ГоловнаСкаргиSlots 7 Casino - Гравець намагається завершити перевірку KYC.

Slots 7 Casino - Гравець намагається завершити перевірку KYC.

Автоматичний переклад.

Сума: 100 $

Slots 7 Casino
Індекс безпеки:Низький
Надіслано: 08.04.2022 | Вирішено : 06.05.2022
Вирішено Наш вердикт

Справу закрито

ВИРІШЕНО

Підсумок випадку

2 р. тому
Переклад

Гравець з Канади має труднощі з виведенням виграшів через неповну перевірку. Це було вирішено.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Я закінчив з онлайн-казино. Я взаємодіяв лише з двома: silveredge і slots7. Обидва зробили речі величезною проблемою і спричинили мені стільки проблем, коли в іншому місці світу цього не сталося б.


Я виграв бездепозитний бонус і виконав усі вимоги щодо ставок. Я сказав їм, що не маю комунальних платежів, оскільки живу вдома. Я намагаюся надати підтвердження адреси з 23 лютого. Я зробив усе можливе, і у них завжди є якісь виправдання. Я надіслав понад 20 електронних листів і можу зробити скріншоти всього.


На мене також тиснули, щоб я поширював свою особисту інформацію. Наприклад, у заявах ніби вони можуть побачити про мене все, що можливо. Це заплуталося... за 100 доларів? Вони шматки дерьма----.


Тож у мене був рахунок лише в Simplii Financial. Вони не прийняли це, і я спробував багато інших документів. Я в основному просто надіслав їм все, що мав, і жодного не прийняли. У будь-якій іншій точці світу ви гуляєте в шоу ID бум. Казино, слоти тощо. Кажуть, що це віртуальний банк, оскільки він онлайн. Але це майже те саме, що й будь-який інший банк, крім того, що вони більше не мають відділення. Я не бачу проблеми.


У будь-якому випадку, я фактично відкриваю новий студентський рахунок. Як звичайний, так і кредитний у CIBC. Буквально саме те, що вони просили. "Звичайна банківська та кредитна виписка з підтвердженням адреси не віртуальна". Я також писав про це на Reddit, а інші люди, які використовують Simplii та інші речі, сказали мені, що їх приймають дуже легко і з усіма цими методами... ID чи Simplii чи що завгодно, і це легко в іншому місці. Я розповів їм про свій досвід роботи зі Slots7 і Silveredgecasino, але збираюся зробити репост зі скріншотами.


Тому мені довелося чекати до квітня, щоб отримати виписку з банку, оскільки я щойно відкрив рахунок. Крім того, підпишіться на електронну пошту, а не на електронну пошту, що в наш час безглуздо. Я телефоную їм, коли він не приходить у квітні, і вони кажуть, що це займає понад 7 робочих днів або ви можете заплатити кілька доларів у банку.


Тож я йду до банку й пояснюю все це і що це було за біса. Мені сказали, що в надісланому поштою документі адреса все одно не вказана. Це Canadian Imperial Bank of Commerce, як один із найбільших банків коли-небудь. Чого ще вони можуть хотіти. Тепер у мене навіть є 2 акаунти через цих біса. Я все одно хотів його відкрити, але все ж.


Це точно не для підтвердження особи. Я надіслав близько 10 різних доказів і всі можливі документи. Якщо ви йдете в будь-яке місце і просто показуєте посвідчення особи, це прийнято, тому не приймаєте всі можливі речі понад 100 доларів, не кажучи вже про вторгнення в конфіденційність на даному етапі, блін шахраїв.


У будь-якому випадку я потрапляю до CIBC, і вона друкує заяву, яку вони надсилатимуть поштою, і ставить на ній спеціальний штамп. Вона виділяє всю пов’язану зі мною інформацію в документі, як-от номер рахунку, ім’я, адреса тощо, у відповідних документах. Вона сказала мені, що цей документ у буквальному сенсі ніколи не перевірявся і є більшим, тому що навіть надіслана поштою чи заява не містить такої інформації. Вона також штампує другу частину, і вона показує адресу банку все, що тільки можна уявити. Вони бачать мій номер телефону, ім’я, адресу, те, що я живу поруч із банком, усі мої транзакції тощо. Вона також сказала мені, що все це можна офіційно перевірити за допомогою цих документів, тому це найвища форма перевірки.


Я отримую від них листа, що вони не змогли перевірити документи. Я сказав їм, що вони перейшли межу, на яку я скаржуся, і вони мене обманюють, оскільки я зробив усе можливе.


Почитайте, як смішно те, що я пережив.



Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Шановний NimaKaBush3,

Щиро дякуємо за подання скарги. Мені шкода чути про вашу проблему. Зрозумійте, що KYC – це дуже важливий і важливий процес, під час якого казино перевіряє, щоб гроші були надіслані законному власнику, але, здається, ви багато чого пройшли.

Ви не будете люб'язні надіслати мені всю відповідну комунікацію між вами та казино, щоб ми могли зібрати якомога більше інформації? Моя електронна адреса kristina.s@casino.guru . Крім того, ви можете опублікувати його тут.

Сподіваюся, ми зможемо допомогти вам вирішити це питання якомога швидше. Наперед дуже дякую за Вашу відповідь.

З найкращими побажаннями,

Кристина

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Звичайно. Справа в тому, що вони, очевидно, знають, що це я. Навіть якщо вони придумають якийсь привід відмовити в документації CIBC, я буквально через них відкрив там 2 рахунки. Я отримав усі документи, які надав банк, і я знаю, що є 2 різні банки: Simplii (онлайн, але великий) і CIBC (фізичний). Якщо вони не погоджуються на те, що вони готові надати, вони намагаються заперечити будь-які докази, і більше нічого не можна зробити. У банку мені самі сказали, що це все можливо і ніколи не відмовляли.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Найголовніше, що потрібно пам’ятати, це те, що вони хочуть: «дебетова або кредитна виписка (у мене є обидва типи) у фізичному (CIBC), а не віртуальному (Simplii) банку з адресою». Я отримав конкретні офіційні документи в банку і навіть відкрив фізичний рахунок. Їхній єдиний виправдання — якщо вони хочуть його у форматі PDF, що не має значення. Офіційна форма не показує адресу, але це формат банку, і він все одно не має жодного відношення до перевірки, оскільки вони додали підтверджений додатковий документ із цією інформацією та інформацією про рахунок, пов’язаною та проставленою печаткою.


Ви можете перевірити це в CIBC. Документи можуть бути перевірені банком і ніколи не були відмовлені. Якщо вони не приймуть цього, вони, безсумнівно, шахраї, тому що це означало б, що прийматимуться тільки люди, які мають банківські рахунки в певних банках (CIBC є величезним), що є х*к. Законних клієнтів, як і мене, обманюють. Вони можуть заперечувати все, що захочуть, але це, безсумнівно, шахрайство.

Змінено адміністратором Казино Гуру
Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Щиро дякую NimaKaBush3 за вашу відповідь. Тепер я передам вашу скаргу моєму колезі Віліаму ( viliam.v@casino.guru ), який буде вам допомагати. Бажаю вам успіхів і сподіваюся, що ваша проблема незабаром буде вирішена до вашого задоволення.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Я відчуваю, що вони збираються вийти з цього.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Привіт NimaKaBush3!

Я розглянув вашу скаргу і зроблю все можливе, щоб допомогти вам. Я хотів би запросити Slots 7 Casino до цієї розмови. Шановне Казино, чи не могли б ви уточнити, де проблема з процесом верифікації гравця?

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Вони намагатимуться вибратися з цього. Я надіслав вам документи електронною поштою, і вони навіть не містять інших. Неможливо, щоб хтось міг сказати, що я не підтвердив свою особу на 100% остаточно. Шахрайство та обман офіційних банківських та державних документів із штампами, тоннами інформації, специфічним форматуванням тощо за 100 доларів? Так, добре.


Я вже знаю, що вони спробують вибратися з цього. Вони, ймовірно, скажуть, що в документі CIBC у виписці відсутня домашня адреса, і лише в додатковому документі вона є, хоча я отримав найповніші документи від банку, і було доведено, що це той самий рахунок і виділено в документах. Якщо ви звернетеся в банк, вам про це скажуть. Швидше за все, у них є якесь безглузде ідеалізоване уявлення про те, що конкретний банк повинен мати у своєму документі, що не відповідає дійсності, і всі, хто не пов’язується з банками, які мають таке конкретне форматування, будуть відхилені.


Майте на увазі, вони можуть видавати дурні, але я неодноразово казав їм, що живу вдома як студент, і це мої варіанти. Я навіть сказав у живому чаті перед реєстрацією та відразу після, але перед грою та під час принаймні 4-5 разів. Я знаю, які такі люди, і вони зроблять все, щоб отримати будь-які незаперечні докази.


Подивіться на документи, які я надіслав Крістіні електронною поштою. Майте на увазі, наскільки безглуздо їм відмовляти в документах від CIBC, незалежно від того, як вони намагаються розібратися, подивитися на документи самостійно і навіть зв’язатися з банком.


Вони вищі за KYC. Будь-яке пристойне казино підтвердило б мене. Я навіть написав про них на Reddit, і всі подумали, що все переплутано.


«Найбільші банки Канади в основному відносяться до п’яти банків: Toronto-Dominion Bank, Royal Bank of Canada, Bank of Nova Scotia, Bank of Montreal та Canadian Imperial Bank of Commerce. 24 лютого 2022 року

https://www.statista.com › теми › la...

Найбільші банки Канади - статистика та факти | Statista "


Це доводить, що CIBC і RBC є найбільшими банками в країні, оскільки я не живу в Німеччині, Монреалі чи Торонто, а це національні банки та інші банки.


Якщо вони не приймуть їхні документи... Найкращі з них, які вони мені можуть дати, включаючи додаток із адресою, телефоном, верифікацією рахунку тощо. Які банки вони приймають? Зараз у мене є 2 банки і 3 різні рахунки, що більше ніж у більшості людей. Якщо вони заперечують це, це означатиме, що вони приймають лише певні або незначні банки, які є абсолютно надійними, а не найбільшими в країні та за її межами. Просто подумайте про це, тому що вони зроблять все можливе, щоб захистити себе.


Це жарт. Якщо вони хочуть, щоб він був у певному форматі, я завантажу його в PDF і відсканую, але це нічого не змінить, окрім того, як я поміщу його на сканер, оскільки це все добре видно.


Вони також скасували виведення. Вони не просто попросили PDF. Це означає, що вони намагаються вибратися з цього.


Коли я опублікував на Reddit, що у мене є Simplii та інші документи, вони подумали, що це абсолютно смішно, і сказали мені, що їхні казино приймають тільки це і нічого більше. Деякі навіть менше. Це обман людей.


Я надіслав докази і маю більше, щоб ви, хлопці, могли вирішувати самі, а інші знали, що їх казино є величезною проблемою, і у них є набагато кращі варіанти, тому що вони, очевидно, збираються захищатися або спробувати, але вони можуть обдурити тільки себе, а не інших. file

Мені слід доплачувати за час і клопоти, через які вони мені доставили. До речі, інші документи (Simplii, RRSP, підтримка доходів тощо, усі мають адресу). Вони можуть не "рахуватися", але я просто хочу показати, що я вийшов за межі будь-якої розумної перевірки. Буквально ніхто не схожий на цих людей. Погана справа. Пояснює оцінку 3,9, яка, ймовірно, занадто висока.


Це було до того, як я створив CIBC, що інші вважали прикладом багатьох. Усі вони думали, що це весело. Деякі навіть просто використовували ідентифікатор, і всі вони казали, що тоді це було погане казино. file

Змінено
Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Я сказав вам, що вони намагаються мене обдурити. file x

Саме те, що я передбачав. Документ містить адресу. Я відправив його Крістіні. Це найкраща виписка, яка доступна банку.


«Заява CIBC, що у вас є частка». Вчити англійську. Це єдиний документ, який вони видають. Як ви думаєте, чому в документах виділена інформація про обліковий запис і додатковий документ? Які вони пози.

Змінено
Автоматичний переклад.
Конфіденційні дані
Конфіденційні дані
2 р. тому
Переклад

Ці прокляті дебіли змусили мене надіслати більше 40 електронних листів.


Ви правильно розумієте, що вони намагаються зробити? Вони очікують, що банк надасть конкретний формат виписки. Хоча я користуюся найбільшим банком Канади, вони цього не роблять, і ці лайно все одно не приймають цього.

Ймовірно, їм не вистачає розуму реагувати на ці коментарі та виправдовуватися. Я зустрічав таких людей незліченну кількість разів у своєму житті.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Наразі я розкриваю всю свою особисту інформацію. Порада? Це було величезним клопотом, але вони недостатньо розумні, щоб зрозуміти це. Я розмовляв з банками та іншим про це, і вони думають, що це досить смішно.


Ви бачите, що я говорю? Ці дебіли хочуть, щоб на бланку банку був певний формат, і все це було на одному аркуші. Вони навіть не приймають, якщо друкують 2 форми. Це погана справа. Я зрозумів, що вони типу: «бізнес нижчого стандарту». Гадаю, ти знаєш, куди я йду з цим. Використовуйте свою уяву і подумайте, якщо ви маєте справу з якимось авторитетним бізнесом, як-от Amazon, ваш банк, пошта Канади тощо, можуть виникнути проблеми, але не ті типи, з якими я мав справу.


Крім того, майте на увазі, що вони роблять це так, щоб кожна спроба підтвердження була невдалою. Будь-які інші послуги у мене є багато видів. Я навіть відкрив новий рахунок у CIBC, подумайте, наскільки це смішно.


Будь-який коментар?

Змінено
Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Я думаю, ми обидва знаємо, що вони не збираються мені платити. Ми також знаємо, що у мене є рахунок Simplii та CIBC (всього 4 в 2 банках). Я міг підійти до CIBC і попросити будь-який документ. Недійсний чек, кожна заява в них.


Я також зрозумів, наскільки це все зіпсувало, як мене змусили за 100 доларів США. Я не маю багато грошей, тому це допомогло б, але я не дозволю комусь переслідувати мене через щось подібне.


Я прямо сказав їм, що вони лайно---, і в основному навчив його таким чином, що він точно зрозуміє. F--- це. Який поз. Я щойно зрозумів, наскільки це все зіпсувало.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Мене байдуже, чи я «не мав цього говорити». Я щойно зрозумів: "Чому я терплю це bs за 100 доларів???" Ми обидва знаємо, як це працює.


Re: Перевірка [#236800]

К

Казино Kyc Slots7

-- відповісти над цим рядком -- Шановний Джек, Привіт Німа! Дякуємо, що вибрали Slots7casino!! Я ціную ваші зусилля щодо надання доступу до документів KYC для...

Чому це повідомлення в спамі? Це схоже на повідомлення, які були виявлені нашими фільтрами спаму.

Показати 44 прочитаних повідомлення


до Kyc

7 хвилин тому Деталі

Це мій останній коментар з цього приводу.


Зрештою, ви людина, чи не так? Тож, принаймні, незважаючи на те, що деякі роблять жахливі речі, я думаю, у вас є здатність розуміти між правильним і неправильним, хорошим і поганим, чи не так?


Ви точно злодій або шахрай. Що таке визначення злодія? Той, хто забирає гроші або майно в інших.


Я виграв гроші. Я виконав вимоги щодо ставок.


Тепер використовуйте свою уяву.


Я живу в Канаді. Ми створили відомі підприємства та чудове обслуговування клієнтів. Я не впевнений, чи ви живете в іншому місці, чи це просто поганий бізнес. Багато існує і багато заробляють гроші.


Ви вкрали 100 доларів США з моєї кишені. Це відносно. Хтось інший краде плитку шоколаду за 1 долар на заправці і його заарештовують. Хтось інший краде 1 мільйон у бізнесу і нічого серйозного не відбувається.


Ти людина. Хороша чи погана людина, правильно?


ОК добре. Ми з вами обоє знаємо, що я виграв гроші, і в 45 листах, які ми обидва знаємо, я вийшов за межі необхідного.


Ми також знаємо, що в основному будь-яке інше казино в світі з хорошою репутацією давно б підтвердило мене.


Ти не тільки вкрав мої гроші, але й витратив мій час і докучав мені. Ви справді жахлива людина. Навіть якщо це компанія, в якій ви працюєте, ви зробили цей вибір. Це те саме, що індійські шахрайські центри. Вони зробили вибір об’єднання.


Думаю, ти зрозумієш, що я кажу наступного разу, коли подивишся в дзеркало. Ви нічим не відрізняєтесь від людини, яка вкрала 20 доларів на заправці і була заарештована й збентежена, бо цей долар належав мені.


Це все, що потрібно сказати. Ти шматок дерьма--- прямо вгору.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Я щойно надіслав їм точний документ і формат, який вони хочуть, але якщо ви бачите інший, його слід прийняти. Частково винен CIBC, що не сказав мені про його існування.


Не кажучи вже про обидва їхні казино.


Я не буду брехати, хоча я на них злився і був розлючений... сподіваюся, вони не намагатимуться мене обдурити через це.


Я можу надіслати вам останній надісланий мною документ, який буквально відповідає вимогам. Тоді я піду своєю дорогою.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Я хотів би попросити вас стежити за своєю мовою. Якщо ви будете використовувати таку мову ще раз, я відхилю вашу скаргу.

Ми намагаємося допомогти вам і зробити азартні онлайн-ігри безпечнішими та кращими для всіх. Нам потрібно дочекатися заяви від казино.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Так, я згоден. Я думав, що це буде відхилено незважаючи ні на що, і був розчарований через те, через що мені довелося пройти, щоб розібратися. Я прошу вибачення.

Я точно більше не буду цього робити і не повинен був. Це сталося тому, що в двох казино я мав величезні клопоти і думав, що збираюся отримати мої гроші, і дуже засмутився і діяв імпульсивно. Знову моя погана.

Я надіслав Крістіні остаточний документ, який містить саме ту інформацію, яку вони хотіли, у тому форматі, який вони хотіли, в одній формі. Банк дезінформував мене також і сказав, що його не існує.

Я надіслав їм електронного листа з вибаченнями. Сподіваюся, вони мене не заблокували чи щось таке. Я мав залишатися спокійним, і зазвичай так.

Змінено
Автоматичний переклад.
Конфіденційні дані
Конфіденційні дані
2 р. тому
Переклад

Я вибачився в службі обслуговування клієнтів і зазначив, що надіслав оновлений документ: саме те, що вони просили.


Вони не знають про це, і мій телефон вмирає, тому я не встигаю відповісти чи переконати їх. Ось. У Кристини є конкретний документ з мого останнього повідомлення. Це виписка VISA від фізичного банку CIBC у форматі PDF. Саме те, що вони запитали, і моя біткойн-адреса.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Чесно кажучи, вони, ймовірно, навіть не читають повідомлення зараз. Я також ставлю, хоча нарешті дав точну річ. Виписка з кредитної картки з адресою (надіслана Крістіні), вони все одно придумають виправдання і все одно заперечать. У мене є ідея, що вони спробують використати як поліцейського, але я не хочу цього говорити, тому що тоді я просто підживлю вогонь.

Вони, мабуть, навіть не відповідатимуть.


Я перестарався, коли розчарувався, але потім не раз вибачався і зупинявся. Я думаю, що це було зрозуміло, враховуючи те, що сталося особливо з 2 казино. Не кажучи вже про те, що я був щасливий, що отримав заяву CC і впевнений на 100%, вони, ймовірно, все одно знайдуть якийсь привід, щоб вирвати гроші з моєї кишені. Я, мабуть, зрозумів, що вони такі.

Змінено
Автоматичний переклад.
Конфіденційні дані
Конфіденційні дані
2 р. тому
Переклад

Бачите, що я говорю? Вони не реагують вчасно. Крім того, вони проігнорували мій електронний лист із точним документом. Вони також нічого не можуть сказати про заяву, тому що я розповів їм усе про те, як перейти до CIBC і створити новий обліковий запис.


Отже, загальний підсумок кількох останніх подій:


«Нам прикро повідомити вас, що ми не можемо обробити документи, якими ви поділилися, і просимо вас надати чіткий і повний документ або у форматі pdf, щоб підтвердити ваш обліковий запис.

- Підтвердження адреси: рахунок за комунальні послуги (останній рахунок під вашим ім’ям та адресою, електроенергія/вода/інтернет), звичайна виписка з банку/кредитної картки з адресою , державні документи з працевлаштування з адресою проживання».


«Я маю право на студентський обліковий запис у CIBC, тому, якщо жоден із варіантів не працює, я можу просто зареєструватися в CIBC і отримати від них виписку.


Дай мені знати"


«Дякуємо, що вибрали Slots7casino!!

Дякую, що написали.

Будь ласка, повідомляємо, що надішліть свою заяву CIBC для підтвердження адреси ».


Адреса підтвердження зазначена в цьому документі:


А тепер уявіть собі авторитетний бізнес. Чи сталося б щось із цього? Ні. Подумайте, скільки клопоту вони доставили мені за 100 доларів... Майте на увазі, що я також вибачився і маю докази того, що розлютився, хоча я думаю, що це було дещо зрозуміло. Більше одного разу. Також майте на увазі, скільки особистої інформації я поділився з ними на цьому етапі, що є досить жорстоким. Якщо вони щось скажуть про цей документ, майте на увазі, що в мене є всі електронні листи, які показують, що вони знали, що відбувається, і читали наведену вище цитату.


У них також немає номера телефону, з яким можна зв’язатися, тому, наприклад, вони можуть просто залишити коментар (скажімо, в цій темі), а потім піти, а потім повернутися через тиждень і повторити. Мені довелося подзвонити Silveredge, щоб розібратися, і це зайняло 20 секунд. Якби у них не було номера, я б не зміг.


*** Майте на увазі, як це не так, що я ділюся всією своєю інформацією через них. Крім того, я поговорив із живим чатом і детально пояснив їм усе це зараз.


Самуїла 15:41

Я переглянув вашу пошту, будь ласка, зачекайте оновлення від команди KYC.

Самуїла 15:44

Ми отримали вашу заяву, будь ласка, зачекайте оновлення від команди KYC.

НімаКаБуш 15:44

хоча ти розумієш, що я кажу

Дякую, я сподіваюся, що це вийде

Я зробив усе можливе, давайте будемо чесними

Самуїла 15:46

Чи є ще чимось, чим я можу вам допомогти?

НімаКаБуш 15:46

У мене 2 банки і 4 рахунки

ні, але перед тим, як ви поїдете

ти розумієш, звідки я?

давайте будемо чесними тут

Самуїла 15:47

Так.***


Я просто обурений відкликанням.

Змінено
Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Ми хотіли б попросити казино Slots 7 відповісти на цю скаргу. Ми подовжуємо таймер на 7 днів. Якщо казино не відповість у встановлений термін, ми закриємо скаргу як «невирішену».

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Вони схвалили відкликання новим документом (випискою VISA).


Після того, як я надіслав свою біткойн-адресу, вони надіслали її менш ніж за 12 годин. Я отримав гроші.

Змінено
Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Чи можу я вважати цю скаргу вирішеною?

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Звичайно. Спасибі.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Чи можете ви зняти скаргу? Ми з менеджером обговорили це.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Менеджер люб'язно попросив мене видалити скаргу та пояснив речі, а також дав мені безкоштовний бонус, якщо вона буде видалена, і сказав, що цього більше не повториться, вони просто суворі з першим зняттям коштів. Я в порядку, якщо ви готові видалити відгук.

Автоматичний переклад.
Публічний
Публічний
2 р. тому
Переклад

Шановний NimaKaBush3,

на жаль, видалити скаргу неможливо. Я можу лише позначити це як вирішене.

Дякуємо, що скористалися центром розгляду скарг Casino Guru. Ми раді чути, що вашу проблему було вирішено. Тепер ми позначимо це як «вирішене» в нашій системі. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас у майбутньому, якщо у вас виникнуть проблеми з цим чи будь-яким іншим казино. Ми тут, щоб допомогти, але я сподіваюся, що ви більше не зіткнетеся з такою проблемою.

З найкращими побажаннями,

Віліам Казино.Гуру

Автоматичний переклад.
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
scamalert_1_alt
Працівники Казино Гуру ніколи не запитуватимуть пароль для доступу до вашого акаунта чи банківського рахунку
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого