ФорумЗагальна дискусіяПроблема Mifinity, хто може допомогти?

Проблема Mifinity, хто може допомогти? (Сторінка 2)

2 р. тому від Sowieso
|
7286 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Biker
11 міс. тому

Я не можу пригадати, якщо це первинна перевірка реєстрації, я думаю, що вам доведеться почекати, поки ваші документи будуть затверджені.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт,

Після того, як помилка була на моєму боці, оскільки необхідний додаток був відсутній, реєстрація пройшла абсолютно гладко. Ви точно можете використовувати обліковий запис лише після верифікації, правда?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я помітив, що ви вже отримали відповідь від досвідченого гравця в цій галузі, тож сподіваюся, це вам допомогло. Звичайно, я думаю, що якщо у вас виникнуть запитання, ви завжди можете звернутися до служби підтримки, яку вам запропонували. У всякому разі, я радий, коли гравці намагаються допомагати і радити один одному. Це нагадує мені, що світ все ще гарне місце. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую всім за швидкі відповіді.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Biker
11 міс. тому

Будь ласка, коли вам вдасться вирішити всю проблему, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Перевірка також була завершена і зайняла лише кілька годин. Тепер ми вирушаємо до нових берегів.

Привіт разом

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Проблему вирішили, включно з перевіркою і все пройшло зі швидкістю світла🤗

Автоматичний переклад.
Biker
11 міс. тому

Чудово, я радий, що все пройшло згідно з вашими ідеями, і це вирішено. Так має працювати та допомагати підтримка. Бажаю вам удачі та успіхів. ☘️😊

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

На жаль, у мене вже деякий час виникають проблеми з внесенням грошей у казино за допомогою MiFinity direct. Шість разів поспіль кошти зараховувалися більше доби, найдовший – чотири дні. Виправданням було те, що виникли проблеми з переходом із миттєвого банківського переказу на MiFinity direct. Добре, я зрозумів. Другого разу я навіть не отримав належної відповіді. Те, як працює MiFinity, є обурливим: жодного чату в реальному часі, відповіді на запитання електронною поштою можуть тривати до семи днів, якщо вони взагалі їх отримують. І вони стягують за це такі комісії - ви повинні платити комісію за все, навіть від електронних ваучерів MiFinity до облікових записів MiFinity. Як на мене, затримка виглядає так, ніби вони навмисно затримують гроші, щоб з ними працювати. Особисто я більше не використовуватиму MiFinity, і оскільки мені потрібен юридичний захист лише з професійних міркувань, я буду подавати позов до суду, навіть якщо знаю, що це буде марно. Але ці махінації, які видаються вкрай сумнівними, необхідно викрити.

PS може надати переконливі докази для всіх моїх звинувачень. Я радий надати деякі з них.

Автоматичний переклад.
Markalc
4 міс. тому

Яка історія!

Не дивно, що ви не переконані, що повинні залишатися лояльним клієнтом.

Дякуємо за розміщення цього досить цікавого огляду тут, на форумі. Якщо ви бажаєте звернутися до інших учасників щодо можливої співпраці, не соромтеся скористатися кнопкою відповіді. Просто знайдіть повідомлення (на форумі; ви не обмежені лише цією темою) і натисніть «відповісти» або «цитувати». Можливо, було б зручно також згадати, що ви можете використовувати панель пошуку, щоб фільтрувати дописи чи ланцюжки за допомогою певних ключових слів, наприклад "Mifinity". Використовуйте піктограму лупи у правому верхньому куті 😉

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого