Однією з очевидних причин для оператора азартних ігор, який серйозно ставиться до свого бізнесу та з точки зору відповідальної гри, є те, що клієнту вдалося зіграти в азартні ігри/внести гроші, навіть якщо він або вона попросив остаточне закриття із зазначеної конкретної причини: залежність від азартних ігор. .
Якщо клієнт потім повідомив оператора азартних ігор:
а) Казино все ще дозволяло вам грати.
b) Казино закрило ваш рахунок, але ви змогли його знову відкрити.
c) Вам вдалося зіграти в інше казино в рамках того самого (ліцензія того самого бренду). Примітка: деякі казино вимагають окремих ліцензій, навіть якщо вони належать до того самого бренду. Тоді нема чого робити.
Однак це не єдина причина можливого відшкодування.
Після керування сотнями відшкодувань з 2016 року я готовий безкоштовно переглянути деякі з ваших доручень, щоб оцінити ваші шанси на успішне відшкодування та, можливо, дати вам пораду.
Однак я можу допомогти максимум 5 людям, оскільки мій час обмежений.
Якщо ви зацікавлені, напишіть мені на адресу: R поясніть своє доручення коротко, я не маю часу читати всю стіну тексту, також будьте максимально чесними.
удачі!
One clear reason for a gambling operator that is serious with their business and in terms of responsible gaming is if a customer have managed to gamble away/deposit money even though he or she had asked for a permanent closure with the specific reason mentioned: Gambling addiction.
If the customer then informed the gambling operator yet:
a) The casino still allowed you to play.
b) The casino closed your account but you were able to re-open it.
c) You managed to gamble away on another casino within the same (license same brand) note: Some casino claim separate licenses even though they are the same brand. Then there is nothing to do.
This however is not the only reasons for a possible refund.
After managing around hundreds of refund since 2016 I'm willing to look through some of your errands, for free to evaluate the chances you have for a sucessful refund, and might give you some advice.
I can however max help 5 people as my time is limited.
If you're interested email me at: Rattvistspel@gmail.com explain your errand in brief, I don't have the time to read a whole wall of text, also be as honest as possible.
Good luck!