Привіт знову!
Чесно кажучи, це, ймовірно, тому, що, виходячи з ваших наступних публікацій, я не вважаю, що казино зробило щось неправильне.
Як я вже згадував раніше, наприклад:
«Я б сказав, що казино має рацію, коли вони кажуть, що ви вирішуєте, чи хочете ви отримати бонус.
Декілька хвилин я був переконаний, що ви сказали, що вам було надано бонус автоматично, але у вашій відповіді цей пункт повністю відсутній. "
Якщо ви свідомо взяли бонус і не прочитали умови, то це поганий досвід, викликаний вашою неінформативною дією. Якщо бонус було додано на ваш рахунок автоматично, це вкрай несправедливо. Але я запитав вас, як це сталося, і ви залишили це без відповіді. Тому я сприйняв це як вирішений варіант.
Можливо, це пов’язано з тоном?
Я також розумію, що ви вважаєте, що казино помилилося з відсотком, але вони, з іншого боку, здається, думають, що все добре. Або, принаймні, це те, що я поки що думаю. Я б проконсультувався з правилами бонусів, і якби я зміг знайти доказ того, що казино допустило помилку, я вважаю, що було б добре зіткнутися з ними знову. Якщо умови бонусу прийнятні, я б сприйняв це як неправильне припущення зі свого боку і подумав, чи подобається мені те, як вони «нагороджують» лояльних клієнтів.
Майже схоже, що ми повертаємося до точки, коли ви не можете зняти всі виграні гроші, що, на жаль, цілком нормально для багатьох бонусів. Можливо, я не розумію «наслідків, які можуть виникнути».
Я вважаю, що уважне обмірковування кожного бонусу — найкращий спосіб уникнути того самого негативного досвіду знову; співробітники казино не можуть зробити це за вас; бонуси повинні відповідати вашим очікуванням і стилю гри...
Зі свого досвіду, на жаль, я можу дозволити вам подумати, що це якось незвичайна ситуація, і ви повинні бути розчаровані, оскільки якщо ваші очікування, які ви описали досі, залишаться незмінними, ви цілком готові повторити цю помилку.
Я дбаю про те, щоб ви зрозуміли, як працюють бонуси, щоб уникнути того самого розчарування. Не можна досягти цього, виконуючи роль доброго друга, який завжди погоджується. мені шкода
Давайте поговоримо більше. Буду радий, якщо ви виправите те, що я, на вашу думку, досі не правильно зрозумів.
Hi again!
To be honest, it is probably because, based on your subsequent posts, I do not believe the casino did anything wrong completely.
As I mentioned earlier, for example:
"I'd say the casino is quite right when they say it is you who decide whether you want to take the bonus.
For a few moments, I was convinced that you said you had been given the bonus automatically, yet your reply again misses that point completely."
If you took the bonus deliberately and did not read the terms, well, it is a bad experience caused by your uninformative action. If the bonus was added to your account automatically, it is highly unfair. Yet I asked you how it occurred, and you left it unaswered. Thus, I took it as a resolved option.
Could that possibly have to do with the tone?
I also understand you believe the casino made a mistake with the percentage, but they, on the other hand, seem to think all is well. Or at least this is what I think so far. I would consult the bonus rules, and if I could find the proof the casino made a mistake, I think it's good to confront them again. If the bonus terms are okay, well, I would take it as a wrong assumption from my side and would consider whether I like the way they "award" loyal customers.
It almost sounds like we are returning to the point where you can't withdraw all of the money won, which is sadly completely normal for many bonuses. Maybe I am not understanding the "consequences that may arise," though.
I think that carefully considering each bonus is the best way to avoid having the same negative experience again; casino employees cannot do that for you; bonuses should fit your expectations and play style...
From my experiences, it is unfortunate to let you think this is somehow uncommon situation and you should be disappointed because if your expectations you have described so far stay the same, you are quite ready to repeat that mistake.
I care for you to understand how bonuses work just to avoid the very same disappointment. Can't achieve that by playing the nice, always agreeing buddy. I'm sorry.
Let's talk more. I'll be glad if you correct what I in your opinion, have not comprehended correctly thus far.
Автоматичний переклад.