Привіт, це я 🙂
Якщо я не помиляюся, я б сказав, що Джо відповів. Дайте мені знати, чи можу я бути корисним. 🙌
Hi there, it's me 🙂
If I'm not mistaken, I'd say Joe has responded. Let me know whether I can be of further help. 🙌
Привіт, чи не могли б ви опублікувати знімок екрана та що на ньому показано? Якщо у вас все ще виникають проблеми, ми постараємося вам допомогти.
Hi, could you post a screenshot and what it shows ? If you still have problems we will try to help you.
Вибачте, зазвичай це проблема з національною базою даних Великобританії 🙁
I'm sorry, this is usually the issue with the UK national database 🙁
Потрібно зв’язатися з Йозефом! Повідомте йому, що список 25 найкращих шведських казино складено та надіслано йому!
Дякую,
Фред
Need to get ahold of Jozef! Let him know the list of top 25 swedish casinos are completed and sent to him!
Thanks,
Fred
Вибачте за затримку. Будь ласка, це ще актуально?
I'm sorry for the delay. Is it still actual, please?
Можливо, він сьогодні працює? Вам потрібно буде зв’язатися з ним, якщо це так 🙂
Is he working today, perhaps? Would need for you to get in touch with him if that is the case 🙂
Привіт,
Не хвилюйтеся, Йозефа вже сповістили. Я також помітив ваш пост у Facebook 😉.
Я сподіваюся, що зв’язок не займе багато часу. 🙂
Hello,
Don't worry, Jozef was already notified. I also noticed your Facebook post 😉.
Shouldn't take too long to get in touch, I hope. 🙂
Привіт!
Чесно кажучи, не можна. Запишіть, який вам більше подобається, і я зміню його для вас.
Тільки не забувайте, що у вас уже є інший обліковий запис: mspn
Отже, який із них ви віддаєте перевагу? 🙂
Hello!
Frankly, you can't. Write down the one you prefer, and I'll change it for you.
Just don't forget you already have another account: mspn
So, which one do you prefer to keep? 🙂
Привіт, команда Casino.guru
У мене дуже відкрите запитання, чому, на вашу думку, ваш веб-сайт досі такий популярний? Зокрема, чим він виділяється порівняно з іншими прямими конкурентами сьогодні?
Відмова від відповідальності: нічого не приховуючи, я прошу це, тому що я робив кейс-стаді і завжди сприймаю вас як орієнтир для успішного веб-сайту в галузі iGaming 😏
Hey Casino.guru team
I have a very open question, why do you think your website is still so popular nowadays ? Especially, what makes it stand out compared to other direct competitors nowadays ?
Disclaimer : not hiding anything, I ask this because I was doing a case study and always take you as a reference for a successful website in the iGaming field 😏
Привіт, досить цікаве і я б сказав влучне запитання. Я б узагальнив свою відповідь у пунктах, які, на нашу думку, є найбільш доречними в контексті того, про що ви запитуєте.
Я б почав із того, що у нас єкоманда зі скарг , яка намагається вирішувати справи гравців на основі справедливого підходу.
Крім того, ми є найбільшим у світі джерелом інформації про онлайн-казино, і, оскільки інформація важлива в сучасному світі, я б відніс це до одного з пунктів.
Я вважаю, що наш сайт також популярний через те, що ми намагаємося спілкуватися з казино, щоб створити безпечніше середовище для гравців (ініціатива відповідального ставлення до азартних ігор – ми ведемо переговори про зміни умов використання
Ми також справедливі до азартних гравців, ми не обіцяємо зробити їх багатими за допомогою азартних ігор, у нас є багато навчальних матеріалів для них, зокрема курси в CG Academy .
З нашої точки зору, не менш важливим є те, що ми пропонуємо безкоштовні ігри , в які гравці можуть грати та знайомитися з іграми, перш ніж грати в них у казино, а також ми організували безкоштовні турніри , у яких гравці можуть виграти цінні призи та досить популярний серед гравців.
З інформаційного боку також хочу відзначити нашу розсилку CasinoGuru News , за якою стежать не тільки гравці, а й люди, які працюють в індустрії азартних ігор, що є великим плюсом, коли хтось хоче дізнатися щось нове або навчитися себе в цій області.
І останнє, але не менш важливе: у нас є спільнота, яка може брати участь у форумі та ділитися своїм досвідом з іншими геймерами, де вони можуть дізнатися багато нової інформації та допомогти один одному в складних ситуаціях.
Підводячи підсумок, я можу сказати, що наші сильні сторони – це наша справедливість до гравців і казино, величезна база даних казино та низка проектів, яким ми присвячені, на відміну від наших конкурентів, кожен гравець може знайти те, що його цікавить і розважає. сайт, тому що ми не просто надаємо список найкращих казино.
Сподіваюся, я добре відповів на ваше запитання, і ви, натомість, зможете поділитися коротким підсумком того, що вам вдалося з’ясувати під час вашого дослідження. 🙂
Hi, quite an interesting and I would say apt question. I would summarise my answer in the points that we think are most relevant in the context of what you are asking.
I would start by saying that we have a complaints team that tries to resolve players' cases on the basis of a fair approach.
Furthermore, we are the world's biggest source of information about online casinos, and as information is important in today's world, I would rank that as one of the points.
I think our site is also popular based on the fact that we try to communicate with casinos to create a safer environment for players (responsible gambling initiative- we negotiate changes to terms and conditions
We are also fair to gamblers, we don't promise to make them rich by gambling, we have a lot of educational material for them, including courses in the CG Academy.
What is equally relevant from our point of view is that we offer free games that players can play and get to know the games before playing them in the casino, and we have also set up tournaments that are free and players can win valuable prizes and are quite popular with players.
In terms of information, I would also like to mention our newsletter - CasinoGuru News, which is followed not only by players, but also by people who work in the gambling industry, which is a big plus when someone wants to learn something new or educate themselves in this area.
And last but not least, we have a community that can participate in the forum and share their experiences with other gamers, where they can learn a lot of new information and help each other in difficult situations.
If I were to sum it all up, our strengths are our fairness to players and casinos, a huge database of casino data and a number of projects that we are dedicated to, unlike our competitors, every player can find what interests and entertains him on the site, because we do not just provide a list of the best casinos.
I hope I answered your question well and you could in contrast share some summary of what you managed to find out by your research. 🙂
Дуже повна відповідь, я ціную це 🙂 І чесно кажучи, я можу поділитися деякими своїми нотатками – усі вони йдуть в одному напрямку.
Стратегічно кажучи, створити веб-сайт, орієнтований на базу даних, перш ніж думати про більш традиційний SEO/інформативний, було досить розумно. Тоді, як тільки становище Casino.guru на ринку було трохи «комфортнішим», перетворення його на електростанцію, зосереджену на спільноті, щоб відрізнятися від того, що робили інші (значно старші) лідери, здавалося, спрацювало як шарм.
Гадаю, для вас нічого нового, але підсумую кілька речей, не вдаючись у подробиці чи цифри:
Загалом, дуже цікаво подивитися, як Casino.guru позбувся старіючого ринку онлайн-казино. На мій погляд, сайт зламав код(и), щоб люди поверталися природним чином і добровільно відвідували його
Very complete answer I do appreciate that 🙂 And fair enough, I can share a bit of my notes - all going in the same direction.
Strategically speaking building a database oriented website first before thinking about a more traditional SEO/Informative one was quite smart. Then once the position of Casino.guru on the market was a bit more "comfortable" turning it into a community centered powerhouse to diverge from what other (way older) leaders were doing seemed to have worked like a charm.
I guess nothing new for you, but to sum up a few things without going into details or numbers :
Basically, rly interesting to see how Casino.guru has dusted off the aging online casino market. To me the site cracked the code(s) for people to come back naturally and voluntarily to visit it
Досить цікава перспектива, і дякуємо, що поділилися з нами своїми висновками чи думками. Дуже вражає бачити, як нас сприймають інші гравці, і я думаю, що ви маєте досвід роботи з кількома сайтами, виходячи з того, що ви описали.
Отже, ви оцінили це зі своєї точки зору, і за це я вам ще раз дякую.
Я твердо вірю, що з часом все буде тільки краще і у нас буде якомога більше задоволених гравців. 🙂
Quite an interesting perspective and thank you for sharing your findings or insights towards us. It's quite impressive to see how we are perceived by the other players and I think you have experience with several sites based on what you have described.
So you have assessed it from your point of view and for that I certainly thank you again.
I firmly believe that everything will only get better with time and we will have as many satisfied players as possible. 🙂
Привіт, я більше не можу увійти за допомогою свого облікового запису Facebook (lefterismusic) У мене є тема в Скаргах, і я повинен відповісти, і я не можу.. будь ласка, допоможіть.
Hi, i cant log in with my facebook account anymore (lefterismusic) I have Topic in Complaints and i must anwer and i cant..please help.
Привіт! Мені прикро це чути.
Зроблю все можливе, щоб повідомити відповідальну команду, щоб знайти рішення. У будь-якому випадку, не могли б ви поділитися повноекранним зображенням, яке ви бачите під час спроби входу через Facebook?
Hi! I'm sorry to hear that.
Will do my best to inform a responsible team in order to find a solution. In any case, could you please share the full screen you get while trying to login with Facebook?
Я переклав це.
Недоступна функція
Вхід через Facebook зараз недоступний для цієї програми, оскільки ми оновлюємо деякі додаткові відомості про програму. Будь-ласка спробуйте пізніше.
I have translate it.
Unavailable feature
Facebook Login is not available for this app right now because we are updating some additional details about the app. Please try again later.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.