ГоловнаФорумКазиноBacanaPlay Casino - загальне обговорення

BacanaPlay Casino - загальне обговорення

 від Anonymized436
|
9 441 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити BacanaPlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Вони створюють надзвичайні труднощі у виплаті просто розчарування

Автоматичний переклад.
Anonymized436

Привіт Wibrak,

чи можете ви визначити ці труднощі, будь ласка?

Автоматичний переклад.

І дуже складно тут зробити свою здобич

Автоматичний переклад.
robertosalamar009

Ви маєте на увазі депозити? 🤔

Автоматичний переклад.

Привіт, "danilolopes5959" 🙂

printscreen будь ласка.

Автоматичний переклад.

Будьте обережні, Bacanaplay обманює виплату, відмовляючись від KYC, тому неможливо подати запит на виплату. Чат недоступний тільки бот. Запити служби підтримки залишаються без відповіді

Автоматичний переклад.
Anonymized458

Як довго ви намагалися перевірити себе? Звучить серйозно 🤔

Я перевірив його огляд , і там написано "Не приймає гравців з Німеччини". Ну, я думаю, було б добре розглянути можливість подання ще однієї скарги.

Автоматичний переклад.

З минулої п’ятниці, 14.04.23, я намагаюся. Я завантажив необхідні документи, і мені сказали, що я отримаю повідомлення протягом 12 годин. Запити через чат неможливі, оскільки доступний лише чат-бот. На запити електронної пошти служби підтримки відповіді не надходитимуть. Я не вірю, що німецькі гравці не приймаються, оскільки кожен депозит зараховується до лімітів "DrückGlück" і "Euspielothek". Останні два серйозні, і я часто отримував виплати тут. Ну я б хотів подати скаргу, питання тільки куди?

Автоматичний переклад.
Anonymized458

Привіт,

Я боюся, що вам знадобиться трохи довше, оскільки ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та здійснення виплати.

Для мене це звучало так, ніби ви чекали набагато довше. У будь-якому випадку, як я бачу, ви вже подали сюди кілька скарг, тому зробіть це так само. Як варіант, скористайтеся цим посиланням .

Я також надіслав це казино для перевірки, щоб переконатися, що наш огляд точний, коли йдеться про обмежені країни.

Дякуємо за додаткову інформацію.

Що ж, сподіваюся, хтось із казино незабаром відповість 🤞

Автоматичний переклад.

Тепер я побачив, що перевірку зробили. Я зміг ініціювати платіж (вчора він не спрацював). Однак я не отримав жодної пошти чи нічого. Але я дивуюся, чому я пишу 12 годин і відправляю пошту, коли це займає майже тиждень, і я нічого не надсилаю. Я вважаю, що чесність завжди найкраща, так можна уникнути неприємностей.


Автоматичний переклад.
Anonymized458

Ну принаймні відкликання поки що є!

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт. У мене проблема з цим казино. Зняв мій ліміт ставок 7 днів тому. Тепер я чекав 7 днів і нічого не сталося. Тепер я зробив це знову, і мені доведеться чекати ще 7 днів. Але я не хочу цього робити. Я кілька разів просив скасувати мій бонус, щоб я міг зняти свій баланс.

Це приблизно 500 євро.

Автоматичний переклад.

До якого органу можна подати скаргу? Я не зробив нічого поганого, тому не бачу такого поводження.

Я сказав їм, що зараз закрию свій рахунок і хочу виплатити мій кредит. Я підтверджений, тому ніщо не повинно перешкоджати виплаті. Чоловіче, я божевільний. Ніколи раніше зі мною не траплялося.

Автоматичний переклад.
dukino8

У вас є кілька варіантів подання скарги:

https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/

https://thepogg.com/submit-complaint/

Перша ланка — Мальтійське управління ігор, це може бути найповільнішим варіантом. По-друге, thepogg, не впевнений, наскільки швидко вони реагують, але майте на увазі, що їх рішення остаточне, і якщо воно не на вашу користь, ніхто інший не зможе вам допомогти. Третій варіант – подати скаргу до гуру, я рекомендую цей, можливо, ви отримаєте додаткову інформацію щодо вашого відхиленого зняття: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.

Привіт. У мене проблема з цим казино. Зняв мій ліміт ставок 7 днів тому. Тепер я чекав 7 днів і нічого не сталося. Тепер я зробив це знову, і мені доведеться чекати ще 7 днів. Але я не хочу цього робити. Я кілька разів просив скасувати мій бонус, щоб я міг зняти свій баланс.

Це приблизно 500 євро.

Автоматичний переклад.

Мушу сказати, що мені знадобиться детальне пояснення. Який контекст між лімітом ставок – сумою, яку ви можете поставити – та бонусом, який ви хотіли б скасувати?

Допоможіть мені зрозуміти, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Хороший день

Тож я вніс 20 євро з бонусом 50%. З цього завдання я зробив 665 відповідно до поточного стану. До цього моменту всі мої обмеження додатків були встановлені на 0. Мені також не потрібно було встановлювати обмеження для додатків. На жаль, я був настільки дурним, щоб встановити свій щоденний ліміт на 500. Це означає, що після 500 обертань на 1 євро закінчується. Це мене дуже дратувало, тому що я все одно хотів поставити свій бонус, щоб отримати виплату. Тепер я двічі знімав свій ліміт ставок і чекав 2x7 днів. Я в хорошому настрої, коли йду в казино, а ліміт ставок все ще досягнуто. Понад 600 євро на рахунку вже 14 днів, і я нічого не можу зробити. Я писав їм кілька разів. Але говорять речі, які не відповідають дійсності, і раптом я повинен встановити ліміт ставок, хоча я весь час грав без ліміту ставок, і це ніколи не було проблемою. Якщо я закрию рахунок, я отримаю лише 20 євро, яких я не бачу. Чому б вам не перевірити це казино? Не може все так бути.


Автоматичний переклад.
dukino8

Мені шкода, але через те, що текст автоматично перекладається англійською для мене, я боюся, що сенс транзакції втрачено.

Якщо я можу здогадатися, проблема полягає в лімітах азартних ігор. Гадаю, тижневий ліміт? 2 рази відповідно не ставив - решта не розумію. 🙁

Автоматичний переклад.

Знято всі обмеження гри. Потім чекала 7 днів. Все ще. Не можу грати. Redid знову чекав 7 днів. І знову мої обмеження на гру не було знято. Майте відчуття, що нічого не робиться для зняття ігрових обмежень. Я вже написав листа. Але ніякої реакції. Вони просто не хочуть, щоб я продовжував грати. 😡

Ви могли б отримати прибуток. Зі мною такого ще ніколи не траплялося.

Автоматичний переклад.

Я також намагався знизити ліміти гри, тому що вони кажуть, що вам потрібно почекати лише 7 днів, якщо ви їх збільшите. Але навіть це не спрацювало.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого