Насправді я не впевнений, чи розумію це запитання.🤷♀️
I am not sure if I understand this question, actually.🤷♀️
Я б сказав, що коли ви просите відшкодування, це сприймається як відшкодування вашого депозиту. Це те, що ви маєте на увазі?
I would say that when you ask for a refund, it is taken as a refund of your deposit. That is what you mean?
Дякую тобі. Jokabet сказали, що відшкодують 20% моїх втрат, сказавши, що це 3634 фунти стерлінгів, я вніс 35075,00 фунтів стерлінгів і попросив повне відшкодування, оскільки вони порушили свої умови, дозволивши мені як клієнту з Великобританії вносити справжні гроші. Коли я відхилив їхню образливу пропозицію, вони сказали, що це розглядається як збитки, а не депозити.
Я не погоджуся на це і не подаватиму їх до суду, щоб повернути всі мої гроші.
Thank you. Jokabet have said they will refund 20% of my losses saying it is £3634, i deposited £35075.00 and requested my full refund as they breached their terms and conditions by allowing me as a UK customer to deposit real money. When I rejected their insulting offer they said it is worked out as losses not deposits.
I will not accept this and taking them to court to retrieve all my money.
Чи можу я запитати, чи маєте ви на увазі проблему у своїй попередній скарзі , де, на жаль, наша команда не змогла допомогти, як зазначено там, що «ми не змогли допомогти, оскільки гравець не повідомив казино про свою проблему з азартними іграми та відсутність виграшу були утримані через обмеження країни."?
May I ask if you are referring to the issue in your previous complaint, where unfortunately our team was not able to help as stated there, that "We were unable to assist as the player had not informed the casino about her gambling problem and no winnings were withheld due to country restrictions."?
Добре, вибачте, тоді я неправильно зрозумів.
Ok, sorry, I misunderstood then.
Привіт Gaz8087
Ви не зможете подати до суду безпосередньо на Jokabet, тому не витрачайте час і енергію, думаючи, що ви це зробите. Крім того, причина, чому Jokabet затримує вас, полягає в тому, що ви не зможете повернути свої депозити через свій банк. Сподіваємось, ви не залишили це надто довго, щоб зробити це.
Якщо вам потрібна допомога, ви можете написати мені на адресу jasminebella1968@outlook.com і я зроблю все можливе, щоб допомогти.
Hi Gaz8087
You will not be able to sue Jokabet directly so don’t waste time or energy thinking you will. Also the reason Jokabet are stalling you is so as you won’t be able to recover your deposits via your bank. Hopefully you haven’t left it too long to be able to do so.
If you need any help then you can email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll do my best to assist.
Ви шахрай, перестаньте відповідати на пости людей.
You are a scam artist, stop responding on people's posts.
Дійсно, я думаю, ви побачите, якщо надішлете електронного листа, я доведу, що ні. Я також можу надати вам докази від інших учасників цього форуму, що я допоміг, у будь-якому випадку це не шкіра з мого носа, я просто намагався допомогти, але вам це явно не потрібно.
Really, I think you’ll find if you email I’ll prove I’m not. I can also provide you with proof from others on this forum that I’ve helped, either way it’s no skin off my nose , I was just trying to help but you clearly don’t need it.
Невелика порада, яку можна прийняти або проігнорувати. Як було сказано раніше, ви не можете подати до суду на Jokabet. На кого ти збираєшся подавати в суд? У якій країні вони розташовані? Хто їх власники тощо.
Якщо ви здійснювали платежі через свій банк за допомогою картки, то якщо ці транзакції тривають більше 120 днів, ваш банк не може допомогти.
Якщо ви здійснювали платежі через відкритий банкінг, вам потрібно буде з’ясувати, куди саме пішли платежі.
Успіхів у поверненні всіх депозитів.
A bit of advice which you can either take or ignore. As previously advised you can’t sue Jokabet. Who are you going to sue? What country are they based in? Who are their owners etc,etc.
If you made payments via you bank using a card then if these transactions are more than 120 days your bank can’t help.
If you made the payments via open banking then you will need to find out where exactly the payments went to.
Good luck in getting all of your deposits back.
Чому ви на цьому форумі? Ви не знаєте, про що говорите, і випробовуєте долю, сподіваючись, що натрапите на справді відчайдушного дерна. Ви не можете допомогти, тому не впевнені, чому ви даєте якусь пораду
Why are you on this forum? You don't know what you are talking about and you are trying your luck, in the hope that you come across a really desperate sod. You can't help so not sure why you are offering any advice
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.