Це дійсно важка ситуація. Я б, мабуть, пояснив ситуацію казино. Це займе досить багато часу, і я навіть не впевнений, чи казино готове це зробити, але вони потенційно можуть здійснити дзвінок з вами, поставити вам кілька запитань про ваш обліковий запис, щоб переконатися, що обліковий запис належить вам.
Потім вони можуть змінити адресу електронної пошти у вашому обліковому записі на нову, а потім ви зможете надіслати новий пароль на свою нову адресу електронної пошти.
Але знову ж таки, це не стандартний процес, але це спосіб вирішити цю проблему.
This is a really tough situation. I'd probably explain the situation to the casino. It would be quite time consuming and I'm not even sure if the casino is willing to do this, but they could potentially do a verification call with you, ask you some questions about your account to make sure that the account is yours.
Then they could change the email address on your account to a new one and then you could send the new password to your new email address.
But once again, this isn't the standard process, but it's a way to get this resolved.
Автоматичний переклад.