10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Ace of Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені більше не дозволять грати, якщо я не зніму свій виграш, який становить 1066 доларів США… а потім каже, що занадто зняття, у мене є депозит 58 доларів? Який у цьому сенс?
They won’t let me play anymore unless I withdrawal my winnings which is $1,066 … and then says too withdrawal I have too deposit $58 ? How does this make any sense?
Я реєструюся, отримую бонус у розмірі 38 доларів, я теж граю в азартні ігри на 1066 доларів, і там написано таке лайно і коли я намагаюся зняти, з’являється повідомлення, що я вклав 58 доларів… хтось знає, про що це?
I sign up get a 38$ bonus I gamble up too $1066 and it says this shitand when I try withdrawing it says I have too deposit $58… anybody know what this is about?
Мені більше не дозволять грати, якщо я не зніму свій виграш, який становить 1066 доларів США… а потім каже, що занадто зняття, у мене є депозит 58 доларів? Який у цьому сенс?
They won’t let me play anymore unless I withdrawal my winnings which is $1,066 … and then says too withdrawal I have too deposit $58 ? How does this make any sense?
Судячи зі знімка екрана, тільки VIP-учасники або гравці з вищим рівнем облікового запису можуть мати більший баланс. Чи ознайомилися ви, наприклад, з його умовами?
Крім того, звідки ви взяли суму депозиту, яку потрібно додати? Я обов’язково відповів би на це повідомлення, попросивши пояснення. 🤷♀️
На перший погляд, це звучить безглуздо, отже, буде доречним подальше пояснення.
Ви можете спробувати це?
Based on the screenshot, only VIP members or players with higher account levels may hold larger balances. Have you consulted its terms, for instance?
Also, where did you get the deposit amount you need to add? I would definitely reply to that message, asking for an explanation. 🤷♀️
For the first glympse, it sounds silly, hence, further explanation would be in order.
Can you try that?
Відповідно до того, що написано на скріншоті, це має бути депозит для підтвердження, оскільки ви збираєтеся зняти кошти вперше, що має бути добре. Звичайно, якщо ви не впевнені, ви можете звернутися до служби підтримки та запитати їх.
Що ти думаєш ?
So according to what it says in the screenshot it should be a verification deposit since you are going to withdraw for the first time which should be fine. Of course if you are not sure you can check with support and ask them.
What do you think ?
Не вдається зібрати Ace of Casino
Can't collect Ace of Casino
Привіт.
Я коротко проглянув вашу скаргу , щоб з’ясувати суть справи, тому що депозит підтвердження потрібен, коли водночас ваш баланс не можна збільшити до досягнутого ліміту. Я правильно зрозумів, будь ласка?
Зазвичай початковий депозит для перевірки потрібен заздалегідь, щоб підтвердити бажаний варіант оплати, який ви також можете використати для зняття коштів.
Казино має синхронізувати ваш обліковий запис із цим способом оплати за допомогою підтвердження депозиту. Я також помітив, що вам, мабуть, знадобиться допомога з розумінням процедури KYC. Я хотів би трохи допомогти з цим.
Це підтвердження облікового запису, де ярлик KYC означає «Знай свого клієнта»:
Наразі достатньо зрозуміти, що перевірка є найважливішим кроком , оскільки після того, як її буде позначено як завершену, у клієнта буде повністю схвалений обліковий запис. Їх ім’я, прізвище, домашню адресу та вік (до дня народження) перевірено та перевірено. Оскільки багато казино вимагають посвідчення особи з фотографією або іноді навіть селфі, оператор часто має фотографію клієнта.
Джерело: iGaming Player Verification and AML 👈 Не зволікайте, зареєструйтесь на свій безкоштовний електронний курс.
Однак я також хотів би зробити цю інформацію доступною для інших:
« Ми настійно рекомендуємо більше не вносити гроші в Ace of Casino. З нашої точки зору, це виглядає як шахрайське казино».
Наразі я чекаю, поки скарга просуватиметься далі. 🙏
Hello.
I went through your complaint briefly to find out the matter, because the verification deposit is needed when at the same time your balance can't be increased to the limit reached. Did I get it correctly, please?
Usually, the initial verification deposit is needed in advance to verify your preferred payment option, which you may also use for the withdrawal.
The casino needs to sync your account with this payment option through the verification deposit. I also spotted that you could probably use some help understanding the KYC procedure. I'd like to help with that a bit.
It is an account verification, where the KYC shortcut means "Know Your Customer":
For now, it's enough to understand that verification is the most crucial step because once it's marked as completed, that customer has a fully approved account. Their name, surname, home address, and age (through birthday) have been checked and verified. As many casinos will require an ID with a photo or sometimes even a selfie, the operator often has a photograph of the customer.
source: iGaming Player Verification and AML 👈 Don't hesitate to enroll in your free e-course.
However, I'd also like to make this information available to others:
"We strongly advise against depositing any more money into Ace of Casino. From our perspective, it appears to be a fraudulent casino."
For now, I would wait for the complaint to progress further. 🙏
Я чекаю, але я вже вніс у них депозит. Не знаю, навіщо мені робити ще один. Дякую за інформацію про kyc, насправді мене щойно підтвердило інше казино, і це не коштувало мені ні копійки
I am waiting, but I have already made a deposit with them. Not sure why I would have to make another one. Thanks for the kyc info, I actually just got verified by another casino and it didn't cost me a dime
Мені сказали, що я більше не можу грати, доки не зроблю зняття, але хочуть, щоб я зробив другий депозит, перш ніж зможу зняти перший. Як бачите, мої виграші становлять понад чотириста тисяч доларів, але спочатку вони хочуть отримати 58 доларів
They told me I could not play anymore until I made a withdrawal but they want me to make a second deposit before I can make first withdraw. As you can see my winnings total over four hundred thousand dollars yet they want 58 dollars first
Я чекаю, але я вже вніс у них депозит. Не знаю, навіщо мені робити ще один. Дякую за інформацію про kyc, насправді мене щойно підтвердило інше казино, і це не коштувало мені ні копійки
I am waiting, but I have already made a deposit with them. Not sure why I would have to make another one. Thanks for the kyc info, I actually just got verified by another casino and it didn't cost me a dime
Привіт. Мені не здається, що вони попросили ще один депозит, хоча ви вже зробили його раніше. Цікаво, чи використовуєте ви один і той самий метод оплати для внесення та зняття коштів? 🤔 Просто думаю, що якщо ви використовуєте інший спосіб оплати, це може бути причиною того, що вони просять ще один депозит. Хоча не кажучи, що це насправді так.
Для перевірки в казино може знадобитися депозит у зв’язку з необхідністю зняття, і його не слід розуміти як плату за KYC.
Hello. It doesn't seem to me all right, that they asked for another deposit, despite you have already done one before. Have you use the same payment method for both, deposit and the withdrawal, I wonder? 🤔 Just thinking maybe if you use some different payment method, it could be the reason they ask for another deposit. Not saying that is actually that case, though.
In order to get verified at the casinos, the deposit may be needed due to the necessity of withdrawal, and is not meant to be understood as a fee for the KYC.
Мені сказали, що я більше не можу грати, доки не зроблю зняття, але хочуть, щоб я зробив другий депозит, перш ніж зможу зняти перший. Як бачите, мої виграші становлять понад чотириста тисяч доларів, але спочатку вони хочуть отримати 58 доларів
They told me I could not play anymore until I made a withdrawal but they want me to make a second deposit before I can make first withdraw. As you can see my winnings total over four hundred thousand dollars yet they want 58 dollars first
Ви справді запитували службу підтримки, для чого ці 58 доларів? На жаль, без їхнього пояснення ми не можемо судити, чи справді запит має сенс. Спробуйте також зробити так, як порадила Радка у своєму дописі вище, і зачекайте, поки скарга піде далі. 🙏 Я думаю, тут потрібно бути дуже обережним.
Have you actually asked the support, what is the $58 for? Unfortunately, without an explanation from them, we can't judge whether the request really makes any sense. Try also to do as Radka advised in her post above, and wait for the complaint to go further. 🙏 I think you need to be really careful here.
Привіт і дякую, що вислухали. Я читав інші скарги щодо "Ace of Casino", і моя майже така ж скарга. У мене є кілька невилучених коштів, загальна сума яких становить прибл. 15 000 $ плюс 336 $, які я не зняв і не грав далі, тому що я вірю, що вони обманюють людей, і я більше не даю їм грошей. Я взяв початкові 58 доларів, щоб мати можливість «зняти свої гроші, коли вони досягнуть 1000 доларів. Мені здалося дивним, що так легко виграти. Ви можете легко виграти 600 доларів або більше за 10 хвилин. Коли я запитав жінку в чаті про оплату вона сказала, що мені потрібно буде заплатити додатково 30 доларів, щоб стати срібним учасником, і тоді мої кошти будуть виплачені протягом 30 хвилин. Я заплатив 30 доларів, але так і не отримав своїх коштів. Гроші, які ми вносимо, надходять на рахунок PayPal під жіноче ім’я. Я продовжую намагатися зв’язатися з ЧАТОМ і надіслав електронний лист до служби підтримки, але ніхто не відповідає. Я сподіваюся, що ви зможете допомогти нам довірливим людям, які потрапили в їх пастку, і я сподіваюся, що ми всі зможемо отримати належні нам гроші. Цим людям потрібно бути зупиненим і притягнутим до відповідальності. Ще раз дякую.
Hello & thanks for listening. I've read other complaints regarding "Ace of Casino" & mine is pretty much the same complaints. I have multiple withdrawals pending which total approx. $15,000 plus $336 that I didn't withdrawal or play further bc I do believe they are scamming people & I'm not giving them any more money. I pd the initial $58 to be able to "withdrawal my money after it reached $1000. Thought it strange that it was so easy to win. You can easily win $600 or more in a matter of 10 minutes. When I questioned the lady on chat about payment she said I would need to pay an additional $30 to become a Silver Member & then my funds would be paid within 30min. I paid the $30 & never received my funds. The money we are depositing is going to a PayPal Account under a women's name. I keeping trying to reach CHAT & have emailed Support but neither answers. I'm hoping you are able to help us trusting folks who fell into their trap and I hope that we can all get monies due us. These people need to be stopped & held accountable. Again thank you.
Вітаю, щодо самого казино та інформації про нього, я б сказав, що це був не найкращий вибір для гри тут. Ви бачили індекс безпеки , який є досить низьким разом із попередженнями?
Щодо вашої ситуації та зняття коштів, я бачу, що вам довелося двічі внести гроші, щоб зняти гроші та отримати срібний учасник. Скільки часу триває весь цей процес, що ви не отримуєте грошей? Я також бачу, що вони не відповідають на ваші електронні листи чи чат, що, звичайно, неприємно.
Тож дайте мені додаткову інформацію, і ми побачимо, що можна зробити.
Greetings, regarding the casino itself and the information about it, I would say that it was not the best choice to play here. Have you seen the safety index which is quite low along with the warnings ?
As for your situation and withdrawals, I see that you had to deposit twice to withdraw money and to get to the silver member. How long has this whole process been going on that you haven't received any money ? I also see that they don't answer your emails or chat, which is certainly not nice.
So let me know some more additional information and we will see what can be done.
Я помітив схожі казино з однаковими структурами. Як Facebook дозволяє це на своїй платформі та як PayPal залишається причетним до цього обману
I have noticed similar casinos with same structures. How does Facebook allow this on their platform and how does PayPal stay involved in this deception
Ніколи не отримував зняття, я б взяв чек, якби він був хорошим
Never got a withdrawal, I would take a check if it was good
Мені сказали, що лише 58,00 доларів США підтвердять обліковий запис перед зняттям, і це завжди та сама людина в чаті
Was told only $58.00 would verify account before withdrawal and it's always the same person in chat
Мене ніколи не просили заплатити, я надав банківську інформацію, але ніколи не повинен був платити за це
I have never been asked to pay, I have given bank info but never had to pay for it
Мені також здалося дивним, що виграти було так легко, тому я створив кілька облікових записів і навіть попросив свого друга створити один і легко виграв понад 1000 до 6000 за лічені секунди, поки вони не зупинять вас і не попросять внести гроші, щоб також зняти або теж продовжуй грати.... Цей сайт на 100% шахрайський!
I also thought it was weird it was so easy too win so I made multiple accounts and even had my gf make one and easily won over 1,000 up too 6,000 in just seconds until they stop you and ask you too deposit money in order too withdrawal or too continue playing …. This site is 100% a scam!
Я помітив схожі казино з однаковими структурами. Як Facebook дозволяє це на своїй платформі та як PayPal залишається причетним до цього обману
I have noticed similar casinos with same structures. How does Facebook allow this on their platform and how does PayPal stay involved in this deception
Привіт. Вибачте, але якщо інші платформи не знають про ці шахрайські дії, вони нічого з цим не зроблять. Тож, мабуть, найкраще — повідомити їм, що ви скажете? Тепер я бачу, що більше гравців цього казино мають подібні проблеми, тому було б найкраще повідомити про це, і ніхто не може це зробити, лише ті гравці, які мають ці проблеми.
Hello. Sorry to tell you, but if the other platforms do not know about these fraudulent activities, they won't do anything about it. So probably the best thing is to let them know, what do you say? I can see now, that more players from this casino have similar issues, so it would be the best to report it, and no one can do it, only those players experiencing these issues.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.