ФорумЗагальна дискусіяОгляди користувачів казино

Огляди користувачів казино (Сторінка 23)

3 р. тому від Daniel
|
244895 переглядів 449 відповідей |
|
1...22 23 24...30
Додати публікацію
Jaro
2 міс. тому

Добрый вечер почему отклонили мои 2 отзыва о казино, я их писал от себя. Вам не интересно мнения игроков?

2 міс. тому

Добрый вечер почему отклонили мои 2 отзыва о казино, я их писал от себя. Вам не интересно мнения игроков?

2 міс. тому

Я вже відповів вам тут: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/withdrawals-on-rtbet/3#post-123046

Але, будь ласка, все, що стосується відгуків користувачів, ви можете обговорити зі мною тут і не потрібно писати це в кількох темах. Дякую

Автоматичний переклад.
Опубліковано hristosofia видалено
Опубліковано hristosofia видалено адміністратором Romi
Причина: Спам
1 місяць тому

Я задоволений сайтом і пропонованими бонусами. Швидкі виплати та цікаві бонуси

Автоматичний переклад.
m1haylov
1 місяць тому

Чи можете ви сказати нам, який із них ви маєте на увазі? Дуже приємно, що ви задоволені цим казино. Просто скажіть нам, який саме.😉

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Здравствуйте, а почему отклонили моих 2 отзыва, я играю на этих казино. Вам не интересно значит мнение игрока. Я всё четко от себя написал как есть.

Змінено автором 2 міс. тому
1 місяць тому

Здравствуйте, а почему отклонили моих 2 отзыва, я играю на этих казино. Вам не интересно значит мнение игрока. Я всё четко от себя написал как есть.

1 місяць тому

Привіт, я думаю, ви чітко написали причину. Наша система виявила подібності, які просто не допускаються до оглядів, і тому її було відхилено. Крім того, це не має нічого спільного з цією темою, тому найкраще опублікувати відгуки користувачів тут: https://casinoguru-en.com/forum/general-discussion-1/user-casino-reviews/17

Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я просто не знал как с свами связаться иначе , поэтому и написал. Я писал индивидуально. У меня есть опыт игры и я могу это доказать.

sarokin116
1 місяць тому

Тоді ви можете зв'язатися з нами за електронною поштою - community@casino.guru куди можна надсилати знімки екрана таких речей:

- видиме ім'я користувача або адреса електронної пошти мають відповідати вказаним у формі відгуку користувача.

- історія депозитів або зняття коштів або будь-що інше, що свідчить про активне використання облікового запису.

Якщо ви впораєтеся з цим, ми можемо говорити про прийняття вашого відгуку користувача.

Автоматичний переклад.
sarokin116
1 місяць тому

Я думаю, що в них є автоматична програма для перевірки подібних відгуків, тож ви можете спробувати просто перефразувати та повторити спробу

Автоматичний переклад.
Saoirse
1 місяць тому

Ми приділяємо багато уваги відгукам користувачів, і коли ми не знаходимо щось підходяще, ми відхиляємо це з чіткою причиною. Ми намагаємося схвалити якомога більше відгуків користувачів, щоб гравці могли бачити досвід інших, але в деяких випадках ми обережні. 😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я думаю, що в них є автоматична програма для перевірки подібних відгуків, тож ви можете спробувати просто перефразувати та повторити спробу

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я можу вас запевнити, що перефразування в таких випадках не спрацює.

У нас індивідуальний підхід до кожного відгуку користувача; жоден ШІ не працює для нас у цьому відношенні. Ми вважаємо за краще вирішувати результат особисто, щоб зберегти рейтинг користувачів якомога неупередженим. Формулювання тексту – лише один із багатьох аспектів, які ми розглядаємо.

Це досить смішно, тому що багато людей продають відгуки користувачів на Trustpilot. Якщо я правильно пам’ятаю, остання пропозиція надійшла на нашу електронну пошту лише вчора.

Як зазначив Джаро, кожен гравець може зв’язатися з нами, щоб допомогти нам розглянути відгуки користувачів якнайкраще.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт. Скажи мені будь-ласка. Чому мої відгуки були відхилені? Вони були чесними, і я можу надати докази того, що я справжній гравець.

Автоматичний переклад.
john_win
1 місяць тому

Привіт, причина була чітко вказана.

Однак ви можете зв'язатися з нами за електронною поштою - community@casino.guru куди можна надсилати знімки екрана таких речей:

- видиме ім'я користувача або адреса електронної пошти має відповідати вказаним у формі відгуку користувача.

- історія депозитів або зняття коштів або будь-що інше, що свідчить про активне використання облікового запису.

Якщо ви впораєтеся з цим, ми можемо говорити про прийняття вашого відгуку користувача. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можу я отримати реч

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

гра подобається😢

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ось список перевірених законних онлайн-казино, які отримають виплату після перевірки вашого облікового запису.

Ель Рояль

Бо Вегас

Алмазні котушки, платинові котушки, острівні котушки

Uptown Aces

Бовадо

Drake, Gossip Slots, VIP Slots

Слоти Ruby

Адреналін казино

Казино Yappy

Казино Лакі Крік

Гранд казино

Атлантида




Автоматичний переклад.
trishastarrr
1 місяць тому

Тихоокеанські оберти


безмежний


бонус (щось, але всі вони дочірні компанії)


не найбільший шанувальник спонсорованих Inclave казино. Але це тому, що їх процес вилучення іноді триває понад тиждень, майже 2.


Я грав на mirax, kaebet і 7bit. Вони можуть бути нормальними, але на їх веб-сайті зазначено, що відкликання вимагає лише

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можу я отримати реч

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можна розбагатіти, граючи в казино? Я б сказав, що ні. Математика, що стоїть за бізнесом казино, досить проста. Прочитайте цей посібник . 👈 Ви повинні зрозуміти, зробивши це.

«Статистика працює на користь казино в довгостроковій перспективі».


Автоматичний переклад.
1...22 23 24...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.