Було чудово познайомитися з обличчями «за лаштунками», хлопці, ви були в курсі всіх моїх хвилювань і проблем із нечесними операторами, і я був вражений подібністю до моєї останньої проблеми, яка знову привела мене сюди з вами, хлопці. і пояснення «прихованих правил» вашим експертом, але мене бентежить те, що я багато чув у нагородах про те, що оператори іноді повинні бути такими суворими до прихованих правил, коли справа стосується посередництва суперечка лише заради їхньої репутації, і, принаймні, тому я зрозумів, однак мій оператор у конфлікті гірший у цьому простому рішенні та хоче, щоб його низька репутація ставала нижчою щодня..,
у будь-якому випадку, вітаємо з вашою великою подією, давайте продовжувати так на довгі роки, було чудово знати всіх «хороших хлопців» сьогодні, і якби мені довелося проголосувати за одного, я б проголосував за Vulkan Vegas як мого улюбленого! 😉
ура!
Дралілілопез
It was awesome to get to know the faces "behind the scenes" you guys were just on point of all of my worries and problematics with the unfair operators and I was amazed of the similarities to my latest issue that brought me here with you guys again and the explanation of the "hidden rules" by your expert, but what bums me down is that I heard a lot in the awards that the operators have to sometimes no to be so strict to the hidden rules when it comes to a mediation of a dispute just for the sake of their reputation and, at lease that’s why I understood, however my operator in conflict is the worse at that simple solution and wants to keep his low reputation getting lower each and every day..,
anyways, congratulations on your big event let’s keep it going for years to come it was awesome to know all the "good guys" today and If I had to vote for one I’ll vote for Vulkan Vegas as my favourite one! 😉
cheers!
Dralililopez
Автоматичний переклад.