😎
Можливо, це буде корисно та корисно для інших, якщо ви вирішите написати чесний відгук про це казино, так?
Спробуйте зараз, якщо хочете: це посилання має допомогти .
😉
Maybe it will be worthwhile and also handy for others if you decide to write an honest user review of this casino, huh?
Try it out now, if you like: This link should help.
😉
Я б хотів, але оскільки я лише учасник ставок на спорт, чи дозволено мені переглядати?
I'd like to but since I'm only a sports bettor am I allowed to review?
Якби весь ваш відгук користувача стосувався лише спортивних ставок, його було б відхилено. Ви не граєте в автомати чи щось подібне? 🙂
If your entire user review was concerned only with sports betting then it would be rejected. You don't play slots or anything like that ? 🙂
Привіт. Я, на жаль, не граю в слоти. Що я міг би зробити, так це написати чесний відгук лише про процес виведення коштів, взагалі не згадуючи досвід ставок. Дайте мені знати, чи це буде добре.
Hi. I don't play any slots unfortunately. What I could do is write an honest review just about the withdrawal process without mentioning the betting experience at all. Let me know if that would be fine.
Шкода, але, звичайно, можна описати процес виведення грошей, підтримку клієнтів і так далі. Думаю, це буде пізнавально для гравців. Дякуємо за ваш інтерес. 🙂
That's a pity, but of course you can describe the process of withdrawing money, customer support and so on. I think that will be informative for players. Thanks for your interest. 🙂
Не розумію, чого ви тут намагаєтесь досягти.🤷♀️ Чи не могли б ви пояснити нам це, будь ласка?
Do not understand what are you trying to achieve here.🤷♀️ Could you explain it to us, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.