ФорумЗагальна дискусіяЗапитайте команду Гуру казино

Запитайте команду Гуру казино (Сторінка 5)

4 р. тому від Daniel
|
99180 переглядів 175 відповідей |
|
1...4 5 6...9
2 р. тому

Привіт,

Я тестер казино з Іспанії. 17 серпня я надіслав Йозефу (jozef@casino.guru) два виконані роботи, але він досі не відповів мені і не надіслав мій платіж. Він також не відповідає на мої електронні листи.

Я надіслав електронний лист на адресу info@casino.guru і також не отримав відповіді

Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я запитав у Йозефа, він сказав, що це вже закрито в п'ятницю. Хав'єр Р. Я припускаю? 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт!

Я все ще чекаю, поки Йозеф повернеться на мої електронні листи відповідно до платежів за мої завдання з тестування казино, які я виконав.


Оскільки я знаю, що він хворів останній тиждень, мені цікаво, чи зможе хтось із команди впоратися з цим? І, можливо, я можу зв’язатися з вами напряму, а не електронною поштою?


Спасибі

Автоматичний переклад.
mrTretton37
2 р. тому

Привіт, я спробую пришвидшити це вранці та зв’яжусь із колегами щодо вашої вимоги та способу швидшого зв’язку.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт!

Я все ще чекаю, поки Йозеф повернеться на мої електронні листи відповідно до платежів за мої завдання з тестування казино, які я виконав.


Оскільки я знаю, що він хворів останній тиждень, мені цікаво, чи зможе хтось із команди впоратися з цим? І, можливо, я можу зв’язатися з вами напряму, а не електронною поштою?


Спасибі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку,

Я сповістив Йозефа, він почувається погано, тож будь ласка, дайте йому трохи часу, щоб розглянути вашу справу.

Дякуємо 😉

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт,

не могли б ви сказати йому, щоб він спробував повернутися до мене. Якнайшвидше 🥲

Автоматичний переклад.
mrTretton37
2 р. тому

Привіт,

Я можу принаймні спробувати - переслати вашу замітку зараз. 🙂

Оновлення: Йозеф надіслав вам електронний лист учора ввечері.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

як приєднатися до вашої команди?


Автоматичний переклад.
vamsimohan75452
1 рік тому

Привіт,

до якої команди ти хотів би приєднатися?

Можливо, ви можете допомогти нам у поточному опитуванні, присвяченому бонусам:

https://www.surveymonkey.com/r/RQM6Y2B

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я переглянув правила форуму та помітив, що заборонено публікувати будь-що з комерційною метою. У мене є питання з цього приводу. Я шукаю людей, які хотіли б допомогти казино протестувати їхні нові та поточні методи оплати. Я не афілійований, але працюю в агентстві, яке допомагає брендам тестувати платежі, а також UX їхніх дизайнів. Я хотів би зв’язатися з новими людьми звідси, для користувачів форуму це спосіб знайти нові казино та зазвичай зберегти мінімальний депозит, але це також дуже цінний відгук для казино від реальних гравців, які знають що вони роблять.

Не могли б ви порадити мені з цього приводу?

Я з нетерпінням чекаю на відповідь від вас.

Дякую

Автоматичний переклад.
CasinoWand
1 рік тому

Привіт! Я радий, що ти запитав, перш ніж публікувати тут кілька оголошень. Як саме це працює? Гравцям потрібно вносити власні гроші чи казино надає їм гроші, необхідні для внесення, а потім тестує процес оплати/виведення?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Так, не хотів робити нічого проти політики. Це насправді залежить. Зазвичай наші тестери вносять власні гроші та перевіряють процес, але в деяких випадках, якщо тестувальник запитує це й усе безпечно для обох сторін, ми можемо сплатити суму депозиту заздалегідь. Я не є власником/філією казино, але працюю в компанії, яка надає такі послуги казино. Наші тестери мають різні фони, що дуже цінується; однак було б чудово, якби ми могли мати тестувальників, які мають знання про казино, тому могли б надати більш цінний відгук.


Що стосується процесу, то він залежить від завдання, але загалом це схоже на реєстрацію на веб-сайті, внесення вказаної суми за допомогою визначеного методу, іноді ставку, зняття та звіт про нас.

Ми пропонуємо нашим тестувальникам зареєструватися за допомогою тимчасової електронної пошти, щоб почуватися комфортніше та уникнути будь-яких коливань, але все, звичайно, обговорюється. Деякі з них використовують свою справжню електронну адресу.


Будь ласка, запитайте, якщо у вас є запитання, щоб ми могли побачити, як це вирішити.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
CasinoWand
1 рік тому

Я б сказав, що наданий вами опис є хорошою відправною точкою для людей, які зацікавлені у вашій пропозиції. Якщо хтось із учасників відповість вам тут, на форумі, з моєї точки зору, це нормально продовжувати діалог.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт ще раз, це чудово, дякую. Однак для людей мало шансів побачити тут мою конкретну відповідь і зв’язатися зі мною. Чи буде добре, якщо я опублікую для цього окремий пост, якщо це не суперечить правилам форуму?

Автоматичний переклад.
CasinoWand
1 рік тому

Я не бачу в цьому нічого поганого. Не соромтеся розпочинати власну тему, бажано в загальній дискусії:

file

Якщо можна попросити, просто сформулюйте всі умови чітко та прозоро 🙂.

Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, шановна команда Casino Guru!


Чи є зараз проблеми з веб-сайтом? Я не можу отримати доступ до веб-сайту на своєму комп’ютері. Я отримую повідомлення "403"

Як не дивно, це відбувається на мобільному телефоні.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, чудово! Так, я буду досить чітким і прозорим. Сьогодні я розпочну власну тему. Дякуємо за ваші відповіді!

Автоматичний переклад.
CasinoWand
1 рік тому

Привіт!

Раді допомогти 😎

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, шановна команда Casino Guru!


Чи є зараз проблеми з веб-сайтом? Я не можу отримати доступ до веб-сайту на своєму комп’ютері. Я отримую повідомлення "403"

Як не дивно, це відбувається на мобільному телефоні.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Tobias137!

Я припускаю, що це може бути свого роду помилка, хоча деякі є лише тимчасовими, і не потрібно нічого робити. Це правда, наш сайт є улюбленою мішенню для хакерів, тому час від часу здається, що весь веб-сайт не працює, але це лише через атаку хакерів.

Ця помилка 403 все ще з’являється? Якщо так, чи можете ви поділитися друкованим екраном із URL-адресою?

Це може допомогти нам зрозуміти, з чого почати рішення. 🤔



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, Радка,


Ось скріншот повідомлення.

Проблема виникає лише тоді, коли я хочу отримати доступ до вашого веб-сайту через домашній Інтернет. Провайдер Vodafone.

Якщо я роблю це через свій смартфон і мобільний Інтернет, це працює.

Сподіваюся, ви можете мені допомогти, шкода, що я більше не можу отримати доступ до вашого сайту з комп'ютера.

file

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Зараз я трохи освічений 🙂. Схоже, що IP-адреса, яка використовується для підключення до робочого столу, є серед заборонених. Відбувається це через напади. Це означає, що IP-адреса вашого мобільного телефону інша та розблокована, тому ви можете легко отримати доступ до нашого сайту.

Чи можете ви надіслати мені свою IP-адресу ПК, будь ласка?

https://whatismyipaddress.com/

Ви можете використовувати для цього електронну адресу: radka@casino.guru. Дякуємо 🙏

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого