1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betano Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт
Якщо ви натиснете на зелене посилання, яке можна натиснути в назві ланцюжка, ви потрапите на саму вкладку казино, де ви зможете переглянути розділ «бонуси».
Він порожній за кількістю безкоштовних бонусів. На жаль.
Також додаю посилання на бонуси:
https://kasinoguru-cz.com/betano-casino-cz-recenze#tab=js-tab-bonuses
Hello
If you click on the green clickable link in the thread title, you will be taken to the casino tab itself, where you can take a look at the "bonuses" section
It is empty in terms of the number of free bonuses. Unfortunately.
I also add a link to the bonuses:
https://kasinoguru-cz.com/betano-casino-cz-recenze#tab=js-tab-bonuses
Ahoj
Když klikneš na zelený klikatelný odkaz v názvu vlákna, dostaneš se na samotnou kartu kasína, kde je možno mrknout na sekci "bonusy"
Ta je co do počtu free bonusů prázdná. Bohužel.
Přidávám i link na bonusy:
https://kasinoguru-cz.com/betano-casino-cz-recenze#tab=js-tab-bonuses
Якщо ви шукаєте безкоштовні бали 😉, рекомендую зосередитися на верхніх вкладках - бонуси:
Ось посилання на безкоштовні обертання в казино з чеською ліцензією .
Я бажаю вам удачі та сподіваюся, що ви прочитали правила бонусів, безкоштовні обертання не схожі на безкоштовні обертання 🙂
If you are looking for free points 😉, I recommend focusing on the top tabs - bonuses:
Here is a link to free spins in casinos with a Czech license .
I wish you good luck and I hope you read the bonus rules, free spins are not like free spins 🙂
Pokud hledáš volné točky 😉, doporučuji se zaměřit na horní záložky - bonusy:
Zde je link na free spiny v kasínech s českou licencí.
Přeji hodně zdaru a duofám, že čteš bonusová pravidla, není volné zatočení jako volné zatočení 🙂
Привіт, їм потрібна порада, у мене був такий досвід у казино Betano, я завжди думав, що це казино рівня, але після цього досвіду я, на жаль, був дуже розчарований, я пишу вам про ситуацію:
15.09. 2024 о 14:00 у грі Zeus (Synot) я виграв бронзовий джекпот у розмірі 1650 чеських крон, який не надійшов на мій рахунок. Я почав зв’язуватися з чатом, і мені сказали, що вони перевірять це та дадуть мені знати, щоб я міг почекати.
Чекав майже 2 дні, ні зображення, ні звуку, знову пишу в чаті, знову повідомили те саме речення - віримо, повідомимо, чекайте. Після ще 2 днів очікування, ні зображення, ні звуку, замість того, щоб написати, мені телефонують, пояснюють, що з моєю ситуацією, і вгадайте, що вони мені не сказали? Так, вірно, знову те саме. Чекаю ще 2 дні, нічого не чекаю. Якийсь час, наступні 2 дні нічого, знову дзвонять, ніхто не знає скільки це займе, єдине, що ви всі знаєте, це те, що я повинен чекати. Сьогодні знову дзвоню, пишу сердито, питаю, що це за підхід, що я хочу знати, де мій виграш і коли він буде зарахований на мій рахунок! Все одно відповідь терпіти.
Всі документи, такі як фото на шельфі, фото виграшів, мій рахунок в порядку, час джекпоту обґрунтований одночасно з фото, а сьогодні у нас 17.10 через місяць, ніхто не спілкується, відповіді немає , я не знаю, куди я можу зв’язатися або з ким я хотів би отримати свій приз, я знаю, що це невелика сума, я завжди вважав казино Betano дуже хорошим казино на рівні, тепер що стосується комунікація, угода, поведінка, повага до клієнта або виявлення жалю чи компенсації в цьому казино, безумовно, не очікуйте як онлайн-підтримки, яка працює до 5 вечора, так і зв’язку з ними по телефону – це унікально рівно 10 хвилин дзвінка, перш ніж хтось підніме трубку, і на Крім того, мені довелося телефонувати з двох мобільних телефонів і дзвонити одночасно, щоб хтось підняв трубку!
Спілкування по електронній пошті, коли дадуть відповідь, то все розкажуть, вирішимо, повідомимо, але коли чи в якому році дадуть знати, вже не скажуть, можна. Просто чекаю на запитання, чи має таке популярне казино, як Betano, соромитися, що вони не можуть виплатити дурні 1650 крон клієнта, чому вони так соромляться? Відповіли тільки, що вибачте, тримайтеся, вони навіть займають свої посади без досвіду роботи, що я думаю оператор для того, щоб все пояснити клієнту, а не брехати. Ось чому я ставлю казино на останнє місце в рейтингу, водночас я вітаю будь-яке число або допомогу в розіграші мого джекпоту, мені нічого іншого не залишається, дякую вам за ваше розуміння та вашу допомогу та готовність, я дуже ціную вашу час
М. Байгарова
Hello, they need advice, I had such an experience at the Betano casino, I always thought it was a level casino, but after the experience I was unfortunately very disappointed, I am writing to you about the situation:
On 15.9. 2024 at 2:00 p.m. on the game Zeus (Synot) I won a bronze jackpot in the amount of CZK 1,650, which was not credited to my account. I started contacting the chat and was told that they will check it and let me know so I can wait.
I waited for almost 2 days, neither picture nor sound, I am writing again on the chat, again the exact same sentence was communicated - we believe we will let you know, hold on. After another 2 days of waiting, neither picture nor sound, instead of writing, they call me, they explain what happened to my situation, and guess what they didn't tell me? Yes, that's right, the same thing again. I'm waiting 2 more days, I'm waiting for nothing. For a while, nothing for the next 2 days, they are calling again, no one knows how long it will take, the only thing you all know is that I should wait. I am calling again today, writing angrily, asking what kind of approach this is, that I would like to know where my winnings are and when they will be credited to my account! Still the same answer to endure.
All documents such as op shelfi photo, photo of winnings, my account is in order, the time of the jackpot is substantiated at the same time as the photo, and today we have 17.10 a month away, no one communicates, there is no answer, I don't know where I can contact or who I would like to receive my prize, I know that it is not a big deal amount, I have always considered Betano casino to be a very good casino at the level, now as for communication, dealings, behavior, respect for the customer or showing regret or compensation at this casino, definitely do not expect both online support that works until 5 p.m., and contacting them by phone is unique exactly 10 minutes of ringing before someone picks up and on top of that I had to call from two mobile phones and call at the same time for someone to pick up!
E-mail communication, when they answer, they will tell you everything, we will solve it, we will let you know, but when or what year they will let you know, they won't tell you anymore, you can. Just waiting for the question, whether such a popular casino like Betano has to embarrass themselves that they can't pay out the customer's stupid 1650 CZK, why do they embarrass themselves so much? They only answered that we are sorry, hold on, they even fill their positions without employee experience, which I think the operator is there to explain everything to the customer, not lie. That's why I rank the casino at the last place in the ranking, at the same time I welcome any number or help solving my jacpot, I have nothing else left, thank you for your understanding and for your help and willingness, I really appreciate your time
M. Bajgarová
Ahoj, potřebují radu stala se mi taková zkušenost v casinu Betano, vždy jsem ho měla za casino na úrovni ale po zkušenostech bohužel mě velice zklamalo, po píšu vám situaci:
Dne 15.9. 2024 jsem v 14:00 h na hře Zeus (Synot) vyhrála bronz jackpot částka 1650 Kč která se mi na můj účet ne připsala začala jsem kontaktovat chat bylo mi řečeno, že to prověři a dají mi vědět ať vydržím.
Čekala jsem skoro 2 dny ani obraz ani zvuk, Píšu znova na chat opet sděleno přesně ta samá věta -pro věříme dáme vědět vydržte. Po další 2 dnech čekání ani obraz ani zvuk místo psaní telefonují hovořím vysvětlují co se mi stalo situaci a hádejte co mi neřekli ? Ano správně opět to samé. Čekám 2 další dny nic počkám. Ještě chvíli další 2 dny nic, opět telefonují nikdo neví jak dlouho to potrvá jedině co všichni vy, že mám čekat. Po další dnes volám píšu zlobím se ptám se co to je za přístup, že bych ráda věděla kde mám výhru a kdy mi bude připsána na účet! Pořád ta samá odpověď vydržet.
Veškeré dokumenty jako op shelfi foto, foto výhry, účet mám v pořádku čas jackpot podloženo zároveň s foto a dnes máme 17.10 měsíc pryč nikdo nekomunikuje odpověď žádná, nevím kde se můžu obrátit nebo na koho ráda bych svoji výhru chtěla vím že se nejedná o velkou částku, vždy jsem měla casino Betano za velmi dobré casino na úrovni, teď jak pro komunikaci, jednání, chování ,respektování zákazníka nebo projevení lítosti či kompenzace u tohoto casina rozhodně nečekejte jak online podpory která funguje do 17h , tak telefonické tam se dovolat je unikát přesně 10minut vyzvánění než to někdo zvedne a ještě k tomu jsem musela volat z dvou mobilu a volat najednou aby to někdo zvedl !
E-mailová komunikace když už teda odpoví sdělí vše řešíme dáme vám vědět ale kdy nebo který vlastně rok dají vědět už vám neřeknou můžete jen. Jen čekat na otázku, zda tak oblíbené casino jako je Betano si musí dělat takovou ostudu, že neumějí vyplatit blbych 1650 Kč zákazníkovy proč si dělají takovou ostudu ? Odpověděli pouze je nám to líto výdržte dokonce obsazují své pozice bez zkušeností zaměstnance což si myslím že operátor je tam od toho aby zákazníkovi vše vysvětlil ne obelhával. Proto casino řadim na poslední místo v žebříčku zároveň uvítám jakou kolik řadu, či pomoc vyřešením meho jacpotu už mi nic jiného nezbývá děkuji za pochopení a za vaši pomoc a ochotu, čas moc si toho vážím
M. Bajgarová bajgimonika@gmail.com
Привіт! Для початку я б, мабуть, порекомендував подати скаргу в цьому рядку , де наша команда детальніше розгляне її та, якщо можливо, допоможе.
Я вважаю, що це неприємна ситуація, якщо вона триває вже місяць, а ти досі нічого конкретного не знаєш. Спочатку я думав, що вони можуть вирішити цю ситуацію за допомогою постачальника ігор, але я не думаю, що це займе стільки часу. ЯКЩО ви постійно отримуєте ту саму відповідь і вам доведеться чекати, мені цього буде недостатньо.
Якщо у вас також є кілька скріншотів, вони точно стануть у нагоді, тому збережіть їх.
Якщо щось трапиться, і ви не знаєте, що робити, і вам потрібна допомога з поданням скарги, повідомте мене.
Я буду тримати кулаки, щоб це було вирішено якнайшвидше. 🤞
Hi, to begin with, I would probably recommend filing a complaint on this line , where our team will look into it in more depth and, if possible, help.
I believe that it is not a pleasant situation if it has been going on for a month and you still don't know anything concrete. At first I thought that they can solve this situation with the game provider, but I don't think it should take that long. IF you keep getting the same answer and that you have to wait, it wouldn't be enough for me.
If you also have some screenshots, they will definitely be useful, so keep them.
If something happens and you don't know what to do and need help filing a complaint, please let me know.
I will keep my fingers crossed that it is resolved as soon as possible. 🤞
Ahoj, na začiatok by som zrejme hneď odporučil založiť si sťažnosť na tomto linku, kde sa náš tím na to pozrie viac do hĺbky a ak to bude možné, tak aj pomôcť.
Verím, že to nie je príjemná situácia ak sa to ťahá už mesiac a ty stále nevieš nič konkrétne. Najprv mi napadlo, že túto situáciu môžu riešiť s game providerom ale nemyslím si, že by to malo trvať tak dlho.AK stále dostávaš rovnakú odpoveď a to, že máš čakať, nebolo by to pre mňa dostatočné.
Ak máš tiež aj nejaké screenshoty určite budú vhodné a teda si ich uchovaj.
Ak by sa dialo niečo a nevedela si rady a potrebovala pomôcť pri založení sťažnosti, daj mi prosím vedieť.
Budem ti držať palce aby sa to vyriešilo čim skôr. 🤞
доброго ранку
У мене все ще є проблема з казино Betano, яке не хоче виплачувати мені мій джекпот, це 1650 KC, які не були зараховані на мій рахунок, це триває вже місяць, я не знаю, куди звернутися , до мене ніхто не звертається, будь ласка, дайте мені пораду, велике спасибі
Good morning,
I still have a problem with Betano casino, which doesn't want to pay me my jackpot, it's 1650 kc that hasn't been credited to my account, it's been going on for a month now, I don't know where to turn, no one is contacting me, please give me some advice, thank you very much
Dobrý den,
Stále mám problém s casino Betano které mi nechce vyplatit můj jackpot jde o částku 1650kc které se mi nepřipsaly na účet už to trvá měsíc nevím už kam se mám obrátit nikdo semnou nekomunikuje prosím o radu moc děkuji
Привіт, як ви бачите, Яро відповів на ваш допис п’ять днів тому, де ви описали проблему. З нашого боку мало що змінилося, тому, будь ласка, прочитайте рекомендації та повідомте нам, що ви думаєте про це чи що незрозуміло.
Ми будемо тут.
Hi, as you can see, Jaro responded to your post five days ago where you described the problem. Not much has changed from our side, so please read the recommendations and let us know what you think about it or what is not clear.
We will be here.
Ahoj, jak můžeš vidět tak Jaro před pěti dny reagoval na Tvůj post kde jsi popsala problém. Z naší strany se toho mnoho nezměnilo, tak si prosím doporučení přečti a dej vědět co si o tom myslíš nebo co případně není jasné.
My tu budeme.
Дуже дякую за допомогу, вони з радістю нею скористаються, я не знаю, як подати скаргу, у мене є фотогалерея, я знову зв’язався з ними вчора і вони знову написали, що я маю терпіти, я піду до казино, але я не можу внести депозит, я не можу нічого там робити, велике спасибі, Байгарова
Thank you very much for your help, they will be happy to use it, I don't know how to file a complaint, I have a photo gallery, I contacted them again yesterday and they wrote again that I have to be patient, I will get to the casino but I can't deposit, I can't do anything there, thank you very much Bajgarova
Moc děkuji za pomoc ráda ji využijí nevím jak právě založit tu stížnost vše mám fotogalerie,i email včera jsem je opět kontaktovala a zase napsali , že musím být trpělivá do Casina se dostanu ale vkládat nemůžu nemůžu tam dělat nic moc děkuji Bajgarova
Привіт, просто натисніть на посилання, яке я надіслав вам у попередній відповіді, знайдіть казино, про яке ви говорите, і опишіть проблему. Якщо під час процесу у вас щось не виходить і ви не можете подати скаргу, дайте мені знати, в чому саме проблема, і я спробую допомогти.
Тут я також додаю довідник про те, що ви можете очікувати від зняття - Інформація та інструкції щодо розгляду скарг .
Я буду тут, якщо що.
Hi, just click on the link I sent you in the previous answer, find the casino you're talking about and describe the problem. If something doesn't work for you in the process and you can't file a complaint, let me know what exactly the problem is and I'll try to help.
Here I will also attach a guide to what you can expect from a withdrawal - Information and instructions for handling complaints .
I'll be here if anything.
Ahoj, stačí ak klikeš na link ktorý som ti v predošlej odpovedi poslal, nájdeš kasíno o ktorom hovoríš a popíšeš problém. Ak by ti niečo v procese nefungovalo a nedalo sa ti sťažnosť založiť daj vedie v čom konkrétne je problém a pokúsim sa pomôcť.
Tu tiež priložím guide, čo môžeš od stažnosti očakávať- Informácie a pokyny na riešenie sťažností.
Budem tu keby niečo.
Привіт,
Я вже подав скаргу, але не можу туди вкладення поставити, він у мене в PDF, після завантаження пише не завантажено або щось в цьому роді, як його туди поставити? Дуже дякую. З повагою
Hello,
I've already filed a complaint, but I can't put the attachment there, I have it in PDF, after loading it says not uploaded or something like that, how should I put it there? Thank you very much Best regards
Zdravím,
Stížnost už jsem podala jen mi tam nejde vložit příloha mám ji v PDF po načtení to napíše nenahrano nebo něco takového jak jí tam mám vložit ? Děkuji moc S pozdravem
Не соромтеся написати Томашу, який розглядає вашу скаргу, що ви не можете вставити її, і він або порекомендує щось, або ви можете надіслати йому це електронною поштою.
Я думаю, це має бути добре. 🙂
Feel free to write to Tomáš, who is handling your complaint, that you can't insert it and he will either recommend something or you can send it to him by email.
I think that should be fine. 🙂
Kľudne napíš Tomášovi ktorý rieši tvoju sťažnosť, že ti to nejde vložiť a buď ti odporučí niečo on alebo mu to môžeš poslať na email.
Myslím, že to by malo byť v poriadku. 🙂
Ви можете знайти цей електронний лист у відкритій скарзі , а також можете відповісти на запитання Томаша, щоб він міг продовжити розгляд вашої справи. Тож натисніть на зелені літери в моїй відповіді, і ви перейдете безпосередньо до скарги. 🙂
You can find that email in the complaint you have open, and you can also answer Tomáš's questions so that he can move forward in your case. So click on the green letters in my answer, which will take you directly to the complaint. 🙂
Ten email nájdeš v sťažnosti, ktorú máš otvorenú a môžeš aj Tomášovi odpovedať na jeho otázky aby sa posunul ďalej v tvojom prípade. A teda klikni na zelené písmenká v mojej odpovedi, ktoré ťa prevedú priamo do sťažnosti. 🙂
Привіт, чи хотіли б ви щось сказати про це казино? Вас щось зацікавило і ви тут граєте чи ні? Чи можете ви сказати більше, будь ласка? 🙂
Hi, is there anything you would like to say about this casino? Did something interest you and do you play here or not? Could you say more please? 🙂
Ahoj, je niečo, čo by si k tomuto kasínu rád povedal? Zaujalo ťa niečím a hrávaš tu alebo nie? Vedel by si povedať viac prosím? 🙂
Так, мені завжди подобалося казино betano, зараз я ввійшов, але не можу внести депозит, воно навіть не дозволяє мені грати
Yes, I've always liked casino betano, now I log in but I can't make a deposit, it won't even let me play
Ano casino betano jsem vždy měla ráda teď se sice přihlásím ale vklad nemůžu provést nedovolí mi ani hrát
Чи не буде це пов’язано з тим, що у вас є відкрита скарга і вся справа розслідується? Ви пробували писати в казино, чому це так? На вашому місці я б спочатку спробував вирішити ситуацію, в якій ви зараз опинилися, а потім знову б грав тут.
як ти думаєш
Won't it have something to do with the fact that you have an open complaint and the whole case is being investigated? Have you tried writing to the casino why is it so? If I were you, I would first try to solve the situation you are in now and then I would play here again.
What do you think?
Nebude to mať niečo spoločné s tým, že máš otovrenú sťažnosť a investiguje sa celý prípad? Skúšala si písať kasínu prečo to tak je? Ak by som bol na tvojom mieste, najprv by som sa snažil vyriešiť situáciu v ktorej sa nachádzaš teraz až potom by som tu opäť hral.
Čo myslíš ty?
Я, звичайно, розумію, так, але це було так, відколи я почав цим займатися, ще до того, як подав скаргу, я чекав майже 3 місяці на суму 1650 чеських крон, що мені здається довгим часом, таким Казино не в змозі виплатити таку банальну суму, а я все ще не можу навіть не грати, це не може тривати так довго, чи не так?
I certainly understand, yes, but it's been that way since I started dealing with it even before I filed a complaint, I've been waiting almost 3 months for the amount of CZK 1,650, which seems like a long time to me, such a casino is not able to pay out such a banal amount and I still can't not even play, it can't take that long, can it?
Chápu určitě ano jen už to tak je od toho hne co jsem zo začala řešit ještě dřív než jsem podala stížnost už čekám skoro 3 měsíce na částku 1650 Kč což mi přijde dost ujeté, takové casino a není schopné vyplatit takovou banální částku a ještě si nemůžu ani zahrát, to přece nemůže takto dlouho trvat ne ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.