ГоловнаФорумКазиноAmerica777 Casino - загальне обговорення

America777 Casino - загальне обговорення

12 міс. тому від dmitry87
|
2 229 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
12 міс. тому
Тут ви можете обговорити America777 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
12 міс. тому

У вас на сайті є казино Канада 777 за всіма візуальними параметрами Америка 777 і Канада 777 робота одних і тих же людей

Автоматичний переклад.
dmitry87
12 міс. тому

Хм, це може бути правдою, але я спробував дізнатися, який у них власник, і нічого не знайшов, тому я не знаю, чи ці казино якось пов’язані.

У будь-якому випадку, ви граєте в цьому конкретному казино чи просто знайшли цей збіг?

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Привет Jaro, у этих казино , очень похожий интерфейс, бонусная политика, онлайн чат, и названия какие звучные, 🇺🇸, Канада 🇨🇦, осталось еще открыть , казино с названием Лас Вегас😂🤣🤣

dmitry87
11 міс. тому

Так, ці імена дуже схожі, і за кожним стоїть 777. Але, як я вже сказав, я не знайшов між ними жодного стосунку.

Якщо говорити про казино America777, чи грали ви тут і чи маєте досвід? 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

І це новий спосіб для казино цієї мережі не виплачувати виграші з безкоштовних акцій. Антиреклама за 50 євро. Тримайся від них подалі. (:



filefile

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized713
3 міс. тому

Проте ви просили додаткових пояснень? Що саме є причиною всього цього?

Ми можемо вам чимось допомогти?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Мені дуже подобається це казино, керівництво дуже гарне, а різноманітність дуже хороша, воно стає моїм номером один, моїм улюбленим.

Автоматичний переклад.
djavancorreafinger
4 тиж. тому

Привіт, тобі подобається казино за твоїми словами? Чи вдалося вам пройти процедуру вилучення або KYC? Окрім керівництва, чи ще щось хотілося б відзначити? Чи є щось, що ви б покращили в казино? 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Насправді я насолоджувався цим. Сьогодні, незважаючи на те, що я звернувся до служби підтримки на всі свої запитання, я добре заробив. Перше зняття сьогодні я зробив через BONUS1, де я "зняв" 110 доларів США. Мені знадобилося багато часу, щоб увійти, тому я пішов туди і вклав ще 10 (я запитав у служби підтримки, чи все гаразд), і тепер баланс нульовий, я зробив простий депозит 10 і раптом наблизився до 200 доларів США У цей момент я почав натискати, щоб очистити його. Я зупинився і зняв 150 доларів США, і залишилося 9, і все з реального балансу. Але ВІН НЕ ВХОДИВ І МЕНЕ ЗАБЛОКУВАЛИ, я не можу вийти на зв'язок по електронній пошті і навіть через чат підтримки.


Я був дуже щасливий, тому що це перше місце, де я грав з криптовалютою, і я думаю, що тому я платив занадто багато, я добре вигравав, потім вони забрали мою удачу. Що ще гірше, якщо я буду грати в іншого, я втрачу лише те, що я виграв у цих провайдерів, тож, логічно, вони заберуть багато, доки це знову не заплатить добре. Але подивимося, що буде. Що б не трапилося, я все повідомлю, повернуся й розповім, як усе вийшло.

Дякую всім

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

так Я вже зробив близько 5 вилучень і приблизно 3 зняття.

Тепер я забанений і не можу вийти на зв'язок

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
djavancorreafinger
3 тиж. тому

Отже, якщо ви не можете зв’язатися з казино, як саме ви хочете вирішити цю проблему? Якщо ви не можете зв’язатися, а ні в чаті, ні в електронній пошті немає відповіді, будь ласка, повідомте нас, і ми постараємося вам допомогти, якщо ви вважаєте, що не порушували жодних правил бонусів і не робили нічого поганого.

Буду чекати подальшого розвитку подій.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Привіт, доброго ранку, дякую за підтримку, вчора вони прийшли поговорити зі мною електронною поштою, під час матчу сталася помилка, мене перевіряють, мене заблокували, і я не зробив нічого поганого, це була системна помилка. Я сказав службі підтримки, що в матчі виникла проблема, і гра більше не працює. мабуть це ти сказав. Мені шкода, що я вклав 160 і збирався вивести 260 після 48 годин майже прямої гри.

Я збираюся почекати і подивитися, що вони вирішать, перш ніж подавати скаргу.


Тим часом я граю в інші ігри, але зараз я просто програю, баланс не йде вгору, лише вниз по сходах.

Дякуємо партнеру

Автоматичний переклад.
djavancorreafinger
3 тиж. тому

Я б рекомендував ні в що не грати, поки все не розбереться. Щоб у разі перемоги не мати проблем.

Тому я також чекаю, що ви знайдете, і якщо нічого не станеться, повідомте мені.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Привіт, усе гаразд, дуже хороша команда казино América777 зв’язалася зі мною, і я пояснив, що сталося, і все гаразд, і я не мав жодних втрат. Я знову дуже задоволений казино América777.


Дуже дякую, рекомендую на 100%, для мене на сьогоднішній день він один з найкращих. Дякую, вони зрозуміли ціну і опублікували її, залишилося лише обробити виведення, потім я знову внесу. Всього тобі найкращого.

Автоматичний переклад.
djavancorreafinger
3 тиж. тому

Чудові новини, я радий, коли все вирішилося і казино вчинило правильно. Таким чином вони можуть сказати, що вони також залишили гравця, який любить грати тут, тож очевидно виграшна ситуація для обох сторін.

Не соромтеся написати, що ви робили з виведенням і чи отримали гроші.

Сподіваюся, все пройде гладко.

Автоматичний переклад.
Опубліковано djavancorreafinger видалено
djavancorreafinger
3 тиж. тому

Звичайно, якщо щось піде не так і виникне проблема, зв’яжіться зі мною. Буду сподіватися, що так не буде, і все буде добре, і ви зможете вивести більше грошей.

Проте, якщо ви хочете щось сказати, я буду тут.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт,


це казино використовує підроблені слоти, я випробував це, граючи в свої улюблені слоти. Треба занести в чорний список, недарма вони працюють без ліцензії.


Вони навіть прислали мені 200 доларів як компенсацію, тому я мовчу. Але оскільки вони продовжують використовувати підроблені слоти після того, як я їх про це попередив, наш контракт розірвано.


Не кажучи вже про те, що я надіслав лист із проханням закрити свій обліковий запис 4 чи 5 днів тому, але не отримав відповіді.

Змінено автором 6 дн. тому
Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Тут все добре, вирішено.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого