Привіт, не могли б ви показати за допомогою знімка екрана, що відбувається і чому ви не можете залишити нам відгук? У чому саме проблема?
Hi, could you please show with a screenshot what's going on and why you can't leave us a review ? What exactly is the problem ?
Привіт, чи можна кудись написати повний огляд казино, і не могли б ви вказати мені в цьому напрямку?
Hello, is there anywhere I can write a complete casino review and could you point me in that direction?
Привіт!
Так, звичайно, ви можете написати відгук користувача казино тут, на нашому веб-сайті . В оглядах кожного казино є вкладка під назвою Відгуки користувачів , де ви можете написати відгук, ви також можете побачити це на скріншоті, який я додав тут. Дотримуйтеся вказівок, наведених у посиланні, яке я вам надіслав. Зазвичай вони включають вибір казино, про яке ви хочете написати відгук, а потім оцінювання різних аспектів цього казино, таких як ігри, бонуси, чат, виграші тощо.
Крім того, я перемістив ваш допис сюди, у цю тему, щоб ви могли бачити відповіді інших гравців щодо огляду користувача.
Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна додаткова допомога.
Hello!
Yes, of course, you can write a casino User Review, here in our website. In the reviews of each casino, you have a tab called User Reviews, where you can write a review, you can see it also in the screenshot I attached here. You should follow the instructions provided in the link I sent you, which typically include selecting the casino you want to write the review about, and then rating different aspects of that casino, such as games, bonuses, live chat, winnings, etc.
Also, I moved your post here in this thread, so you can see other players responses about User Review.
Please let us know, if you need further assistance.
Лише маленьке попередження. Я помітив, що ви намагалися просувати деякі сайти тут. Якщо ви представник казино , дотримуйтесь правил . Інакше ваш обліковий запис буде забанено. Дякую тобі.
Just a little warning here. I have noticed you were trying to promote some sites here. If you are a casino representative please follow the rules. Otherwise your account will be banned. Thank you.
Велике спасибі. Це добре. Найчастіше ми не усвідомлюємо, що було неправильно робити це таким чином. Я розгляну вказівки, які ви дали мені, і, можливо, зв’яжуся з вами пізніше, якщо мені знадобиться. Дякую
Thank you very much. It is nice. Most times we are not aware that it was wrong to do it in that way. I will look into the directions you gave me and possibly contact you later if I need to. Thanks
Скільки б ви хотіли отримати? Можливо, у вас були проблеми в якомусь казино?
What would you like to be paid? Have you had any issues at some casino, perhaps?
Привіт! Я написав 2 відгуки і вони були відхилені! Чому ви відхилили 2 мої відгуки? Я чесний гравець і мої відгуки чесні! Я робив депозити та знімав кошти в цих казино кілька разів! Можу надати всі необхідні докази!
Hello! I wrote 2 reviews and they were rejected! Why did you reject 2 of my reviews? I am an honest player and my reviews are honest! I have made deposits and withdrawals to these casinos multiple times! I can provide all the necessary evidence!
Здравствуйте! Я написал 2 отзыва и мне их отклонили! Почему Вы отклонили 2 моих отзыва? Я честный игрок и мои отзывы честные! Я неоднократно делал депозиты в эти казино и выводил средства! Все необходимые доказательства я могу предоставить!
Привіт. Спасибі за інформацію. Наша внутрішня система виявила забагато подібностей у цих оглядах, і тому вони були відхилені. Будь ласка, надішліть нам будь-який доказ електронною поштою на адресу community@casino.guru і опишіть причину надсилання нам електронного листа, щоб ми могли заднім числом схвалити ваші відгуки. Дякуємо за співпрацю, ми дуже цінуємо ваші зусилля.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Привіт. Спасибі за інформацію. Наша внутрішня система виявила забагато подібностей у цих оглядах, і тому вони були відхилені. Будь ласка, надішліть нам будь-який доказ електронною поштою на адресу community@casino.guru і опишіть причину надсилання нам електронного листа, щоб ми могли заднім числом схвалити ваші відгуки. Дякуємо за співпрацю, ми дуже цінуємо ваші зусилля.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Привіт. Спасибі за інформацію. Наша внутрішня система виявила забагато подібностей у цих оглядах, і тому вони були відхилені. Будь ласка, надішліть нам будь-який доказ електронною поштою на адресу community@casino.guru і опишіть причину надсилання нам електронного листа, щоб ми могли заднім числом схвалити ваші відгуки. Дякуємо за співпрацю, ми дуже цінуємо ваші зусилля.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Мені не подобається, що ти мене ігноруєш! Я вважаю, що мої відгуки були відхилені без причини!
I don't like that you ignore me! I believe that my reviews were rejected for no reason!
Дякуємо за терпіння та співпрацю. Я вважаю, що ваші відгуки схвалено після перевірки електронного листа, який ви надіслали нашій команді. Якщо у вас виникнуть інші запитання, не соромтеся написати нам у будь-який час, ми будемо раді допомогти.
Thank you for your patience and cooperation. I believe your reviews have now been approved after checking out the email you have sent to our team. If you have any other questions, do not hesitate to write to us at any time, we'll be glad to help.
Дякуємо за терпіння та співпрацю. Я вважаю, що ваші відгуки схвалено після перевірки електронного листа, який ви надіслали нашій команді. Якщо у вас виникнуть інші запитання, не соромтеся написати нам у будь-який час, ми будемо раді допомогти.
Thank you for your patience and cooperation. I believe your reviews have now been approved after checking out the email you have sent to our team. If you have any other questions, do not hesitate to write to us at any time, we'll be glad to help.
Іноді нам просто потрібна додаткова інформація, щоб відгуки були чесними, як бачите. Ще раз дякуємо за турботу та співпрацю. Гарного дня також.🙂
Sometimes we just need some additional information in order to keep the reviews honest, as you can see. Thank you again for caring and your cooperation. Have a good day as well.🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.