Звичайно. Ви насправді не отримуєте занадто багато балів за схвалення скарг. Ми не хочемо заохочувати когось подавати скарги лише задля отримання балів, але ми вважаємо, що якщо хтось подає скаргу, яка має сенс і схвалюється нашими агентами, то їм слід отримати мало балів за зусилля.
У будь-якому випадку, якщо ви створюєте нову тему на форумі, ви отримуєте рівно стільки ж балів, скільки коли ваша скарга буде схвалена. Ви можете дізнатись більше про систему рейтингу тут: https://casino.guru/forum/ranking-system
Of course. You don't actually get too many points for having approved complaints. We don't want to encourage anyone to create complaints just for the sake of getting points, but we believe that if someone creates a complaint that makes sense and is approved by our agents, then they should get few points for the effort.
Anyway, if you create a new thread on the forum, you get exactly the same amount of points as when your complaint is approved. You can find out more about the ranking system here: https://casino.guru/forum/ranking-system
Привіт! Я помітив ваш допис у темі конкурсу. На мою думку, ви маєте на увазі досвід казино, чи не так?
У цьому випадку я б сказав, що найкращим початком було б попросити його підтримки.
Бажаєте спробувати? Дайте мені знати, як це відбувається, якщо це справді так. 🙏
Hi! I spotted your post in the competition thread. In my opinion, you reffer to a casino experience, don't you?
In this case, asking its support would be the best start, I'd say.
Care to try it out? Let me know how it goes if this is truly the case. 🙏
Привіт, ти теж відповідаєш комусь конкретному? Якщо так, скористайтеся кнопкою «відповісти», оскільки це трохи вирвано з контексту.
У будь-якому випадку, дайте мені знати, якщо ви хочете поділитися чимось і, отже, деяким своїм досвідом. 🙂
Hi, are you also answering to someone concret ? If so, use the "reply" button because it's a bit out of context.
Anyway, let me know if you would like to share something and therefore some of your experiences. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.