ФорумЗагальна дискусіяЗапитайте команду Гуру казино

Запитайте команду Гуру казино (Сторінка 6)

4 р. тому від Daniel
|
65354 переглядів 135 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Гей, Радка,

Я отримую те саме повідомлення, щойно підключаю свій мобільний телефон до WiFi. Здається, це через мій доступ до Інтернету вдома, а не через ПК.


У вас є інша ідея? Як не дивно, постраждав лише ваш сайт, я можу викликати всі інші сторінки

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Що ж, якщо ваш Wi-Fi використовує ту саму IP-адресу, що й ваш комп’ютер (що має бути нормальним), це все одно може бути спричинено ненавмисно заблокованою IP-адресою з нашого боку. Я маю на увазі, що маршрутизатор, можливо, використовує однаковий IP для обох пристроїв. Чи можете ви перезапустити маршрутизатор, щоб отримати нову IP-адресу? Мій маршрутизатор, наприклад, отримує нову IP-адресу кожного разу, коли його скидають або вимикається живлення.

Мені все ще не вистачає електронної пошти з вашою IP-адресою, і я боюся, що без неї ми не проїдемо далі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Добре, щойно надіслав вам електронний лист.

Я сподіваюся, що ми зможемо вирішити проблему, я був би дуже радий

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Знову працює. Я повертаюся на веб-сайт із комп’ютером.

Я повинен тобі за це дякувати? Велике спасибі 🙂

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Привіт, Тобіас - нарешті гарна новина! 😀

Я перевірив вашу IP-адресу - дякую за електронний лист - з нашими ІТ-шниками, і вони це виправили. Як я здогадався, ваша IP-адреса була заборонена під час останньої структурної хакерської атаки, на жаль, таке трапляється.

Вибачте за ваші неприємності - ласкаво просимо назад! 💚😎🤗!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


Знову проблема. Помилка 403, і я не можу відкрити веб-сайт.


Мою IP-адресу знову заблоковано?

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Напевно, ми досі відчуваємо ті DDOS-атаки.

Дозвольте мені це перевірити. Будь ласка, ви все ще використовуєте ту саму IP-адресу? 🤔

Надішліть електронний лист ще раз, мені потрібно переконатися, що я знайшов правильну IP-адресу.

Дякую тобі! 🙏

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


Я щойно надіслав вам електронний лист.


Дякуємо 😊

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Привіт

Сподіваюся, вирішено!!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


так, я можу знову зайти на веб-сайт зі свого комп’ютера 🙂


Ви завжди допомагаєте мені так швидко і добре, дякую! 🙂

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Привіт Tobias137!

З поверненням! 🙂 Радий, що ти знову тут ✨

Можливо, вам варто почати використовувати VPN, щоб уникнути того, що інша атака знову заблокує вашу IP-адресу.

Ви завжди можете встановити Німеччину, не потрібно змінювати країну - це призначено лише для безпеки.


Автоматичний переклад.
Anonymized313
11 міс. тому

Привіт.

Я вважаю, що ви отримали принаймні одне пояснення, яке зазвичай надається електронною поштою.

Я можу повністю анонімізувати ваш обліковий запис, це також означає, що всі ваші дописи тут виглядатимуть як написані анонімним гравцем.

Це прийнятно для вас?

Автоматичний переклад.
Anonymized313
11 міс. тому

Привіт.

Да я б. Як мені повідомила команда розгляду скарг, а також, як я вважаю, вас сповістили, ми не розглядаємо проблеми, які минули більше року.

Боюсь, це причина.

Чи можете ви, будь ласка, уточнити ваш запит щодо вашого профілю? Я можу бути неточним, анонімізація означає, що ваш профіль буде видалено + моя попередня інформація.


Автоматичний переклад.
Anonymized313
11 міс. тому

Дякуємо за підтвердження. Я зараз над цим працюю.

Будьте здорові!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Добрый вечер команда Casino Guru ! Подскажите могу ли я создать тему о своем проекте.

Предоставляю консалтинговые услуги для Гемблинг и Беттинг проектов.

Помогаю найти лучшие платежные решения под текущий запрос компании.

Тестируем, расширяем возможности и улучшаем условия для казино и игроков.

UnionPaymentSolution
7 міс. тому

Привіт!

Я ціную, що ви запитуєте дозволу. 🙂

У цьому випадку я вважаю, що було б ефективніше опублікувати повідомлення в іншому місці, натомість на партнерських форумах. Я впевнений, що вони більше орієнтовані на бізнес. Я маю на увазі, що ми не казино, і наша спільнота зосереджена на гравцях, а радше на представниках казино або людей з індустрії.

Наскільки я розумію вашу сферу знань, ви могли б використовувати іншу аудиторію - як ви думаєте?🤔



Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Я думаю Вы, как специалист по социальным сетям, понимаете важность присутствия любой компании на различных ресурсах, тем более если они одной тематики.

Пусть даже это будет не в целях бизнеса, а в информационных и маркетинговых целях.

Для меня это важно. Я также, хочу быть полезным.

Здесь есть такие темы в разделе - forum/obshie-temy, я бы мог прислать пример в личные сообщения, но они отключены.

Best regards

UnionPaymentSolution
7 міс. тому

Як адміністратор, я також бачу таку тему як рекламу, яка не має значення для користувачів/гравців форуму - як уже було пояснено.

Не могли б ви прийняти це?

Проте мені не потрібні приклади (цей форум не підтримує DM або PM). Будь ласка, не пишіть тут, а адекватно подумайте над моїм люб'язним поясненням - це не належний форум.

https://casino.guru/terms-and-conditions

"3.6. Будь-яка образлива діяльність або поведінка, включно з публікацією одного й того самого повідомлення в більш ніж одній темі форуму чи розділі теми, розсилання спаму, флуд, використання листів зв’язку, фінансових пірамід і прохання, розміщення акцій, реклами, маркетингових матеріалів або бонусів, або масове надсилання приватних повідомлень або електронних листів суворо заборонено.

3.7. Ми залишаємо за собою право видаляти або редагувати будь-який вміст, створений користувачами, включаючи, але не обмежуючись, публікації, посилання та рекламну інформацію, розміщену на форумі, яку ми вважаємо доданою пов’язаними з азартними іграми веб-сайтами, казино або їхніми афілійованими сторонами для реклами чи для створення посилань на наш власний розсуд».

Сподіваюся, тепер у нас є порозуміння.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я хотів би зв’язатися з Йозефом щодо оплати за численні завдання, які я виконав.


Надсилав йому електронні листи про це. Будь ласка, дайте йому знати, що я запитував!


Ф.

Автоматичний переклад.
mrTretton37
5 міс. тому

Привіт, я вже це зробив. 🙏

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
tour_fashm_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого