Припиніть своїх гуру брехні**, 888 і 777 не платять. Це дурниці з фальшивими оцінками. Труси
Stop your lies gurus**t, 888 and 777 don't pay out. Those is bulls**t with ur fake ratings. Cowards
Привіт,
Будемо дуже вдячні, якби ви могли уникнути будь-яких образливих висловів.
Ми не надаємо фальшивих оцінок. Ми навіть запитуємо, чи має будь-який огляд користувачів бути «мотивованим до казино». Тому що особливо погані казино намагаються підвищити свій низький рейтинг, розміщуючи 5-зіркові відгуки користувачів. Якщо ми зможемо довести, що огляд пов’язаний безпосередньо з казино (через відстеження VPN), ми негайно відхилимо його.
Якщо казино вдається запропонувати гравцям певну компенсацію за хороші відгуки, це просто рекламна акція, ініційована казино, а не нами. Ми намагаємося розібратися в таких речах.
Цікаво, тобі потрібна допомога?
Hello there,
It would be much appreciated if you could avoid any abusive language.
We do not provide fake ratings. We even ask if any user review is supposed to be "casino motivated". Because especially poor casinos try to improve their low rating by placing 5 stars user reviews. If we can prove the review is bound to the casino directly (via VPN tracking) we reject it immediately.
If casinos manage to offer players some compensation for good reviews it's just a promo action triggered by casinos, not by us. We try to sort such things out.
Do you need any help, I wonder?
Привіт! У мене є запитання щодо оглядів онлайн-казино: Ви зазвичай пишете відгук, коли казино зробило вам щось погане, чи ви також пишете позитивні відгуки, коли вам подобається казино?
Іноді я бачу гравців, які написали 4-6 відгуків, але всі вони є лише першими відгуками про погані казино. Який ваш досвід?
Hi, I have a question regarding online casino reviews: Do you usually write a review when the casino did something bad to you or do you also write positive reviews when you like the casino?
I sometimes see players who wrote 4-6 reviews, but all of them are just 1 start reviews about bad casinos. What's your experience?
Швидше за все тому, що ми не казино, тому ми не надаємо бонус за реєстрацію. 🙂
Якщо ви можете на мить зосередитися на розділі бонусів, я впевнений, що ви знайдете кілька цікавих бонусів.
Most likely because we are not a casino so we do not provide our sign-up bonus. 🙂
If you could focus on the bonus section for a moment, however, I'm sure you will find some cool bonuses.
У нашій базі даних є два казино Midas. Це один із них?
https://casino.guru/Casino-Midas-review
https://casino.guru/midas24-casino-review
(цей закритий)
We have two Midas casinos in our database. Is it one of them?
https://casino.guru/Casino-Midas-review
https://casino.guru/midas24-casino-review
(this one is closed)
Мені дуже подобаються Fresh Casino, Vulkan Vegas і Booi Casino.
Різноманітність ігор і провайдерів вражає.
Швидка перевірка, влаштовують методи виведення.
У всякому разі, поки що жодних нарікань.
I really like Fresh Casino, Vulkan Vegas and Booi Casino.
The variety of games and providers is amazing.
Quick verification, satisfying withdrawal methods.
Anyway, so far, no complaints.
Gosto muito do Fresh Casino, Vulkan Vegas e Booi Casino.
A variedade de jogos e provedores é sensacional.
Verificação rápida, métodos de saques satisfatórios.
Enfim, até aqui, sem reclamações.
Тому вам варто взяти участь у нашому літньому конкурсі про найкращі казино 🙂!
Перевірте це тут . Закінчується сьогодні!
So you should enter our summer competition about the best casinos 🙂!
Check it out here. Ends today!
Мені просто цікаво, яку валюту ви використовуєте в цих казино? Ваша місцева валюта чи долар США?
I'm just wondering, which currency do you use in those casinos? Your local currency or USD?
Привіт,
Ви перевірили RTP слота чи волатильність, будь ласка? Я вважаю, що важливо визначити правильну стратегію. Не соромтеся прочитати більше про це в цій статті .
Дайте мені знати, що ви про це думаєте.
Hello,
did you check the slot RTP or volatility, please? I believe it is important to set the proper strategy. Feel free to read more about it in this article.
Let me know what you think about it.
Я бачу, що ви перестали відповідати на скаргу . Якщо можна, вам слід ще раз зв’язатися з Крістіною, минулого разу, коли вона запитувала про вашу відмову, ви не відповіли.
Well, I can see that you have stopped responding to the complaint. If I may, you should get in touch with Kristina again, last time she asked about your withdrawal you did not respond.
Привіт і ласкаво просимо знову на форум! 🙂
Де ти зараз граєш? Було б чудово, якби ви могли поділитися деякими ідеями, вибрати загальну тему казино та поділитися всім, що можете 😉.
Hello and welcome back to the forum! 🙂
Where are you playing now? Would be nice if you could share some insights, pick the casino's general thread up and share all you can 😉.
Дякую за відповідь. Як ви ставитеся до часу зняття коштів у Vulkan Vegas? Це нормально чи зазвичай це займає надто багато часу?
Thanks for the reply. How's you experience with withdrawal times in Vulkan Vegas? Is that alright or does it usually take too long?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.