3 р. тому
Тут ви можете обговорити 24betting Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, будь ласка, зв'яжіться з казино. Ми тут не казино. Треба сказати, що вам доведеться почекати трохи довше одного дня. Особливо на вихідних. 🙂
Hello, please contact the casino. We are not the casino here. Must say that you should wait a bit longer than one day. Especially during the weekend. 🙂
Привіт команда,
1.24betting.com чітко показує, що на веб-сайті немає ліміту на зняття коштів, але він приймає лише максимум 1000 рупій і повідомляє, що виведення відбудеться через 2-3 години, але це займає 24 години, і ви просите нас почекати 15 днів.
2. Гуру казино написав у відгуках, що на 24betting.com немає бонусу на депозит, але 24betting.com каже, що для бонусних гравців відкривають кілька акаунтів, щоб скористатися бонусом, і, нарешті, 24 betting.com заблокує рахунок. Якщо гра виграє велика сума.
3 у відгуках caino guru вони згадали хорошу підтримку клієнтів на 24betting.com. але для скарг ми використовуємо гуру казино, щоб вирішити нашу проблему
Hi team,
1.24betting.com clearly shows in website there is no withdraw limit but it accepts only maximum 1lakh inr and it tells withdrawl will happen in 2-3 hours but it takes 24 hrs and you people ask us to wait for 15 days .
2. Casino guru has put in reviews saying that no deposite bonus available in 24betting.com but 24betting.com says that for bonus players open multiple account to make use of bonus and finally 24 betting.com will block the account .if playing win the big amount.
3 in caino guru rewies they have mentioned good customer support at 24betting.com. but for complains we use casino guru to get our issue solved
Привіт,
з якої причини вам сказали казино, будь ласка? Чи отримували ви електронні листи щодо закриття вашого облікового запису?
Не соромтеся вставляти будь-який знімок екрана сюди.
Майте на увазі, що ми не співробітники казино, тому я не можу розблокувати ваш обліковий запис , але я допоможу вам зрозуміти, що могло статися.
Hello,
what reason did the casino tell you, please? Have you received any emails concerning your account closure?
Feel free to paste any screenshot here.
Keep in mind we are not the casino's employees so I can't unblock your account, but I will help you figure out was could happen.
Останні два місяці тому мій обліковий запис 24betting повернувся, і мої гроші також перезавантажилися, але мої зняття не приймаються, будь ласка, допоможіть мені
Last two months back my 24betting account is back and my money also reloaded but still my withdrawals not accepting pls help me
Чесно кажучи, у казино було достатньо часу, щоб вирішити ваше зняття коштів, скаргу закрито як обґрунтовану, і казино отримало безкоштовні бали за ігнорування вашої проблеми.
"На жаль, ми не знаємо, що сталося в цій справі і чому казино відмовило у виведенні коштів. Оскільки казино не відповідало на наші запити, ми вирішили закрити цю справу як невирішену, що матиме значний вплив на індекс безпеки казино. Ми можемо лише сподіватися, що казино знову відкриє цю справу та пояснить, що сталося».
Мені також прикро додати, що його ліцензія є найгіршою у своєму роді, тому ви не можете зв’язатися з ними. 🙁
Frankly, the casino had enough time to solve your withdrawal, the complaint is now closed as justified, and the casino was given free points for ignoring your problem.
"Unfortunately, we don't know what happened in this case and why the casino has denied the withdrawals. Since the casino has remained silent on our requests, we have decided to close this case as unresolved, which will have a significant impact on the casino safety index. We can only hope that the casino will reopen this case and explain what happened."
I'm also sorry to add that its license is the worst of the kind, so you can't reach out to them. 🙁
Привіт. Ви дійсно повинні спробувати зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою щодо цього, це може бути якась технічна проблема. Ви пробували це? А також ви можете перевірити у свого постачальника платіжних послуг, щоб переконатися, що з їхнього боку немає проблем. 🤷♀️ Якщо вам не пощастило з цими рішеннями, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.
Hello. You should actually try to contact the support by email about this, it could easily be some technical issue. Have you tried that? And also you could check with your payment provider, to be sure there is no problem on their side. 🤷♀️ In case you are not in luck with these solutions, please let us know and we will try to help you out.
Сайт казино 24betting Дуже повільне зняття коштів, запит на зняття коштів займає понад 10 днів, підтримка клієнтів у реальному часі не працює, рахунок із великою сумою виграшу заблоковано без інформації, служба підтримки клієнтів надходить лише таку ж відповідь, я думаю, що також відповідь бота, час запиту на зняття коштів підроблений ідентифікатор транзакції, наданий відповідь поштою
24betting casino site Very Slow withdrawal, Withdrawal request taking more than 10 days, Live customer care support not working, High winning amount account means blocked without information, Customer care support mail same reply only coming I think that also bot reply, Withdrawal request time fake transaction id given mail reply
Я бачу, не дуже хороший досвід.
Це може діяти вам на нерви, якщо ви чекаєте на оплату, а навіть служба підтримки не допомагає жодним чином, навіть не інформуючи вас про ситуацію. правильно?
Я радий, що зрештою проблему було вирішено, але я розумію ваше розчарування.
Чи можу я запитати, чи перейшли ви в якесь інше онлайн-казино після цього досвіду?
Not a very good experience, I see.
It could get on your nerves if you wait for your payment and not even support is helping in any way, not even informing you about the situation. Right?
I am glad that the issue was solved at the end, but i surely understand your frustration.
May I ask if you moved to some other online casino after this experience, though?
Ні, мадам, тепер я не граю в ігри казино, тому що мій обліковий запис 24betting працює в обмеженому режимі,
Будь ласка, запропонуйте хороший сайт ігор в казино
Спробую зіграти
No madam, Now i am not play casino games because my 24betting account is restricted mode,
Kindly suggest good casino games site
I will try to play
Отже, ваш рахунок залишився закритим, як я бачу...
Що ж, можливо, ви скоро знайдете більш підходящий сайт. Це підводить мене до вашого запиту про пропозицію: якщо я вас добре розумію, вас найбільше цікавлять хороші ігри. Переглядаючи наш розділ безкоштовних ігор, ви можете знайти казино, які пропонують ігри, які вам подобаються: https://casino.guru/free-casino-games
Знайдіть ігри або постачальника ігор, які вам подобаються, а потім зосередьтеся на цій частині екрана:
Все, що вам потрібно зробити, це прокрутити сайт гри вниз.
Однак другий варіант більше зосереджений на казино, а не на іграх: перегляньте список казино 👈, знайдіть казино з вищим індексом Safet, прочитайте його огляд, зверніться до відгуків користувачів і, якщо вам подобається те, що ви бачите, відвідайте казино .
Дайте мені знати, якщо вам потрібна допомога в пошуку. 🙂
So, your account has remained closed, I see...
Well, perhaps you'll find a more suitable site soon. Which gets me to your request for suggestion: if I understand you pretty well, you are most interested in good games. By looking through our free games section, you can find casinos that offer the games you enjoy: https://casino.guru/free-casino-games
Locate the games or game provider you like and then focus on this part of the screen:
All you need to do is scroll down the game site.
The second option is more focused on the casinos and less on the games, though: Browse the casino list 👈, find casino with higer Safet Index, read its review, consult the user reviews, and if you like what you see, visit the casino.
Let me know if you need help finding one. 🙂
Так, пані, мій обліковий запис 24betting все ще перебуває в обмеженому режимі більше 3 місяців, не можу грати в ігри
Yes madam, My 24betting account is still restricted mode more than 3 month, can't play any games
я розумію
Ви пробували шукати якісь казино так, як запропонувала Радка?
I understand.
Have you tried to look for some casinos the way Radka has suggested?
На жаль, я не знаю, що вам сказати.
Я теж... Я тут новачок.
Зараз я вчуся... вибачте, я не можу допомогти..!
Unfortunately I don't know what to tell you.
Me too... I'm new here.
Now I'm learning...sorry I can't help..!
Δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου πω
Και εγώ.. είμαι καινούρια εδώ.
Τώρα μαθαίνω...σόρι που δεν μπορώ να βοηθήσω..!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.