1 рік тому
Тут ви можете обговорити BetFlip Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Сайт на 100% шахрайський, знадобилося більше місяця, щоб змусити їх «оплатити», і з тих пір він відображається як «Оплачено», але так і не отримав кошти. заблокував мій чат і ігнорував мої електронні листи з проханням надати підтвердження оплати.
Також зв'язався зі Skype: live:.cid.591fe719ca0f3b93
компанія, яка обробляє для них Visa та MC, щоб ви могли повернути плату
Site is 100% Fraud, took over a month to make them "pay" and since then it shows as "Paid" but never got funds. blocked my chat and igmore my emails asking for proof of payment.
Also contacted Skype: live:.cid.591fe719ca0f3b93
company that does Visa and MC proccesing for them so you can charge back
привіт
Вибачте за ваші труднощі, добре, що ви подали скаргу . Чи завжди варто бути обережним, перевіряючи огляд казино заздалегідь, ви згодні?
Сподіваюся, ми вирішимо вашу скаргу, хоча від репутації мене аж мурашки викликають.🤞
Hey there.
I'm sorry for your trouble, it's good you have submitted the complaint. Is it always a good idea to be cautious by checking the casino review in advance, do you agree?
I hope your complaint we get resolved, though the reputation gives me the creeps.🤞
Подивіться на оцінку користувачів - поки що вона досить погана 🙁
https://casino.guru/betflip-casino-review#tab=js-tab-reviews
Натомість я хотів би сказати щось позитивне, вибачте.
Check out the user rating - it is quite bad so far 🙁
https://casino.guru/betflip-casino-review#tab=js-tab-reviews
I'd love to say something positive instead, I'm sorry.
Немає відповідей у чаті в реальному часі, немає електронних листів, але після входу мій баланс було зменшено з 5k+ до 1k, а також моє зняття було відхилено. Спробую зняти ще раз
No reply on live chat, no e-mails but after logging in my balance has been reduced from 5k+ to 1k, as well as my withdrawal rejected. Will try withdrawing again
Звучить не дуже добре. Чи є причина, чому ваш баланс впав на таку велику суму?
У будь-якому випадку, я помітив, що ви подали скаргу , тому, якщо казино не відповідає, і у вас немає нової інформації про ваше зняття, я вважаю, що це розумний крок.
Чи могли б ви повідомити нам, якщо вам вдалося зняти кошти вдруге або у вас все ще виникають проблеми?
That doesn't sound very good. Is there a reason why your balance dropped by such a large amount ?
Anyway, I noticed that you filed a complaint, so if the casino doesn't respond and you have no new information about your withdrawal, I think it's a smart move.
Could you update us if you have successfully managed to withdraw for the second time or are you still having problems ?
Це сталося зі мною так само, як і з усіма іншими. Протягом 4 місяців я вніс понад 1 700,00 євро на BetFlip.io виключно за допомогою своєї Visa.
Зараз я перебуваю в процесі повернення платежів за ці депозити, який на даний момент здається успішним.
Якщо ХТОСЬ мав БУДЬ-ЯКУ інформацію про людей, які стоять за цим сайтом, будь ласка, дайте мені знати. Найближчими днями я звернуся до влади, і мені знадобиться все, що може допомогти.
It happened to me the same way it happened to everybody else. Over the course of 4 months I have deposited over 1.700,00€ on BetFlip.io, exclusively using my Visa.
I am currently in the process of chargebacks for these deposits which as of now seem to be successful.
If ANYBODY had ANY information about the people behind that site, please let me know. I will contact the authorities in the coming days and I need everything that might help.
Вітаємо, чи могли б ви також описати свою ситуацію, чому ви вдалися до повернення коштів? Казино не хотіло платити вам гроші чи що за цим?
Не соромтеся поділитися зі мною, якщо вам це цікаво.
Greetings, could you also describe your situation why you resorted to chargebacks? The casino didn't want to pay you your money or what's behind it?
Feel free to share with me if you are interested.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.