ФорумЗагальна дискусіяОгляди користувачів казино

Огляди користувачів казино (Сторінка 16)

3 р. тому від Daniel
|
266695 переглядів 479 відповідей |
|
1...15 16 17...24
Додати публікацію
ahillator
7 міс. тому

Привіт, не могли б ви показати за допомогою знімка екрана, що відбувається і чому ви не можете залишити нам відгук? У чому саме проблема?

Автоматичний переклад.
Daniel
6 міс. тому

Привіт, чи можна кудись написати повний огляд казино, і не могли б ви вказати мені в цьому напрямку?

Автоматичний переклад.
PaidPointsCasinoCash
6 міс. тому

Привіт!

Так, звичайно, ви можете написати відгук користувача казино тут, на нашому веб-сайті . В оглядах кожного казино є вкладка під назвою Відгуки користувачів , де ви можете написати відгук, ви також можете побачити це на скріншоті, який я додав тут. Дотримуйтеся вказівок, наведених у посиланні, яке я вам надіслав. Зазвичай вони включають вибір казино, про яке ви хочете написати відгук, а потім оцінювання різних аспектів цього казино, таких як ігри, бонуси, чат, виграші тощо.

Крім того, я перемістив ваш допис сюди, у цю тему, щоб ви могли бачити відповіді інших гравців щодо огляду користувача.

Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна додаткова допомога.

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Велике спасибі

Автоматичний переклад.
PaidPointsCasinoCash
6 міс. тому

Лише маленьке попередження. Я помітив, що ви намагалися просувати деякі сайти тут. Якщо ви представник казино , дотримуйтесь правил . Інакше ваш обліковий запис буде забанено. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Велике спасибі. Це добре. Найчастіше ми не усвідомлюємо, що було неправильно робити це таким чином. Я розгляну вказівки, які ви дали мені, і, можливо, зв’яжуся з вами пізніше, якщо мені знадобиться. Дякую

Автоматичний переклад.
PaidPointsCasinoCash
6 міс. тому

Без проблем, завжди радий допомогти.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Оплатіть мій рахунок

Автоматичний переклад.
cayli558
6 міс. тому

Скільки б ви хотіли отримати? Можливо, у вас були проблеми в якомусь казино?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Здравствуйте! Я написал 2 отзыва и мне их отклонили! Почему Вы отклонили 2 моих отзыва? Я честный игрок и мои отзывы честные! Я неоднократно делал депозиты в эти казино и выводил средства! Все необходимые доказательства я могу предоставить!

5 міс. тому

Дякуємо за оновлення. Будемо тут чекати новин.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я дуже незадоволений вашими діями... тоді навіщо вам розділ оглядів казино, якщо ви їх відхиляєте?

Автоматичний переклад.
MikeRus
5 міс. тому

Привіт. Спасибі за інформацію. Наша внутрішня система виявила забагато подібностей у цих оглядах, і тому вони були відхилені. Будь ласка, надішліть нам будь-який доказ електронною поштою на адресу community@casino.guru і опишіть причину надсилання нам електронного листа, щоб ми могли заднім числом схвалити ваші відгуки. Дякуємо за співпрацю, ми дуже цінуємо ваші зусилля.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. Спасибі за інформацію. Наша внутрішня система виявила забагато подібностей у цих оглядах, і тому вони були відхилені. Будь ласка, надішліть нам будь-який доказ електронною поштою на адресу community@casino.guru і опишіть причину надсилання нам електронного листа, щоб ми могли заднім числом схвалити ваші відгуки. Дякуємо за співпрацю, ми дуже цінуємо ваші зусилля.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

зроблено! Будь ласка, перевірте це

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. Спасибі за інформацію. Наша внутрішня система виявила забагато подібностей у цих оглядах, і тому вони були відхилені. Будь ласка, надішліть нам будь-який доказ електронною поштою на адресу community@casino.guru і опишіть причину надсилання нам електронного листа, щоб ми могли заднім числом схвалити ваші відгуки. Дякуємо за співпрацю, ми дуже цінуємо ваші зусилля.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

ти дивився скріншоти, які я надіслав тобі поштою?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Мені не подобається, що ти мене ігноруєш! Я вважаю, що мої відгуки були відхилені без причини!

Автоматичний переклад.
MikeRus
5 міс. тому

Дякуємо за терпіння та співпрацю. Я вважаю, що ваші відгуки схвалено після перевірки електронного листа, який ви надіслали нашій команді. Якщо у вас виникнуть інші запитання, не соромтеся написати нам у будь-який час, ми будемо раді допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякуємо за терпіння та співпрацю. Я вважаю, що ваші відгуки схвалено після перевірки електронного листа, який ви надіслали нашій команді. Якщо у вас виникнуть інші запитання, не соромтеся написати нам у будь-який час, ми будемо раді допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякую тобі! Тепер я задоволений і бачу, що справді публікуються чесні відгуки гравців! гарного дня!

Автоматичний переклад.
MikeRus
5 міс. тому

Іноді нам просто потрібна додаткова інформація, щоб відгуки були чесними, як бачите. Ще раз дякуємо за турботу та співпрацю. Гарного дня також.🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт! Хочу запитати - чому в деяких казино 0 відгуків?

Автоматичний переклад.
Elvirek
5 міс. тому

Привіт, тому що деякі казино є досить новими, і тому гравці ще не знайомі з ними. Іноді гравці, навіть маючи досвід, не пишуть жодного відгуку. Тож я б сказав, що це найпоширеніші причини.

Автоматичний переклад.
1...15 16 17...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого