Розчарований, у мене є обліковий запис Incave, яким я не користувався деякий час. І тепер вони вимагають код, надісланий на мій телефон, щоб підтвердити мій обліковий запис. Це чудово, але я втратив телефон і номер телефону. І так, є підказка змінити ваш номер телефону, тому я вводжу свій новий номер телефону. І він дає мені повідомлення про те, що цей номер уже використовується. Як я вже сказав, це новий номер, який я нещодавно отримав. І він автоматично створив номер телефону, схожий на мій, який я ввів, чий це номер, я не знаю. (Звичайно, їм цікаво, чому вони отримують усі ці повідомлення з кодом підтвердження) І тепер я не можу ввести правильний номер телефону та не можу його виправити, оскільки, я думаю, це вже використаний номер для іншого облікового запису з ними у будь-якому випадку, тому я не можу ввести свій номер телефону, як зазначено в повідомленні про помилку. Немає вирішення проблеми, оскільки я не можу знайти спосіб поговорити з кимось, щоб пояснити цю ситуацію. Тепер я не можу грати в більшості казино, з якими пов’язаний обліковий запис Incave. Засмучує те, що це єдиний спосіб підтвердити мій обліковий запис, і він навіть не обмежує мені можливість входу на справжніх сайтах казино, коли мені надається така можливість. Будь ласка, якщо хтось інший зміг вирішити проблему з такою ж проблемою, скажіть мені, що ви зробили, щоб виправити свій обліковий запис. Або якщо хтось знає, як зв’язатися з Incave, щоб я міг поговорити з ними про цю ситуацію, будь ласка, надішліть мені посилання, електронну пошту чи інший спосіб зв’язку, який у вас є. Я просто хочу увійти та грати.
Frustrated I have a Incave account, I hadn't used for a time. And now they are requiring a code sent to my phone to verify my account. That's great, however I lost my phone and the phone number. And yes there is a prompt to change your phone number so I input my new phone number. And it gives me a message saying that this number is already in use. As I said it is a new number I recently received. And it automatically created a phone number similar to mine I inputted, who's number is it I have no idea. (Sure they are wondering why they are receiving all these messages with a verification code though) And now I am unable to enter the correct phone number and I can't correct it due to it's a already used number for another account with them I think anyway, that's why I am not able to input my phone number as the error message stated. There is no resolution to the problem because I am unable to find a way to talk to someone to explain this situation to. So now I am not able to play at most of the casino's this Incave account is affiliated with. Frustrating that this is the only way to verify the account is mine and no it even has restricted me from being able to sign in on the actual casino sites when it gives me the option. Please if anyone else has been able to get a resolution to a problem with the same, please tell me what you did to fix your account. Or if someone knows how to get in touch with Incave so I can speak with them about this situation, if you would kindly send me the link, email, or other means of contact you have. I just want to login and play.