ФорумЗагальна дискусіяЗапитайте команду Гуру казино

Запитайте команду Гуру казино (Сторінка 6)

4 р. тому від Daniel
|
97483 переглядів 175 відповідей |
|
1...5 6 7...9
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Гей, Радка,

Я отримую те саме повідомлення, щойно підключаю свій мобільний телефон до WiFi. Здається, це через мій доступ до Інтернету вдома, а не через ПК.


У вас є інша ідея? Як не дивно, постраждав лише ваш сайт, я можу викликати всі інші сторінки

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Що ж, якщо ваш Wi-Fi використовує ту саму IP-адресу, що й ваш комп’ютер (що має бути нормальним), це все одно може бути спричинено ненавмисно заблокованою IP-адресою з нашого боку. Я маю на увазі, що маршрутизатор, можливо, використовує однаковий IP для обох пристроїв. Чи можете ви перезапустити маршрутизатор, щоб отримати нову IP-адресу? Мій маршрутизатор, наприклад, отримує нову IP-адресу кожного разу, коли його скидають або вимикається живлення.

Мені все ще не вистачає електронної пошти з вашою IP-адресою, і я боюся, що без неї ми не проїдемо далі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Добре, щойно надіслав вам електронний лист.

Я сподіваюся, що ми зможемо вирішити проблему, я був би дуже радий

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Знову працює. Я повертаюся на веб-сайт із комп’ютером.

Я повинен тобі за це дякувати? Велике спасибі 🙂

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Привіт, Тобіас - нарешті гарна новина! 😀

Я перевірив вашу IP-адресу - дякую за електронний лист - з нашими ІТ-шниками, і вони це виправили. Як я здогадався, ваша IP-адреса була заборонена під час останньої структурної хакерської атаки, на жаль, таке трапляється.

Вибачте за ваші неприємності - ласкаво просимо назад! 💚😎🤗!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


Знову проблема. Помилка 403, і я не можу відкрити веб-сайт.


Мою IP-адресу знову заблоковано?

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Напевно, ми досі відчуваємо ті DDOS-атаки.

Дозвольте мені це перевірити. Будь ласка, ви все ще використовуєте ту саму IP-адресу? 🤔

Надішліть електронний лист ще раз, мені потрібно переконатися, що я знайшов правильну IP-адресу.

Дякую тобі! 🙏

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


Я щойно надіслав вам електронний лист.


Дякуємо 😊

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Привіт

Сподіваюся, вирішено!!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


так, я можу знову зайти на веб-сайт зі свого комп’ютера 🙂


Ви завжди допомагаєте мені так швидко і добре, дякую! 🙂

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Привіт Tobias137!

З поверненням! 🙂 Радий, що ти знову тут ✨

Можливо, вам варто почати використовувати VPN, щоб уникнути того, що інша атака знову заблокує вашу IP-адресу.

Ви завжди можете встановити Німеччину, не потрібно змінювати країну - це призначено лише для безпеки.


Автоматичний переклад.
Anonymized313
1 рік тому

Привіт.

Я вважаю, що ви отримали принаймні одне пояснення, яке зазвичай надається електронною поштою.

Я можу повністю анонімізувати ваш обліковий запис, це також означає, що всі ваші дописи тут виглядатимуть як написані анонімним гравцем.

Це прийнятно для вас?

Автоматичний переклад.
Anonymized313
1 рік тому

Привіт.

Да я б. Як мені повідомила команда розгляду скарг, а також, як я вважаю, вас сповістили, ми не розглядаємо проблеми, які минули більше року.

Боюсь, це причина.

Чи можете ви, будь ласка, уточнити ваш запит щодо вашого профілю? Я можу бути неточним, анонімізація означає, що ваш профіль буде видалено + моя попередня інформація.


Автоматичний переклад.
Anonymized313
1 рік тому

Дякуємо за підтвердження. Я зараз над цим працюю.

Будьте здорові!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрый вечер команда Casino Guru ! Подскажите могу ли я создать тему о своем проекте.

Предоставляю консалтинговые услуги для Гемблинг и Беттинг проектов.

Помогаю найти лучшие платежные решения под текущий запрос компании.

Тестируем, расширяем возможности и улучшаем условия для казино и игроков.

UnionPaymentSolution
1 рік тому

Привіт!

Я ціную, що ви запитуєте дозволу. 🙂

У цьому випадку я вважаю, що було б ефективніше опублікувати повідомлення в іншому місці, натомість на партнерських форумах. Я впевнений, що вони більше орієнтовані на бізнес. Я маю на увазі, що ми не казино, і наша спільнота зосереджена на гравцях, а радше на представниках казино або людей з індустрії.

Наскільки я розумію вашу сферу знань, ви могли б використовувати іншу аудиторію - як ви думаєте?🤔



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я думаю Вы, как специалист по социальным сетям, понимаете важность присутствия любой компании на различных ресурсах, тем более если они одной тематики.

Пусть даже это будет не в целях бизнеса, а в информационных и маркетинговых целях.

Для меня это важно. Я также, хочу быть полезным.

Здесь есть такие темы в разделе - forum/obshie-temy, я бы мог прислать пример в личные сообщения, но они отключены.

Best regards

UnionPaymentSolution
1 рік тому

Як адміністратор, я також бачу таку тему як рекламу, яка не має значення для користувачів/гравців форуму - як уже було пояснено.

Не могли б ви прийняти це?

Проте мені не потрібні приклади (цей форум не підтримує DM або PM). Будь ласка, не пишіть тут, а адекватно подумайте над моїм люб'язним поясненням - це не належний форум.

https://casino.guru/terms-and-conditions

"3.6. Будь-яка образлива діяльність або поведінка, включно з публікацією одного й того самого повідомлення в більш ніж одній темі форуму чи розділі теми, розсилання спаму, флуд, використання листів зв’язку, фінансових пірамід і прохання, розміщення акцій, реклами, маркетингових матеріалів або бонусів, або масове надсилання приватних повідомлень або електронних листів суворо заборонено.

3.7. Ми залишаємо за собою право видаляти або редагувати будь-який вміст, створений користувачами, включаючи, але не обмежуючись, публікації, посилання та рекламну інформацію, розміщену на форумі, яку ми вважаємо доданою пов’язаними з азартними іграми веб-сайтами, казино або їхніми афілійованими сторонами для реклами чи для створення посилань на наш власний розсуд».

Сподіваюся, тепер у нас є порозуміння.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би зв’язатися з Йозефом щодо оплати за численні завдання, які я виконав.


Надсилав йому електронні листи про це. Будь ласка, дайте йому знати, що я запитував!


Ф.

Автоматичний переклад.
mrTretton37
1 рік тому

Привіт, я вже це зробив. 🙏

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого