ФорумБонуси та акціїМій невдалий досвід роботи з бонусними кодами IceCasino

Мій невдалий досвід роботи з бонусними кодами IceCasino (Сторінка 2)

1 тиждень тому від Elody
|
614 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Elody
3 дн. тому

Пункт прийнято. Як я вже сказав, наприклад, я вважаю за краще уникати бонусів, щоб мені не доводилося турбуватися про відповідні правила та положення.

Згадка в огляді також говорить «зазвичай», що робить значний вплив у контексті, я б сказав. 🙁

Чудово бачити, що ви так віддано вказуєте на кожну деталь; майте це на увазі під час наступних спроб казино, будь ласка. Мені хотілося б бачити, як ви боретеся з ще одним бонусом!


Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
Radka
3 дн. тому

Я не розумію, чому ваш тон так змінився. Хтось намагається щось у вас відібрати? Я просто хотів відзначити абсурдність ситуації, коли казино не врахувало наслідків, які можуть виникнути. І це розчаровує. Це точно не входить у їхні плани. Але це те, що є. Як маркетолог, я наполегливо рекомендую ICE Casino оцінити їх бонусну політику. Як відомо, реклама не повинна вводити в оману. Поняття «бонус» тут дискусійне.

Автоматичний переклад.
Elody
2 дн. тому

Привіт знову!

Чесно кажучи, це, ймовірно, тому, що, виходячи з ваших наступних публікацій, я не вважаю, що казино зробило щось неправильне.

Як я вже згадував раніше, наприклад:

«Я б сказав, що казино має рацію, коли вони кажуть, що ви вирішуєте, чи хочете ви отримати бонус.

Декілька хвилин я був переконаний, що ви сказали, що вам було надано бонус автоматично, але у вашій відповіді цей пункт повністю відсутній. "

Якщо ви свідомо взяли бонус і не прочитали умови, то це поганий досвід, викликаний вашою неінформативною дією. Якщо бонус було додано на ваш рахунок автоматично, це вкрай несправедливо. Але я запитав вас, як це сталося, і ви залишили це без відповіді. Тому я сприйняв це як вирішений варіант.

Можливо, це пов’язано з тоном?

Я також розумію, що ви вважаєте, що казино помилилося з відсотком, але вони, з іншого боку, здається, думають, що все добре. Або, принаймні, це те, що я поки що думаю. Я б проконсультувався з правилами бонусів, і якби я зміг знайти доказ того, що казино допустило помилку, я вважаю, що було б добре зіткнутися з ними знову. Якщо умови бонусу прийнятні, я б сприйняв це як неправильне припущення зі свого боку і подумав, чи подобається мені те, як вони «нагороджують» лояльних клієнтів.

Майже схоже, що ми повертаємося до точки, коли ви не можете зняти всі виграні гроші, що, на жаль, цілком нормально для багатьох бонусів. Можливо, я не розумію «наслідків, які можуть виникнути».

Я вважаю, що уважне обмірковування кожного бонусу — найкращий спосіб уникнути того самого негативного досвіду знову; співробітники казино не можуть зробити це за вас; бонуси повинні відповідати вашим очікуванням і стилю гри...

Зі свого досвіду, на жаль, я можу дозволити вам подумати, що це якось незвичайна ситуація, і ви повинні бути розчаровані, оскільки якщо ваші очікування, які ви описали досі, залишаться незмінними, ви цілком готові повторити цю помилку.


Я дбаю про те, щоб ви зрозуміли, як працюють бонуси, щоб уникнути того самого розчарування. Не можна досягти цього, виконуючи роль доброго друга, який завжди погоджується. мені шкода

Давайте поговоримо більше. Буду радий, якщо ви виправите те, що я, на вашу думку, досі не правильно зрозумів.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого