Привіт, у вас був такий неприємний досвід з ними, і вони не заплатили вам гроші? Або ви маєте справу з ними зараз? Не соромтеся сказати про це більше.
Hi, did you have any such unpleasant experience with them and they didn't pay you the money? Or are you dealing with them now? Feel free to say more about it.
Привіт, Джаро! Чесно кажучи, спочатку обслуговування клієнтів здається швидким, але все це брехня. Мені заплатили 749 фунтів стерлінгів, але я не отримав. Що ж, я справляюся з цим по-своєму, тому що він перестав відповідати. Просто тримайтеся подалі від WINBETNV та будь-яких дочірніх компаній СПІЧНІ ДЖЕКПОТИ
Hi jaro, To be honest the customer service seems quick at first but it is all lies.I have had a payment of £749 which I have not received. Well I am dealing with it in my own way because the stopped responding.just stay away from WINBETNV & any sister companies SPICY JACKPOTS
Тоді гаразд, дякую за роз’яснення. Якщо ви вирішите, що вам потрібна допомога в іншому місці, не соромтеся написати, і ми спробуємо розглянути всю справу.
У всякому разі, вони також сказали, чому ви ще не отримали гроші, чи є якась конкретна причина?
Okay then, thank you for the clarification. If you decide you need help elsewhere, feel free to write and we will try to look into the whole case.
Anyway, did they also tell you why you haven't received the money yet, is there a specific reason behind it?
Я ціную те, що ви робите, але я бачу на вашому веб-сайті, що жодна зі скарг не розглядається, оскільки пряні джекпоти не відповідають. Вони перевіряють цей рахунок, але це нісенітниця, вони не мають наміру платити. Я припускаю, що, будучи в індустрії, ви, мабуть, стикалися з WinbetNV?
I appreciate what you guys do but I can see on your website that none of the complaints are resolved because spicy jackpots do not reply. They are doing a review on that account but that is rubbish,they have no intention of paying. I guess being in the industry you must have come across WinbetNV?
привіт
Дякую за оцінку. Я просто подумав, що ви можете допомогти мені зрозуміти питання, яке ви, здається, ставите, про те, чи стикалися ми з Winbet. Можливо, йдеться про казино, «включаючи doctorspins, superb1,winnercasino та galaxyspins»?
Справа в тому, що наш веб-сайт дуже налаштований, і в багатьох регульованих країнах офіційно неліцензовані казино приховані; Великобританія та Німеччина є чудовими прикладами цього. Таким чином, ви можете не побачити всі огляди. Ми повинні слідувати вимогам місцевих регуляторів... Можливо, це може бути відповідь?
Hi.
Thanks for the appreciation. I just thought you could help me understand the question you seemed to be asking, the one about whether we have come across Winbet. Is it perhaps about casinos "including doctorspins, superb1, winnercasino and galaxyspins"?
The thing is, our website is highly customized, and for many regulated countries, officially unlicensed casinos are hidden; the UK and Germany are great examples of that. Thus, you may not be able to see all the reviews.We have to follow the local regulators dictation... Perhaps this could be the answer?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.