3 р. тому
Це змушує людей повертатися. І з винагородами, які потрібно заробити, вони пишуть кращі огляди.
It's keeping the people coming back. And with rewards that the have to earn they write better reviews.
0
Це змушує людей повертатися. І з винагородами, які потрібно заробити, вони пишуть кращі огляди.
It's keeping the people coming back. And with rewards that the have to earn they write better reviews.
Так, наприклад, запропонувати користувачам форуму безкоштовні обертання чи інші бонуси не так просто, оскільки у нас є користувачі з багатьох країн. У цьому випадку нам потрібно буде налагодити співпрацю та автоматизовані процеси з кількома казино, які зможуть додавати бонуси користувачам.
Насправді я думаю, що простіше було б винагороджувати користувачів самостійно, не використовуючи наших партнерів казино.
Yes, it's just not too easy to for example offer free spins or other bonuses to the forum users since we have users from many different countries. In that case, we would need to establish cooperation and automated processes with multiple casinos that would be able to add the bonuses to the users.
I'm actually thinking that the easier way would be rewarding the users on our own without using our casino partners.
Не забувайте, що в казино вже є ці системи. Вам потрібно лише надати налаштування.
Ви повинні стежити за тим, що пропонується на форумі. Не те, щоб хтось зробив кращу пропозицію на форумі.
Don't forget the casinos have those systems in place already. You just have to provide the setup.
You have to keep an eye on what's on offer in the forum. Not that someone makes a better offerin the forum.
Звучить чудово 🙂 Я думаю, що ви багато робите для користувачів 🙂
Навіть якщо немає бонусів, ми ніколи на вас не сердимося ✌🏻🍁✌🏾
Sounds great 🙂 I think you do a lot for the users 🙂
Even if there are no bonuses, we are never angry with you ✌🏻🍁✌🏾
Klingt super 🙂 ihr macht finde ich schon sehr viel für die Benutzer 🙂
Auch wenn es keine Boni gibt sind wir euch niemals böse ✌🏻🍁✌🏾
Звучить чудово 🙂 Я думаю, що ви багато робите для користувачів 🙂
Навіть якщо немає бонусів, ми ніколи на вас не сердимося ✌🏻🍁✌🏾
Sounds great 🙂 I think you do a lot for the users 🙂
Even if there are no bonuses, we are never angry with you ✌🏻🍁✌🏾
Klingt super 🙂 ihr macht finde ich schon sehr viel für die Benutzer 🙂
Auch wenn es keine Boni gibt sind wir euch niemals böse ✌🏻🍁✌🏾
Насправді, це правда, і це така приємна зміна в порівнянні з часами, коли я працював в онлайн-казино 🙂 Деякі гравці все ще вважають, що коли ми відхиляємо їхні скарги, це тому, що у нас є спеціальні пропозиції з казино, але це ніколи не так. Ми відхиляємо лише випадки, коли гравець не надає достатніх доказів або ми отримуємо докази від казино. Ми просто намагаємося бути справедливими, наскільки можемо.
Actually, that's true and it's such a nice change compared to times when I worked in an online casino 🙂 Some players still believe that whenever we decline their complaints, it's because we have some special deals with the casino, but it's never the case. We only reject cases when they player doesn't provide sufficient evidence or we receive evidence from the casino. We simply try to be fair as much as we can.
Це все неправда, надішліть їх на c ***
It's all false send them to c ***
E tutto falso mandateli a c***
Ви просто обдурені слот-шарлатани, соромтесь, що ви крадете гроші у людей Джино, щоб привести їх у відчай
You're just tricked slot charlatans be ashamed you steal money from people Gino to put them in despair
Siete solo dei ciarlatani slot truccate vergognatevi rubate soldi alle persone Gino a metterle alla disperazione
Привіт, будь ласка, хто саме краде гроші? Будь-яке казино?
Hello, who exactly steals the money please? Any casino?
Я б сказав, що ви не в тій темі форуму...
I'd say you're in a wrong forum thread...
Привіт, будь ласка, будь ласка, розкажіть назву казино?
Hello, would you be so kind and share name of the casino, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.