ГоловнаФорумЗагальна дискусіяЗабули пароль, що можна зробити?!

Забули пароль, що можна зробити?!

 від Baddy
|
5 117 переглядів 15 відповідей |
|

Я зареєструвався в MAGICRED CASINO вчора я забув обидва паролі від електронної пошти та для входу ДОПОМОГІТЬ!?! ?? !!

Автоматичний переклад.
Baddy

Привіт, є «Забули пароль». Ви повинні натиснути там і скинути пароль за допомогою електронної пошти.

file

Автоматичний переклад.

Радка дуже дякую. Велика проблема. Пароль мого Gmail невідомий 😞 дублікат пароля зник, я міг скинути пароль лише за номером мобільного телефону, інакше все зникло

Автоматичний переклад.
Baddy

Раді допомогти 🙂

О, і чи вдалося вам скинути пароль за номером телефону, будь ласка? Це спрацювало?

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, Радка, думаю, чудово, що ти запитаєш. Ні, не можу отримати, як мені зробити, щоб ви дали мені пароль через мобільний телефон !!!?

ps на рахунку близько 250 євро 😞😞😞😞

Автоматичний переклад.
Baddy

Це дійсно важка ситуація. Я б, мабуть, пояснив ситуацію казино. Це займе досить багато часу, і я навіть не впевнений, чи казино готове це зробити, але вони потенційно можуть здійснити дзвінок з вами, поставити вам кілька запитань про ваш обліковий запис, щоб переконатися, що обліковий запис належить вам.

Потім вони можуть змінити адресу електронної пошти у вашому обліковому записі на нову, а потім ви зможете надіслати новий пароль на свою нову адресу електронної пошти.

Але знову ж таки, це не стандартний процес, але це спосіб вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
Daniel

Щиро дякую, Даніель.. Я не знаю, чи буде CASINO MAGIC RED готовий до цього, навіть якщо я розумію. ЗВІТ ЗВІЧНО, я винен, що ти нічого не можеш зробити 😞

Автоматичний переклад.
Baddy

Якщо все інше не допомагає, ви можете спробувати подати скаргу на нашому веб-сайті. Так, це ваша вина, але було б несправедливо не отримати свій виграш лише тому, що ви забули пароль.

Автоматичний переклад.
Daniel

Привіт Даніель, наскільки ти правий, але який сенс, якщо я пишу скаргу!? Чи має це сенс !?

Автоматичний переклад.
Baddy

Привіт, Бадді,

ця скарга вам нічого не коштуватиме, і є шанс, що ми зможемо вам допомогти. Не соромтеся спробувати. Ви це зробите?

Автоматичний переклад.
Baddy

Я впевнений, що у нас є прямі контакти з представниками казино Magicred, щоб ми могли спробувати зв’язатися з ними і спробувати знайти рішення. Ваше питання досить просте. Вам потрібно зняти свій виграш, але ви не можете скинути свій пароль (з огляду на вже згадані причини), тому вам потрібна допомога казино.

Автоматичний переклад.
Daniel

Дякуємо за зусилля та час, DANIEL спробує подати скаргу, що б не сталося Lg

Автоматичний переклад.
Baddy

Не хвилюйтеся, я сподіваюся, що нам вдасться вирішити це питання. Це тип випадку, коли казино не зробило вам нічого поганого, але ви також не зробили нічого поганого для казино, тому я б сказав, що основна частина полягає в тому, щоб переконатися, що казино може якось підтвердити вас і відновити доступ до свого облікового запису.

Автоматичний переклад.
Daniel

Дякую, Данило, ви дуже грамотно описали ПРОБЛЕМУ 👍

Сподіваюся, все буде добре ... інакше нічого не поробиш

Автоматичний переклад.
Baddy

Доброго ранку та залишайтеся на позитиві 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

Ви праві 👍🥰

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого