Ще одне казино з хорошими відгуками та чудовими бонусами.
Однак цілодобового чату в реальному часі немає. Якщо ви хочете поговорити зі службою підтримки, вам доведеться надіслати електронний лист і стати в чергу.
Another casino with good reviews and great bonuses.
However, there is no 24/7 live chat. If you wish to speak with customer service, you’ll have to send an email and get in queue.
Вони чисте шахрайство, я вже виграв 2144 песо, і вони заморозили мій рахунок, злодії, і ви їм скаржитеся, а вони висловлюють лише свою фігню
They are pure scam, I had already won 2144 pesos and they froze my account, thieves and you complain to them and they only come out with their bullshit
Son pura estafa yo tenía ya ganado 2144 pesos y me congelaron la cuenta rateros y les reclamas y solo salen con sus mamadas
Вибачте за цю ситуацію, через яку вам довелося пройти, але не могли б ви бути більш конкретними та сказати нам, яке казино ви маєте на увазі? Тільки так ми зможемо вам допомогти.
I am sorry about this situation you have to go through, but could you be more specific and tell us which casino do you have in mind, please? Only that way we could help you out.
Вибачення. Казино називається Vegas Wild Casino.
Apologies. The casino name is Vegas Wild Casino.
Без проблем.
Проте індекс безпеки виглядає не дуже добре.🤔 У вас є досвід гри там?
No problem at all.
Here's the official thread of the casino 👈.
The safety index doesn't look pretty well, though.🤔 Do you have any experience from playing there?
Ви ніколи не зверталися до мене щодо мого запиту про те, чи вони ще працюють. Я повідомив про них FTC, заповнивши СКАРГУ. Я вважаю, що тому вони БІЛЬШЕ не працюють!
You never have gotten back to me regarding my inquiry about if their still operating. I reported them to the FTC by I filling a COMPLAINT. I believe that this is why they are not operating ANYMORE!
Наша команда з’ясувала, що сторінка не працює, тому я перепрошую за цю плутанину. Я не знаю, що може бути за тим, що вони більше не працюють.
І взагалі, коли ви подали скаргу? Ви вже дізналися щось конкретне?
Our team found out that the page is not working, so I apologize for this confusion. I don't know what could be behind the fact that they are no longer operating.
Anyway, when did you file a complaint? Have you learned anything concrete yet.
Привіт, який додаток ви маєте на увазі? Чи можете ви докладніше розповісти про цю тему?
Чи маєте ви на увазі наш сайт? 😀
Hello, which app do you have in mind? Can you elaborate more please on this topic?
Do you by any means mean our site? 😀
Будьте обережні. З PIN UP... Він не зараховує ваші депозити, і вони дають вам період відповіді 7 днів. Але вони лише стверджують, що воно на розгляді...
ЖЕТБЕТ. Не надає безкоштовних обертань і вимагає від вас депозиту.
UZU.. Він надсилає вам електронні листи з безкоштовними обертаннями, а потім стверджує, що ви їх відхилили..
Be careful. With PIN UP... It does not credit your deposits and they give you a response period of 7 days. But they only argue that it is under review...
JETTBET. Does not deliver free spins and requires you to deposit.
UZU.. He sends you emails with free spins and then argues that you have rejected them..
Ojo. Con PIN UP.. Que no acredita tus depósitos y te dan plazo de respuesta de 7 días. Pero solo argumentan qué está en revisión..
JETTBET. No entrega las tiradas gratuitas y te exige.. Deposito..
UZU.. Te envía. Correos con tiradas gratuitas y luego argumenta qué las haz rechazado..
Це надзвичайно конкретний пост. Сподіваюся, ви не заперечуєте кілька запитань, щоб розкрити деякі деталі:
Щодо депозиту, питання вирішено?
Якою була конкретна пропозиція щодо безкоштовних обертань?
Скільки безкоштовних бонусів ви отримали в Jettbet і скільки внесли на цей момент?
UZU: Я підозрюю, що це казино PlayUZU. Іншим було б краще описувати ситуацію в цілому. Прийняти пропозицію електронною поштою та відхилити пропозицію – це зовсім протилежне, чи не так?
Заздалегідь дякую.
That's a remarkably concrete post. I hope you would not mind a few questions to cover some details:
Regarding the deposit, has the matter been resolved?
What was the concreet offer concerning the free spins?
How many free bonuses have you taken in Jettbet and how much have you deposited so far?
UZU: I suspect it is PlayUZU Casino. Perpahs describing the whole situation would be better for others. Accepting an email offer and declining an offer is quite the opposite, isn't it?
Thank you in advance.
RODKA Привіт, приємно познайомитися з Чилі. У мене є багато інформації про казино з безкоштовними обертаннями.
Все що я описав було вчора..
Шпилька. Пройшов місяць.
Про УЗУ. Прийшов електронний лист.
Я пішов, щоб отримати свої оберти в Gmail.. Я торкнувся посилання.. Це відкрило гру. Потім я натиснув «Відкрити» у браузері, і з’явилося, що я відхилив оберти.. Що вони безкоштовні..
Я не знаю, як добре користуватися цим форумом. Але мені дуже цікаво допомогти. І надає вам коментарі, огляди та дані.
Якщо ви бажаєте, ви можете написати мені на електронну пошту, і я зможу залишити вам свій WhatsApp через це... Таким чином ми зможемо мати прямий і швидший контакт...
ПОВТОРЮЮ... ПРИКЛЮЧИТИ. ЗА ДЕПОЗИТ НЕ ВІДПОВІВСЯ. ЯКИЙ. Я ДЕМОНСТРУВАВ С. КВИТАНЦІЯ..
З дійсно смішними приводами....
.
.
Інформація про безкоштовні обертання..
https://www.slotsgarden.com/
Ця платформа є казино з кількома власниками казино. Ви зареєструєтесь і отримаєте пропозиції. Постійні оберти. На вашу електронну пошту. Вони також надішлють вам запрошення в інші казино того ж власника...
Правда в тому, що Slotsgarden - це казино, куди я отримав запрошення... Після введення, наприклад, RUBY.
Я шукав код..
Для slotsgarden. Використовуйте код.
55 ОБЕРТАННЯ.
Термін дії кодів для цих казино від цієї компанії закінчується через деякий час.
RODKA Hello, nice to meet you from Chile. I have a lot of info to share about casinos with free spins.
Everything I described was yesterday..
The pin up thing. It's been a month.
About UZU. An email arrived.
I went to get my spins on Gmail.. I tapped the link.. It opened the game. Then I hit open in browser and it showed that I declined the spins.. That they were free..
I don't know how to use this forum very well. But I am very interested in helping. And giving you comments, reviews and data.
If you wish, you can write to my email and I can leave you my WhatsApp through that means... This way we can be in more direct and faster contact...
I REPEAT... PIN UP. HAS NOT RESPONDED FOR THE DEPOSIT. WHICH. I DEMONSTRATED WITH. A RECEIPT..
With really ridiculous pretexts....
.
.
Information for free spins..
https://www.slotsgarden.com/
This platform is a casino with several casino owners. You sign up and you will receive offers. Constant spins. To your email. They will also send you invitations to other casinos of the same owner...
The truth is that Slotsgarden is a casino where I received an invitation... After entering, for example, RUBY.
I've looked for the code..
For slotsgarden. Use the code.
55SPINS.
The codes for these casinos from this company expire after a while.
RODKA Hola un gusto desde Chile. Si tengo mucha info para compar. De casinos con giros gratuitos.
Todo lo que describí fue ayer..
Lo de pin up. Lleva un mes..
Lo de UZU. Llego un correo.
Fui por mis giros en Gmail.. Toque el enlace.. Abrió el juego. Luuego le di en abrir en navegador y apareció que yo rechace los giros.. Que fueron gratuitos..
No se usar bien este foro. Pero estoy muy interesado en ayudar. Y darte comentarios, reseñas y datos..
Si deseas puedes escribir a mi correo y por ese medio te puedo dejar mi WhatsApp.. Así estamos en contacto más directo y rápido..
REPITO... PIN UP. NO HA RESPONDIDO POR EL DEPOSITO. EL CUAL. DEMOSTRÉ CON. BOLETA..
Con pretextos realmente ridículos....
.
.
Dato para giros gratuitos..
https://www.slotsgarden.com/
Esta plataforma es un casino con dueños de varios casinos. Te inscribes y llegarán ofertas. Constantes de giros. A tu correo. Además te enviaran invitación a otros casinos del mismo dueño...
La verdad es que Slotsgarden es un casino donde me llego invitación.. Después de entrar a por ejemplo RUBY.
He buscado el código..
Para slotsgarden. Usar el código.
55SPINS.
Los códigos de estos casinos de esta empresa. caducan despues de un tiempo..
Радька. Я відповів на ваше запитання. Але я не впевнений, чи зробив це правильно.
Я писав подробиці... Можу ще більше подробиць. Тож ви можете попросити це самі. І тому ви можете переконатися в цьому особисто. Проблема PIN UP. (Яка в Play Store називається «Подорож Джокера». І має погані відгуки)
Наприклад, код нібито виконаної задачі, яка нібито знаходиться на перевірці...
Також такі деталі, як час, що минув. тощо тощо тощо
(Відредагуйте, щоб додати інформацію)
Коли я відповів, я отримав повідомлення про те, що повідомлення буде перевірено на відповідність стандартам спільноти)
Наперед дуже дякую.
Radka. I have answered your question. But I am not sure if I did it right.
I wrote details... I can also give you even more details. So you can ask for it yourself. And so you can verify it personally. The PIN UP issue. (Which in the play store is called "Joker's Journey. And it has bad reviews)
For example, the code of the supposedly completed task that is supposedly under review...
Also details like elapsed time. Etc etc etc.
(Edit to add info)
When I replied, I got a notification that the message will be reviewed to see if it complies with the community standards)
Thank you very much in advance.
Radka. He respondido a tu pregunta. Pero no estoy seguro de que lo hice bien..
Escribí detalles... Además puedo darte aun más detalles. Para que lo preguntes por tus propios medios. Y así lo verifiques de manera personal. El asunto de PIN UP. (QUE en play store se llama. "Joker's Journey. Y tiene malos comentarios)
Como por ejemplo el código de la supuesta tarea hecha qué está en supuesta revisión..
También detalles como el tiempo transcurrido. Etc etc etc.
(Edición para agregar info)
Al responder. Me apareció una notificación. De que el mensaje estará en revisión para ver si cumple con las normas de la comunidad)
De antemano. Muchísimas gracias.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.