ФорумКазиноBetano Casino - загальне обговорення

Betano Casino - загальне обговорення

1 рік тому від hlavacpetr661
|
2256 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betano Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Якийсь промокод

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У вас є кому крутити безкоштовно?

Автоматичний переклад.
hlavacpetr661
1 рік тому

Привіт

Якщо ви натиснете на зелене посилання, яке можна натиснути в назві ланцюжка, ви потрапите на саму вкладку казино, де ви зможете переглянути розділ «бонуси».

Він порожній за кількістю безкоштовних бонусів. На жаль.

file

Також додаю посилання на бонуси:

https://kasinoguru-cz.com/betano-casino-cz-recenze#tab=js-tab-bonuses

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У вас є кому крутити безкоштовно?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви шукаєте безкоштовні бали 😉, рекомендую зосередитися на верхніх вкладках - бонуси:

file

Ось посилання на безкоштовні обертання в казино з чеською ліцензією .

Я бажаю вам удачі та сподіваюся, що ви прочитали правила бонусів, безкоштовні обертання не схожі на безкоштовні обертання 🙂

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт, їм потрібна порада, у мене був такий досвід у казино Betano, я завжди думав, що це казино рівня, але після цього досвіду я, на жаль, був дуже розчарований, я пишу вам про ситуацію:

15.09. 2024 о 14:00 у грі Zeus (Synot) я виграв бронзовий джекпот у розмірі 1650 чеських крон, який не надійшов на мій рахунок. Я почав зв’язуватися з чатом, і мені сказали, що вони перевірять це та дадуть мені знати, щоб я міг почекати.

Чекав майже 2 дні, ні зображення, ні звуку, знову пишу в чаті, знову повідомили те саме речення - віримо, повідомимо, чекайте. Після ще 2 днів очікування, ні зображення, ні звуку, замість того, щоб написати, мені телефонують, пояснюють, що з моєю ситуацією, і вгадайте, що вони мені не сказали? Так, вірно, знову те саме. Чекаю ще 2 дні, нічого не чекаю. Якийсь час, наступні 2 дні нічого, знову дзвонять, ніхто не знає скільки це займе, єдине, що ви всі знаєте, це те, що я повинен чекати. Сьогодні знову дзвоню, пишу сердито, питаю, що це за підхід, що я хочу знати, де мій виграш і коли він буде зарахований на мій рахунок! Все одно відповідь терпіти.

Всі документи, такі як фото на шельфі, фото виграшів, мій рахунок в порядку, час джекпоту обґрунтований одночасно з фото, а сьогодні у нас 17.10 через місяць, ніхто не спілкується, відповіді немає , я не знаю, куди я можу зв’язатися або з ким я хотів би отримати свій приз, я знаю, що це невелика сума, я завжди вважав казино Betano дуже хорошим казино на рівні, тепер що стосується комунікація, угода, поведінка, повага до клієнта або виявлення жалю чи компенсації в цьому казино, безумовно, не очікуйте як онлайн-підтримки, яка працює до 5 вечора, так і зв’язку з ними по телефону – це унікально рівно 10 хвилин дзвінка, перш ніж хтось підніме трубку, і на Крім того, мені довелося телефонувати з двох мобільних телефонів і дзвонити одночасно, щоб хтось підняв трубку!

Спілкування по електронній пошті, коли дадуть відповідь, то все розкажуть, вирішимо, повідомимо, але коли чи в якому році дадуть знати, вже не скажуть, можна. Просто чекаю на запитання, чи має таке популярне казино, як Betano, соромитися, що вони не можуть виплатити дурні 1650 крон клієнта, чому вони так соромляться? Відповіли тільки, що вибачте, тримайтеся, вони навіть займають свої посади без досвіду роботи, що я думаю оператор для того, щоб все пояснити клієнту, а не брехати. Ось чому я ставлю казино на останнє місце в рейтингу, водночас я вітаю будь-яке число або допомогу в розіграші мого джекпоту, мені нічого іншого не залишається, дякую вам за ваше розуміння та вашу допомогу та готовність, я дуже ціную вашу час


М. Байгарова

Автоматичний переклад.
Monika876
6 дн. тому

Привіт! Для початку я б, мабуть, порекомендував подати скаргу в цьому рядку , де наша команда детальніше розгляне її та, якщо можливо, допоможе.

Я вважаю, що це неприємна ситуація, якщо вона триває вже місяць, а ти досі нічого конкретного не знаєш. Спочатку я думав, що вони можуть вирішити цю ситуацію за допомогою постачальника ігор, але я не думаю, що це займе стільки часу. ЯКЩО ви постійно отримуєте ту саму відповідь і вам доведеться чекати, мені цього буде недостатньо.

Якщо у вас також є кілька скріншотів, вони точно стануть у нагоді, тому збережіть їх.

Якщо щось трапиться, і ви не знаєте, що робити, і вам потрібна допомога з поданням скарги, повідомте мене.

Я буду тримати кулаки, щоб це було вирішено якнайшвидше. 🤞

Автоматичний переклад.
20 год. тому

доброго ранку

У мене все ще є проблема з казино Betano, яке не хоче виплачувати мені мій джекпот, це 1650 KC, які не були зараховані на мій рахунок, це триває вже місяць, я не знаю, куди звернутися , до мене ніхто не звертається, будь ласка, дайте мені пораду, велике спасибі

Автоматичний переклад.
Monika876
20 год. тому

Привіт, як ви бачите, Яро відповів на ваш допис п’ять днів тому, де ви описали проблему. З нашого боку мало що змінилося, тому, будь ласка, прочитайте рекомендації та повідомте нам, що ви думаєте про це чи що незрозуміло.

Ми будемо тут.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 год. тому

Дуже дякую за допомогу, вони з радістю нею скористаються, я не знаю, як подати скаргу, у мене є фотогалерея, я знову зв’язався з ними вчора і вони знову написали, що я маю терпіти, я піду до казино, але я не можу внести депозит, я не можу нічого там робити, велике спасибі, Байгарова

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого