Добрий ранок. Насправді ми не видаляємо жодних відгуків і скарг з нашого сайту. Звичайно, тільки коли це буде від гравців. Оскільки ми також не видалили жодного з ваших відгуків. Є сувора процедура, як я можу сказати, коли всі відгуки перевіряються і повинні дотримуватися всіх правил, щоб вони могли бути затверджені, насправді. У вас було 3 відгуки, 2 з яких були відхилені лише тому, що вони не були належними відгуками, а лише публікаціями, у яких ви писали про свої втрати. Ми не сприймаємо їх як відгуки, тому нам довелося їх відхилити, і ви отримали електронний лист, у якому ми пояснили причину цього. Правильно, ви отримали від нас електронні листи? А третій відгук було відхилено лише тому, що нам потрібні були додаткові відомості про ваш досвід гри в казино, про яке ви намагалися написати відгук.
Вашу скаргу бачать на нашому сайті всі, ви можете знайти її прямо тут , тож її також не було видалено.
Я радий і добре, що у вас такий великий досвід. Ми могли б навіть "використати" це іноді, що ви скажете? Ми часто просимо гравців допомогти нам у деяких речах, у яких ми не дуже досвідчені, тому було б дуже здорово, якби ви, звісно, могли дати нам своє нутро.
Дозвольте, будь ласка, прямо сформулюйте це тут, ми точно не отримуємо грошей за жодні відгуки. Як я писав вище, ми насправді маємо дуже сувору процедуру, коли справа доходить до перевірок, коли всі вони повинні дотримуватися певних правил, щоб отримати схвалення.
Сподіваюся, моя відповідь допоможе вам хоч якось зрозуміти, як працює наша команда, коли йдеться про відгуки та скарги, які показуються на нашому сайті.
Good morning. We do not delete any reviews nor complaints from our site, actually. Only whenever it is from a players will, of course. As we did not delete any of your reviews either. There is a strict procedure, as I could say, where all the reviews are checked and need to follow all the rules, so they can be approved, actually. You've had 3 reviews, which 2 of those were rejected just because they were not any proper reviews, just a posts where you were writing about your loses. We do not take those as a reviews, and therefore we had to reject those, and you received an email where we explained the whole reason of doing so. Is that right, have you got the emails from us? And the 3rd review was rejected just because we needed some more details about your experience from playing at the casino you have tried to write a review about.
Your complaint is visible on our site to everyone, you can find it right here, so that was surely not deleted either.
I am glad, and good on you, that you have that much experience. We could even "use" that sometimes, what do you say? We often ask players to help us with some things we are not that experienced in, so it'll be really great, if you could give us your insides, of course.
Just let me please put it here straight forward, we certainly do not get paid for any reviews. As I wrote above, we actually have a really strict procedure, when it comes to reviews, where all of those need to follow certain rules to get approved.
I hope, my answer to you, will help you to somehow understand how our team works, when it comes to reviews and complaints shown on our site.
Автоматичний переклад.