2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bally Bet Casino Ontario, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зареєструвалися, коли їхнє казино було схвалено AGCO у Канаді.
Під час першої гри на їхньому сайті я отримав багато прямих програшних ігор з нульовими виплатами, без розкиду, без бонусних обертань, депозит за депозитом із поганими виплатами і жодного вилучення.
Агент зв’язався з живим чатом, який у них є, але не запропонував бонус і хотів завершити чат.
Відчувши згадане під час гри на їхньому сайті, я вирішив зробити перерву. Повернувшись, мені вдалося зняти невелику суму в 40 доларів, залишивши трохи коштів на своєму рахунку, потім нічого, крім прямих ігор з нульовими виплатами, без розкиду та 14 депозитів пізніше того самого лайна, я знову зв’язався з чатом і почув, що є щось, з чим я можу вам допомогти, і знову бонус не пропонується, тому знову активована перерва.
На мою думку, для гравців, які вирішили грати на BetBally, вас попередили, але ви вирішуєте.
Signed up when their Casino was approved by AGCO in Canada.
The first time playing on their site, I received lots of straight losing games of zero payouts, no scatters, no bonus spins popping up, deposit after deposits of poor game payouts and not one withdraw.
Contacted live chat, which they do have, the Agent, wouldn't offer a bonus and wanted to end the chat.
Experiencing the mentioned while playing on their site, I decided to take a break. Upon returning, I managed to withdraw a tiny amount of $40 kept some funds in my account, then nothing but straight games of zero payouts, no scatters and 14 deposits later of the same crap, I contacted live chat again, only to hear is there something I can help you with and again, no bonus offered, so again activated a break.
In my opinion for Players that decide to play on BetBally, you were warned, but you decide.
Нічого, крім проблем з усіма іграми, незалежно від того, чи це слот, чи настільні ігри. Я отримую одне повідомлення про помилку за іншим, вимагаючи вимкнення та перезавантаження.
Я не рекомендую BallyBet Ontario
Nothing but problems with all games regardless if it is a slot or table games. I am getting one error message after another requiring a shut down and restart.
I do not recommend BallyBet Ontario
Зовсім не весело. Можливо, ви звітували в казино? Як сказано в огляді , чат доступний не весь час...
Я намагаюся дізнатися рівень підтримки, який ви можете отримати. 🤔
Not fun at all. Have you reported to the casino, perhaps? As the review says chat is not available the whole time...
I'm trying to find out the level of support you might possibly get. 🤔
Привіт Радка.
Я спілкувався з ними десятки разів. Та сама стара історія. Очистіть історію веб-перегляду, виконайте повний перезапуск, і це має вирішити проблему. Я не можу бути впевненим, чи трапляється це з іншими, але, на мою думку, Ballybet має закрити дефектні слоти, доки проблеми не будуть вирішені.
Загалом я математик, але мені здається, що кожного разу, коли я змушений виконувати вимикання, мої шанси на перемогу зменшуються.
Будь-яка порада буде дуже вдячна.
Hello Radka.
I have chatted and talked to them dozens of times. Same old story. Clear your browsing history, do a full restart and that should take care of things. I can't be certain if this is happening to others or not, but in my mind Ballybet should shut the defective slots down until the problems are resolved.
I am by any stretch a mathematician but it would seem to me that every time I a forced to perform a shut down that my odds of winning are decreased.
Any advice would be greatly appreciated.
Привіт.
Коли ми стикаємося з технічною проблемою, поміченою користувачем, ми пропонуємо те саме. Незважаючи на те, що ми не казино, найпоширеніші проблеми залишаються незмінними (кеші, файли cookie, файли тимчасової пам’яті, що зберігаються в історії браузера тощо).
Боюся, немає нічого такого, чого ви ще не чули. 🙁 Я також розумію, що за таких обставин хтось може підозрювати ігри, у такому випадку спробуйте поділитися своїм досвідом із постачальником ігор.
Я згоден, що казино не повинно пропонувати несправні ігри, питання в тому, скільки інших розмістили проблеми, як ви.
Вибачте, але це не в моїх силах допомогти вам.
Лише одне остаточне рішення: зняти баланс і припинити гру. Ви коли-небудь стикалися з подібними проблемами під час гри в іншому казино? 🤔
Hello.
When we are facing a technical issue spotted by a user we suggest the same. Even though we are not a casino the most common troublemakers still remain the same (caches, cookies, temporary memory files stocked in the browser history, and so on).
I fear there is nothing you have not yet heard. 🙁 I also understand one may be suspicious about the games under these circumstances, in such a case try to share your experiences with the game provider.
I agree the casino should not offer malfunctioning games, the question is how many others have reposted the issues as you have.
I'm sorry to say that, but it is not within my power to help you.
Just one ultimate solution, withdraw the balance and stop playing there. Considering leaving, have you ever encountered similar issues while playing in a different casino? 🤔
Яким браузером ви користуєтеся? Я зіткнувся з такою ж проблемою на інших ігрових сайтах, перейдіть на chrome, якщо ви вже використовуєте Chrome, спробуйте інший браузер, а потім увійдіть. Очищення нічого не робить нічого, крім очищення вашої історії та збереженої інформації.
What browser are you using? I experienced that same issue with other gaming sites, switch to chrome, if you are already using Chrome, try another browser, then login. Clearing anything doesn't do anything but clear your history and saved info.
Ну, як я вже сказав, я мало що можу зробити.
Ми не техпідтримка.
Ви можете попросити казино налаштувати відеодзвінок, щоб показати ваш екран, на якому відображатимуться всі зроблені вами спроби.
Well, as I said not much I can do.
We are not technical support.
You may ask the casino to set a video call to share your screen showing all attempts you have made.
Чи можете ви повідомити мені орган ліцензування казино, щоб я міг заповнити форму скарги?
Can you tell me the casino's licensing authority so I can fill out a complaint form?
Μπορείτε να μου πείτε την αδειοδότημενη αρχή του καζίνο ώστε να μπορώ να συμπληρώσω φόρμα παραπόνων;
Казино має ліцензію iGaming Ontario.
Якщо вам потрібно дізнатися більше про ліцензію, ви можете знайти її в цьому посібнику . 🙂
Але чому ви хочете подати скаргу на те, що сталося в казино?
The casino is licensed by iGaming Ontario.
If you need to know more about the license, you can find it in this guide. 🙂
But why do you want to lodge a complaint about what happened at the casino?
Вибачте, неправильний орган ліцензування 1 go casino, я також хочу знати форму скарги
Sorry, wrong licensing authority of 1 go casino, I also want to know the complaint form
Συγνώμη λάθος την αδειοδότημενη αρχή του 1 go casino θέλω να ξέρω και την φόρμα καταγγελίας
що? Чи бажаєте ви якусь форму, де ви можете заповнити скаргу щодо цього казино на цю ліцензію, я правильно розумію?
Або ви зробили помилку і не хотіли подавати скаргу на це казино?
What? Would you like some form where you can fill in a complaint about this casino to this license, do I understand correctly?
Or did you make a mistake and didn't want to file a complaint against this casino?
Я хотів би знати орган ліцензування цього казино, щоб я міг подати скаргу.
I would like to know the licensing authority of this casino so I can file a complaint.
Θα ήθελα να μάθω την αδειοδότημενη αρχή του συγκεκριμένου καζίνο ώστε να κάνω καταγγελία
Як ви думаєте, у згаданого казино є проблеми? Ви тут грали чи ні? 🙂
Do you think this mentioned casino has any issues? Have you played here or not? 🙂
Так, я грав у їхньому казино, шанси жахливі, але спробуйте. Мені хотілося б отримати вашу думку та досвід, якщо ви все-таки вирішили грати на їхньому сайті.
Yes, I have played on their casino, the odds are horrible, but try them. I would like your opinion and experience if you do decided to play on their site.
Мені так і не вдалося перевірити та зняти кошти, хоча я намагався згідно з правилами, а потім зв’язався з ними, і вони сказали мені, що перевірку облікового запису та зняття скасовано. Вони закрили рахунок, не повернувши депозити, і мені ніколи не повідомляли, чому зняття було скасовано або чому рахунок було закрито, а мої депозити не повернуто.
I was never able to verify and withdraw even though I tried according to the regulations and then contacted them and they told me that the account verification and withdrawal were canceled. They closed the account without returning the deposits and I was never informed why the withdrawal was canceled or why the account was closed and my deposits were not returned.
Δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω επαλήθευση και ανάληψη ενώ προσπάθησα σύμφωνα με τους κανονισμούς και στην συνέχεια επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν πως ακυρώθηκε η επαλήθευση του λογαριασμού και η ανάληψη κλείσανε τον λογαριασμό χωρίς να γίνει η επιστροφή των καταθέσεων και δεν ενημερώθηκα ποτέ ούτε γιατί ακυρώθηκε η ανάληψη ούτε γιατί έκλεισε ο λογαριασμός και δεν μου επιστράφηκαν οι καταθέσεις
Я вважаю, що скаржитися – це марна трата часу, найкраще попросити казино вирішити проблему. Я володію трьома об’єктами нерухомості, тому втрата 100 доларів для мене не є чимось, і я грав у більш ніж 100 казино, деякі проблеми з ними, але я роблю нотатки, а потім йду далі. Скільки зі своєї кишені ви втратили?
I found complaining is a waste of time, best to get the casino to fix the issue. I own 3 properties so losing a $100 isn't anything to me and I have played on over 100 casinos, some issues with them, but I make notes, then move on. How much out of pocket did you lose?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.