Ось дещо зі сказаного:
система "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Франсіско Делагуагуа майже осліп через катаракту, пов’язану з іншими
серйозні нерозв'язні проблеми із зором.
Це система, якою він часто користувався і яку він називав своєю.
Динаміка настільки проста, що немає потреби пояснювати, як вона працює.
Її публікація – данина пам’яті цьому невтомному борцю з кермом, який він мав,
Як і всі, погані і хороші дні, але він вижив.
Zechnas/2014.
}
метод "основний"
почати
під час початку нового сеансу
почати
// Виклик ставки на початок і прогрес.
виклик «почати»;
кінець
// Виклик підпрограм
виклик "ставки";
виклик «чек»;
кінець
метод "почати"
почати
список копіювання [кут(2:6),кут(14:18),кут(26:30),кут(2:6),кут(14:18),кут(26:30),кут(2:6) ), кут (14:18), кут (26:30) ,
кут(2:6),кут(14:18),кут(26:30),кут(2:6),кут(14:18),кут(26:30),кут(2:6),кут (14:18), кутовий (26:30),
кут(2:6),кут(14:18),кут(26:30),кут(2:6),кут(14:18),кут(26:30),кут(2:6),кут (14:18), кутовий (26:30),
кут(2:6),кут(14:18),кут(26:30),кут(2:6),кут(14:18),кут(26:30),кут(2:6),кут (14:18),corner(26:30)] для «розсувного» розташування запису;
список копіювання [кут(1:5),кут(13:17),кут(25:29),кут(1:5),кут(13:17),кут(25:29),кут(1:5) ), кут (13:17), кут (25:29),
кут(1:5),кут(13:17),кут(25:29),кут(1:5),кут(13:17),кут(25:29),кут(1:5),кут (13:17), кутовий (25:29),
кут(1:5),кут(13:17),кут(25:29),кут(1:5),кут(13:17),кут(25:29),кут(1:5),кут (13:17), кутовий (25:29),
кут(1:5),кут(13:17),кут(25:29),кут(1:5),кут(13:17),кут(25:29),кут(1:5),кут (13:17),corner(25:29)] для макета запису "sliding2";
список копіювання [кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36), кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36), кут (8:12) ), кут (20:24), кут (32:36),
кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36), кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36), кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36),
кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36), кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36), кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36),
кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36), кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36), кут (8:12), кут (20:24), кут (32:36)] для макета запису "sliding3";
список копіювання [кут (7:11), кут (19:23), кут (31:35), кут (7:11), кут (19:23), кут (31:35), кут (7:11) ), кут (19:23), кут (31:35),
кут (7:11), кут (19:23), кут (31:35), кут (7:11), кут (19:23), кут (31:35), кут (7:11), кут (19:23), кутовий (31:35),
кут (7:11), кут (19:23), кут (31:35), кут (7:11), кут (19:23), кут (31:35), кут (7:11), кут (19:23), кутовий (31:35),
кут (7:11), кут (19:23), кут (31:35), кут (7:11), кут (19:23), кут (31:35), кут (7:11), кут (19:23),corner(31:35)] для макета запису "sliding4";
set list [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] запис "послідовності" даних; // Типова прогресія для гри в десятки або стовпці.
поставити 1 в індексі «ковзного» макета запису;
поставити 1 в індекс макета запису "sliding2";
поставити 1 в індекс макета запису "sliding3";
поставити 1 в індекс макета запису "sliding4";
поставте 3 у стовпчик b
кінець
метод "перевірка"
почати
// Перевірка посилення
якщо нетто > 0
почати
поставити 1 в індексі даних «наслідування» запису;
кінець
якщо нетто < 0
//перевірка збитків
почати
додати 1 до індексу даних «наступності» запису;
кінець
якщо індекс даних "наступності" запису > кількість даних "наступності" запису
почати
поставити 1 в індексі даних «наслідування» запису;
кінець
кінець
метод "ставки"
почати
розміщувати 100% запису «наслідування» даних у «розсувному» макеті запису;
помістіть 100% запису даних "суцесії" в макет запису "sliding2";
помістіть 100% запису даних "суцесії" в макет запису "corridizas3";
помістіть 100% запису даних "суцесії" в макет запису "corridizas4";
поставте 3 у стовпчик b
якщо запис "розсувного" індексу макета >= кількість записів "ковзного" макета
почати
поставити 1 в індексі «ковзного» макета запису;
кінець
інше
почати
додати 1 в індекс «ковзного» макета запису;
кінець
// 2
якщо індекс макета запису "sliding2" >= кількість макетів запису "sliding2".
почати
поставити 1 в індекс макета запису "sliding2";
кінець
інше
почати
додати 1 в індекс макета запису "sliding2";
кінець
//3
якщо запис "ковзного" індексу макета >= кількість запису "ковзного" макета
почати
поставити 1 в індекс макета запису "sliding3";
кінець
інше
почати
додати 1 в індекс макета запису "sliding3";
кінець
// 4
якщо індекс макета запису "sliding4" >= кількість макетів запису "sliding4".
почати
поставити 1 в індекс макета запису "sliding4";
кінець
інше
почати
додати 1 в індекс макета запису "sliding4";
кінець
якщо банкролл > 0
почати
дисплей
«Ви щойно виграли принаймні 2 фішки.
Це був мінімум, передбачений системою.
Засідання буде закритим. Почати все заново."
кінець
якщо банкрол < -30
почати
дисплей
«Ти просто втратив достатньо.
Це був максимум, запланований для системи.
Засідання буде закритим. Почати все заново."
зупинити сеанс
кінець
Кінець
Here is some of what was said:
system "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Francisco Delaguagua has ended up almost blind due to cataracts associated with others
serious unsolvable vision problems.
This is a system that he used frequently and that he claimed as his own.
The dynamics are so easy that there is no need to explain how they work.
Its publication is a tribute to this tireless fighter against the wheel he had,
Like everyone, bad and good days, but he survived.
Zechnas/2014.
}
method "main"
begin
while starting a new session
begin
// Call to the start and progression bet.
call "begin";
end
// Call subroutines
call "bets";
call "check";
end
method "begin"
begin
copy list [corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6 ), corner(14:18), corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30)] for record "sliding" layout;
copy list [corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5 ),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29)] for record "sliding2" layout;
copy list [corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12 ),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36)] for record "sliding3" layout;
copy list [corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11 ),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35)] for record "sliding4" layout;
set list [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] record "sequence" data; // Typical progression for dozens or columns game.
put 1 in record "sliding" layout index;
put 1 in record "sliding2" layout index;
put 1 in record "sliding3" layout index;
put 1 in record "sliding4" layout index;
put 3 in column b
end
method "check"
begin
//Gain check
if net > 0
begin
put 1 in record "succession" data index;
end
if net < 0
//loss check
begin
add 1 in record "succession" data index;
end
if record "succession" data index > record "succession" data count
begin
put 1 in record "succession" data index;
end
end
method "bets"
begin
put 100% record "succession" data in record "sliding" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "sliding2" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "corridizas3" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "corridizas4" layout;
put 3 in column b
if record "sliding" layout index >= record "sliding" layout count
begin
put 1 in record "sliding" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding" layout index;
end
// 2
if record "sliding2" layout index >= record "sliding2" layout count
begin
put 1 in record "sliding2" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding2" layout index;
end
//3
if record "sliding" layout index >= record "sliding3" layout count
begin
put 1 in record "sliding3" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding3" layout index;
end
// 4
if record "sliding4" layout index >= record "sliding4" layout count
begin
put 1 in record "sliding4" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding4" layout index;
end
if bankroll > 0
begin
display
"You just won at least 2 chips.
It was the minimum provided for the system.
The session will be closed. Start again."
end
if bankroll < -30
begin
display
"You just lost enough.
It was the maximum planned for the system.
The session will be closed. Start again."
stop session
end
End
Aquí algo de lo dicho:
system "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Francisco Delaguagua ha terminado casi ciego por unas cataratas asociadas a otros
graves problemas sin solución en la vista.
Este es un sistéma que el usaba con frecuencia y que se atribuía como propio.
La dinámica es tan fácil que no hay que exponer su funcionamiento.
Su publicación es un tributo a éste luchador incansable contra la rueda que tuvo,
como todos, dias malos y buenos, pero que sobrevivió.
Zechnas/2014.
}
method "main"
begin
while starting una new session
begin
// Llamada a la apuesta de inicio y progresion.
call "comenzar";
end
// LLamada subrutinas
call "apuestas";
call "chequeo";
end
method "comenzar"
begin
copy list [corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30)] para record "corredizas" layout;
copy list [corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29)] para record "corredizas2" layout;
copy list [corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36)] para record "corredizas3" layout;
copy list [corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35)] para record "corredizas4" layout;
set list [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] record "sucesion" data; // Progresión típica para juego a docenas o columnas.
put 1 en record "corredizas" layout index;
put 1 en record "corredizas2" layout index;
put 1 en record "corredizas3" layout index;
put 1 en record "corredizas4" layout index;
put 3 en column b
end
method "chequeo"
begin
//Chequeo ganancia
if net > 0
begin
put 1 en record "sucesion" data index;
end
if net < 0
//Chequeo pérdida
begin
add 1 en record "sucesion" data index;
end
if record "sucesion" data index > record "sucesion" data count
begin
put 1 en record "sucesion" data index;
end
end
method "apuestas"
begin
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas2" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas3" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas4" layout;
put 3 en column b
if record "corredizas" layout index >= record "corredizas" layout count
begin
put 1 en record "corredizas" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas" layout index;
end
// 2
if record "corredizas2" layout index >= record "corredizas2" layout count
begin
put 1 en record "corredizas2" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas2" layout index;
end
//3
if record "corredizas" layout index >= record "corredizas3" layout count
begin
put 1 en record "corredizas3" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas3" layout index;
end
// 4
if record "corredizas4" layout index >= record "corredizas4" layout count
begin
put 1 en record "corredizas4" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas4" layout index;
end
if bankroll > 0
begin
display
" Acaba de ganar mínimo 2 fichas.
Era lo mínimo previsto para el sistema.
La sesión se cerrará. Comience de nuevo."
end
if bankroll < -30
begin
display
" Acaba de perder lo suficiente.
Era lo máximo previsto para el sistéma.
La sesión se cerrará. Comience de nuevo."
stop session
end
End
Автоматичний переклад.