ФорумБонуси та акціїГрайте в Croco бездепозитний бонус на 10 фішок

Грайте в Croco бездепозитний бонус на 10 фішок

1 рік тому від jasonvanorden620
|
1621 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Тож я отримав бездепозитний бонус у розмірі 10 доларів США. Після проходження гри я досяг 1200 доларів, коли без попередження чи будь-якого повідомлення 1200 зникло. Чи траплялося таке ще з кимось?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, це досить дивно, що у вас чомусь пропало 1200 доларів. Ви намагалися зв’язатися зі службою підтримки PlayCroco? Також ви можете подати скаргу на нашому сайті. Казино намагається розглядати скарги, незважаючи на те, що це казино із сумнівним рейтингом на нашому веб-сайті.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так точно. Історія мого гравця показує, що я подав заявку на зняття, але я цього не зробив. Я навіть не надав належної ідентифікації, щоб зняти чи внести депозит, я грав на безкоштовні фішки, щоб перевірити це. Не вистачає $1200~. Дякую, що відгукнулися. Я буду подавати скаргу

Автоматичний переклад.
jasonvanorden620
1 рік тому

Це було б найкраще. Я боюся, що без належної перевірки ми б не просунулися далі на форумі.

Було б чудово, якби ви могли повідомляти нам про хід розгляду скарги . Удачі, звичайно!🤞


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Брате, я заробив 180 у казино playcroco та ozwin, чи можу я подати заявку

зняти?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Цікаво, це якась помилка у вашій системі? ви повинні спробувати ще раз і кожного разу, коли ви виграєте, знімайте його для безпеки.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Брате, я заробив 180 у казино playcroco та ozwin, чи можу я подати заявку

зняти?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, вітаємо!

Я б сказав, що ви можете подати заявку будь-коли, чесно кажучи – не питайте мене, я не працюю в казино. 🙂

Почніть із запитань в обох казино та поділіться тим, що ви там дізналися.

Якщо вам вдалося пройти перевірку облікового запису, отримати виграш згідно з правилами та виконати всі вимоги, я б сказав, що з вами все гаразд!

Отже, спробуйте, а потім поверніться, щоб поділитися гарними новинами! 🙂


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Цікаво, це якась помилка у вашій системі? ви повинні спробувати ще раз і кожного разу, коли ви виграєте, знімайте його для безпеки.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Кого ви питаєте, якщо можна? Безумовно, у нашій системі немає помилок щодо виведення коштів.

🙂

Мені подобається ідея, що відкликання — це певний захід безпеки. Зняти тісто, а потім втратити рівновагу – 100% правда.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я даю поради, щоб допомогти власнику теми, що робити 😀

Автоматичний переклад.
pedrooooo89
10 міс. тому

😀 Добре!

з нетерпінням чекаю додаткових порад і порад!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого