ФорумКазиноBacanaPlay Casino - загальне обговорення

BacanaPlay Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Anonymized436
|
3928 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити BacanaPlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Вони створюють надзвичайні труднощі у виплаті просто розчарування

Автоматичний переклад.
Anonymized436
1 рік тому

Привіт Wibrak,

чи можете ви визначити ці труднощі, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І дуже складно тут зробити свою здобич

Автоматичний переклад.
robertosalamar009
1 рік тому

Ви маєте на увазі депозити? 🤔

Автоматичний переклад.
alexdossantos2220
1 рік тому

Привіт, "danilolopes5959" 🙂

printscreen будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будьте обережні, Bacanaplay обманює виплату, відмовляючись від KYC, тому неможливо подати запит на виплату. Чат недоступний тільки бот. Запити служби підтримки залишаються без відповіді

Автоматичний переклад.
Anonymized458
1 рік тому

Як довго ви намагалися перевірити себе? Звучить серйозно 🤔

Я перевірив його огляд , і там написано "Не приймає гравців з Німеччини". Ну, я думаю, було б добре розглянути можливість подання ще однієї скарги.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З минулої п’ятниці, 14.04.23, я намагаюся. Я завантажив необхідні документи, і мені сказали, що я отримаю повідомлення протягом 12 годин. Запити через чат неможливі, оскільки доступний лише чат-бот. На запити електронної пошти служби підтримки відповіді не надходитимуть. Я не вірю, що німецькі гравці не приймаються, оскільки кожен депозит зараховується до лімітів "DrückGlück" і "Euspielothek". Останні два серйозні, і я часто отримував виплати тут. Ну я б хотів подати скаргу, питання тільки куди?

Автоматичний переклад.
Anonymized458
1 рік тому

Привіт,

Я боюся, що вам знадобиться трохи довше, оскільки ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та здійснення виплати.

Для мене це звучало так, ніби ви чекали набагато довше. У будь-якому випадку, як я бачу, ви вже подали сюди кілька скарг, тому зробіть це так само. Як варіант, скористайтеся цим посиланням .

Я також надіслав це казино для перевірки, щоб переконатися, що наш огляд точний, коли йдеться про обмежені країни.

Дякуємо за додаткову інформацію.

Що ж, сподіваюся, хтось із казино незабаром відповість 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер я побачив, що перевірку зробили. Я зміг ініціювати платіж (вчора він не спрацював). Однак я не отримав жодної пошти чи нічого. Але я дивуюся, чому я пишу 12 годин і відправляю пошту, коли це займає майже тиждень, і я нічого не надсилаю. Я вважаю, що чесність завжди найкраща, так можна уникнути неприємностей.


Автоматичний переклад.
Anonymized458
1 рік тому

Ну принаймні відкликання поки що є!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. У мене проблема з цим казино. Зняв мій ліміт ставок 7 днів тому. Тепер я чекав 7 днів і нічого не сталося. Тепер я зробив це знову, і мені доведеться чекати ще 7 днів. Але я не хочу цього робити. Я кілька разів просив скасувати мій бонус, щоб я міг зняти свій баланс.

Це приблизно 500 євро.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

До якого органу можна подати скаргу? Я не зробив нічого поганого, тому не бачу такого поводження.

Я сказав їм, що зараз закрию свій рахунок і хочу виплатити мій кредит. Я підтверджений, тому ніщо не повинно перешкоджати виплаті. Чоловіче, я божевільний. Ніколи раніше зі мною не траплялося.

Автоматичний переклад.
dukino8
1 рік тому

У вас є кілька варіантів подання скарги:

https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/

https://thepogg.com/submit-complaint/

Перша ланка — Мальтійське управління ігор, це може бути найповільнішим варіантом. По-друге, thepogg, не впевнений, наскільки швидко вони реагують, але майте на увазі, що їх рішення остаточне, і якщо воно не на вашу користь, ніхто інший не зможе вам допомогти. Третій варіант – подати скаргу до гуру, я рекомендую цей, можливо, ви отримаєте додаткову інформацію щодо вашого відхиленого зняття: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. У мене проблема з цим казино. Зняв мій ліміт ставок 7 днів тому. Тепер я чекав 7 днів і нічого не сталося. Тепер я зробив це знову, і мені доведеться чекати ще 7 днів. Але я не хочу цього робити. Я кілька разів просив скасувати мій бонус, щоб я міг зняти свій баланс.

Це приблизно 500 євро.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мушу сказати, що мені знадобиться детальне пояснення. Який контекст між лімітом ставок – сумою, яку ви можете поставити – та бонусом, який ви хотіли б скасувати?

Допоможіть мені зрозуміти, будь ласка.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Хороший день

Тож я вніс 20 євро з бонусом 50%. З цього завдання я зробив 665 відповідно до поточного стану. До цього моменту всі мої обмеження додатків були встановлені на 0. Мені також не потрібно було встановлювати обмеження для додатків. На жаль, я був настільки дурним, щоб встановити свій щоденний ліміт на 500. Це означає, що після 500 обертань на 1 євро закінчується. Це мене дуже дратувало, тому що я все одно хотів поставити свій бонус, щоб отримати виплату. Тепер я двічі знімав свій ліміт ставок і чекав 2x7 днів. Я в хорошому настрої, коли йду в казино, а ліміт ставок все ще досягнуто. Понад 600 євро на рахунку вже 14 днів, і я нічого не можу зробити. Я писав їм кілька разів. Але говорять речі, які не відповідають дійсності, і раптом я повинен встановити ліміт ставок, хоча я весь час грав без ліміту ставок, і це ніколи не було проблемою. Якщо я закрию рахунок, я отримаю лише 20 євро, яких я не бачу. Чому б вам не перевірити це казино? Не може все так бути.


Автоматичний переклад.
dukino8
12 міс. тому

Мені шкода, але через те, що текст автоматично перекладається англійською для мене, я боюся, що сенс транзакції втрачено.

Якщо я можу здогадатися, проблема полягає в лімітах азартних ігор. Гадаю, тижневий ліміт? 2 рази відповідно не ставив - решта не розумію. 🙁

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Знято всі обмеження гри. Потім чекала 7 днів. Все ще. Не можу грати. Redid знову чекав 7 днів. І знову мої обмеження на гру не було знято. Майте відчуття, що нічого не робиться для зняття ігрових обмежень. Я вже написав листа. Але ніякої реакції. Вони просто не хочуть, щоб я продовжував грати. 😡

Ви могли б отримати прибуток. Зі мною такого ще ніколи не траплялося.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Я також намагався знизити ліміти гри, тому що вони кажуть, що вам потрібно почекати лише 7 днів, якщо ви їх збільшите. Але навіть це не спрацювало.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого